Caution: Keep out of reach of children.

interests / soc.culture.polish / Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

SubjectAuthor
* Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maisonRomulus Augustulus
`* Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maisonnarc...@gmail.com
 `* Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maisonRomulus Augustulus
[...]

1
Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

<ce4b45e7-8810-4029-8227-ff3acf87820cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60538&group=soc.culture.polish#60538

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Mar 2023 10:10:22 -0700 (PDT)
Subject: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Sat, 25 Mar 2023 17:10 UTC

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6448628398508487&set=a.951752694862779

Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

<948205ff-aa73-4b44-99c1-de68a2d2764bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60540&group=soc.culture.polish#60540

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Mar 2023 10:29:59 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sat, 25 Mar 2023 17:29 UTC

sobota, 25 marca 2023 o 13:10:23 UTC-4 Romulus Augustulus napisał(a):
> https://www.facebook.com/photo/?fbid=6448628398508487&set=a.951752694862779

Robuś! I'm concerned about your condition, I'm not sure, but I think you're childish.

Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

<5822dda1-e081-48c9-87e2-db9355fac513n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60572&group=soc.culture.polish#60572

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Mar 2023 01:34:53 -0700 (PDT)
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Sun, 26 Mar 2023 08:34 UTC

Zauwaz Eddie, ze tam przychodza Ukraincy ogladac moje strony. A takze moj byly synalek-psychiatra co mnie kiedys olal sikiem prostym i nazwisko zmienil. Teraz tez sie podkrada by sie ze zdziecinnialego starucha posmiac. Wiec chyba warto bylo zastawic pulapke z zupy Polesia, bialego robactwa zrobiona?

Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

<5867c8dd-5324-440a-abdc-13b06e6f9f67n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60598&group=soc.culture.polish#60598

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Mar 2023 07:21:37 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sun, 26 Mar 2023 14:21 UTC

niedziela, 26 marca 2023 o 04:34:55 UTC-4 Romulus Augustulus napisał(a):
> Zauwaz Eddie, ze tam przychodza Ukraincy ogladac moje strony. A takze moj byly synalek-psychiatra co mnie kiedys olal sikiem prostym i nazwisko zmienil. Teraz tez sie podkrada by sie ze zdziecinnialego starucha posmiac. Wiec chyba warto bylo zastawic pulapke z zupy Polesia, bialego robactwa zrobiona?

Robuś, myślę, że myli cię twoja wyobraźnia. Ukraińcy są zajęci prośbami do "Niepoczytalnego Joe" - (cycata z klęczaka) o Cruise z głowicami atomowymi, a co najmniej ze zubożonym uranem by Wowkę z Rassiją rozjebać do szczętu, a nie zajmują się oglądaniem twoich wypocin na FB. Co do synalka - nie wiem, może się nie mylisz w końcu twoje geny twierdząc, że jest twoim synalkiem. "Krowa moja to i ciele" - twierdził pewien chłop.
Do zupy dolej śmietany - słodkiej i trochę cukru, muchy zwabisz i mrówki na 100% czy tych na których zastawiasz trap - wątpliwe.

Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

<73ecf115-b7a5-4b52-854d-5034e50a0f94n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60616&group=soc.culture.polish#60616

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Mar 2023 14:14:18 -0700 (PDT)
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Sun, 26 Mar 2023 21:14 UTC

Verba volant-scripta manent. Pewien sciepower przypomina mi co ja sam pisalem o Papiezu Wojtyle 7 lat temu, na sciepie. OK, popatrzmy:
Jestem ze starszego pokolenia.Lekcje religii prowadzila za wczesnego Gomulki pani katechetka w szkole. Komuchy popuscili ale slusznie, nie dopuszczali
do szkolnej klasy ksiezy-pedofilow.Pozniej chodzilem na religie na teren poteznej bazyliki bydgoskiej. Przyuwazyli mnie tam klechy,widac bystry bylem. Mamuska-moj Aniol Stroz-nie dala mi jednak zapisac sie do grona ministrantow Tak wiec nie calowalem sie z jezyczkiem jak ci chlopcy ze slynnym ksiedzem Jankowskim ani nikt nie masowal mi od srodka odbytnicy. W czasach licealnych, raczej z ciekawosci bo juz biegalem za mlodego komuszka, chodzilem do kosciola npko mojego
slynnego Liceum No 1 w Bydgoszczy. Religie wykladal ksiadz, wyraznie psychicznie chory.Zreszta faceta pozniej przeniesiono gdzies na wies by tam chlopkow straszyl.Intelektualnie to byla zenada. Komuna wygrala w moim mlodym umysle i ja z tego stanu zasyfienia wyzwolilem sie dopiero po 1968r, w polskim wiezieniu.
Religii uczyc trzeba bo Polska tysiacletnia to kraj chrzescijan, katolikow,w przewazajacej mierze. Wiara to sila Polakow,daje im nieslychana odpornosc historyczna na zakusy panstw osciennych. Widac to chocby dzisiaj wobec naciskow panstw co swoja wiare juz utracily, bysmy my,Polacy, dali sie skolonizowac islamistom. Porzucili jako nie odpowiadajace potrzebom chwili wlasne panstwo narodowe.To smiertelne zagrozenie, wspomagane naciskami ekonomicznymi. Trzeba sie bronic.
Kto ma uczyc religii w Polsce? Duchowni? Tak, ale tylko zonaci.Zadnych perwertow i frustratow seksualnych. Ksieza od zawsze byli w Polsce przywodcami swoich malych spolecznosci, podpora skrzywdzonych i wynarodawianych. Niech dalej to robia-ale jako zonaci duchowni. Polska staje dzis przed nastepnym dramatem dziejowym-kryzysem demograficznym.Historia Irlandii,frankofonskiej Kanady uczy,ze ksiadz co weszyl po domach wyznawcow, dopytywal natarczywie-dlaczego w domu juz od dawna(roku-dwoch) nie pojawilo sie nowe dziecko-to wielka pomoc w ocaleniu tych spolecznosci. W wyniku Zieloni nie dali sie zniszczyc Pomaranczowym w Ulsterze a wielki Charles de Gaulle mogl stanac w Montrealu i zawolac publicznie: Vive la Canada libre!

7 lat juz mija a ja bym mogl sie pod tym tekstem po raz drugi podpisac.

Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

<1fce8fe5-bf63-4b3b-a6b7-224355edfdc0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60620&group=soc.culture.polish#60620

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Mar 2023 14:51:24 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sun, 26 Mar 2023 21:51 UTC

niedziela, 26 marca 2023 o 17:14:20 UTC-4 Romulus Augustulus napisał(a):
> [...]
>
> 7 lat juz mija a ja bym mogl sie pod tym tekstem po raz drugi podpisac.

Wiele racji w tym co piszesz Robuś. Klechów trzeba trzymać co najmniej na dwa chuje w bok od dzieciaków nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Gdy przyjechałem do Kanady w każdym miasteczku było kilkanaście kościołów przeróżnych wyznań, dziś stoją puste. Młodzi Molsonowie mają w dupie Jezusa, jedynie stare Pakusy podtrzymują tradycję. Kanada, jeszcze dwa pokolenia i białasa będziesz musiał szukać z receptą w rencach. Pakusy i murziny opanują całkowicie tę krainę mlekiem, pepsicolą i masłem orzechowym płynącą. Kanadę czeka los RPA, czyli PiSdziec! Ja już tego nie doczekam więc mam to w srace.

Ps. to jak w końcu Robuś, Karolek Wojtyła ruchał baby czy nie ruchał?! Bo, że pedofilię w Kaka hołubił i błogosławił to jasne jak słońce.
https://bi.im-g.pl/im/f8/37/17/z24343032AMP,Marcial-Maciel-Degollado-i-Jan-Pawel-II.jpg

Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

<337b39f7-c539-46f2-817b-623c2d59ceb0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60622&group=soc.culture.polish#60622

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Mar 2023 15:05:35 -0700 (PDT)
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Sun, 26 Mar 2023 22:05 UTC

A jesli ruchal to co? Errare humanum est i ja mu wybaczam, ze jesli ruchal to sprawe skrywal.
Bo by sie wtedy zakonnice o dostep do papcia pobily.

Re: Zupa poleskie bloto z robakami-specialite de la maison

<75faeb41-b96c-4096-8a9d-e696d14fb7c3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60624&group=soc.culture.polish#60624

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 26 Mar 2023 15:15:50 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sun, 26 Mar 2023 22:15 UTC

niedziela, 26 marca 2023 o 18:05:36 UTC-4 Romulus Augustulus napisał(a):
> A jesli ruchal to co? Errare humanum est i ja mu wybaczam, ze jesli ruchal to sprawe skrywal.
> Bo by sie wtedy zakonnice o dostep do papcia pobily.

No nic, tylko po chuj robili go świętym?