Rocksolid Light

Batteries not included.

interests / soc.culture.bulgaria / Re: Без вас

SubjectAuthor
* Без васIvaylo Ivanov
`* Re: Без васchorbalan
 `* Re: Без васIvaylo Ivanov
  `* Re: Без васchorbalan
   `* Re: Без васIvaylo Ivanov
    `- Re: Без васchorbalan

1
Без вас

<2660dce4-f966-4474-a920-d4364c27a2ben@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=6095&group=soc.culture.bulgaria#6095

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 12 Sep 2022 06:33:17 -0700 (PDT)
Subject: Без вас
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Mon, 12 Sep 2022 13:33 UTC

"Още ли си мислите, че сме един народ? Още ли си мислите, че можете
да ни уплашите, да ни пречупите, да ни накарате да отстъпим? Вие
наистина нищо не разбрахте! Не разбрахте кои сме. За какво сме. За
какво говорим.

Четете по устните ми:

Без газ или без вас? Без вас.

Без светлина или без вас? Без вас.

Без вода или без вас? Без вас.

Без храна или без вас? Без вас.

Студът, гладът, тъмнината и жаждата не са толкова страшни и
смъртоносни за нас, колкото вашето „приятелство и братство“.

Но историята ще постави всичко на мястото си.

И ние ще сме с газ, ток, вода и храна... и БЕЗ вас!"

https://www.segabg.com/hot/category-the-war/zelenski-kum-rusnacite-nie-shte-sme-gaz-tok-voda-i-hrana-i-bez-vas

Заедно с катастрофиралия танк горното изказване ще влезе в
историята в главата отнасяща се за настъплението в Харков.

Re: Без вас

<tfo1m0$1tqs$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=6097&group=soc.culture.bulgaria#6097

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: Без вас
Date: Mon, 12 Sep 2022 19:35:28 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Mon, 12 Sep 2022 19:35 UTC

On Mon, 12 Sep 2022 06:33:17 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
>
> Заедно с катастрофиралия танк горното изказване ще влезе в
> историята в главата отнасяща се за настъплението в Харков.

Днес по телевизията казаха, че съотношението на силите в тази битка
било 8:1 в полза на Украйна, така че не е никаква голяма победа, ами
са хванали руснаците "по бели гащи". Друг въпрос е защо руснаците не
са усетили какво става около тях. Както и да е, пропагандната стойност
на тази победа е голяма, ама само с пропаганда няма да стане и войната
ще продължи. Освен ако някой не бастиса Путин междувременно..

Re: Без вас

<6157f28d-9d33-4dac-a6f9-1a542b46b071n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=6098&group=soc.culture.bulgaria#6098

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 12 Sep 2022 16:11:34 -0700 (PDT)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Mon, 12 Sep 2022 23:11 UTC

On Monday, September 12, 2022 at 12:35:29 PM UTC-7, chorbalan wrote:

> Днес по телевизията казаха, че съотношението на силите в тази битка
> било 8:1 в полза на Украйна

Ха-ха! Руска телевизия ли гледаш? Руснаците си лъжат по навик за всичко, особено когато
тябва да обяснат на народа си катастрофален резултат. Колко пъти трябва да се вържеш
на лъжите им преди да го разбереш?

> така че не е никаква голяма победа, ами
> са хванали руснаците "по бели гащи".

Как пък ще хванат "втората в света" армия по бели гащи? Ако съотношението е било 8:1,
то украинците са имали поне 80,000 войници на фронта около Изюм. Как е възможно
да скриеш подобна бройка?? Как изобщо можеш да вярваш на подобни глупости?

> [...]
> на тази победа е голяма, ама само с пропаганда няма да стане и войната
> ще продължи. Освен ако някой не бастиса Путин междувременно..

За пропагандната стойност на победата не знам, но ако украинците наистина вземат
Сватове до края на седмицата, това означава, че и Северодонецк ще си върнат. Това
вече наистина ще е пропагандна победа. Иначе главния практически ефект от победата
около Изюм ще е ускоряването на въоръжаването на украинската армия от западните
страни (в частност САЩ). Оттук нататък всеки, който твърди, че въоръжаването на
Украйна е прахосване на пари, ще бъде напълно пренебрегван. Прочие, около Херсон
разгрома ще е много по-значим. Там са повечето елитни руски части. С отрязан път
назад и пресечено снабдяване тяхната съдба вече е предрешена - смърт или предаване в
плен. Това е Мариупол с обратния знак*, но докато Украйна имаше 5-8,000 войнци в
Мариупол, Русия има близо 30,000 на десния бряг на Днепър. При колабиране на
отбранителната линия, което се случва в реално време, по-малко от половината ще могат
да се доберат до отсрещния бряг.

*Но докато съпротивата в Мариупол имаше известен смисъл (даде ценно време на
украинците да се прегрупират в Донбас) то на този етап (след събарянето на мостовете
над Днепър) съпротивата на руснаците около Херсон в безсмислена или направо пагубна.
Това ще бъде Путлеровия Сталинград.

Re: Без вас

<tfqiiv$1rgs$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=6099&group=soc.culture.bulgaria#6099

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Tue, 13 Sep 2022 18:36:15 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Tue, 13 Sep 2022 18:36 UTC

On Mon, 12 Sep 2022 16:11:34 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Ха-ха! Руска телевизия ли гледаш?

Най напред го чух по TV5 Monde, после по българската евронюз.

> Руснаците си лъжат по навик за всичко, особено когато
> тябва да обяснат на народа си катастрофален резултат.

To щото theguardian etc не лъжат хич, а и украинските дето така
ентусиазирано цитираш тука..

> Колко пъти трябва да се вържеш на лъжите им преди да го разбереш?

Колкото ти толкова и аз, всъщност ти повече.

Прочее руснаците твърдят че имало тормоз на цивилни след отстъплението
им, нещо в което не се и съмнявам като има знам акъла( а ла ссср )

Re: Без вас

<0c736c99-1c7c-49ab-8656-ad23722b48b6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=6100&group=soc.culture.bulgaria#6100

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 14 Sep 2022 19:47:21 -0700 (PDT)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Thu, 15 Sep 2022 02:47 UTC

On Tuesday, September 13, 2022 at 2:36:24 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> Най напред го чух по TV5 Monde, после по българската евронюз.

Ако си го чул там няма начин да не си забелязал като са казали "Според едикойси руски служител..." В случая
едикойси e Виталий Ганчев, руснак с име взето от русофилската агитка в БГ.

> [...]
>
> Прочее руснаците твърдят че имало тормоз на цивилни след отстъплението
> им, нещо в което не се и съмнявам като има знам акъла( а ла ссср )

Ако ще си приказваме чиста пропаганда: Прочие, украинците твърдят, че са наммерили доказателства за
зверства извършени от руските войски в Изюм и Балаклея.

https://www.unian.net/war/voyna-v-ukraine-zhutkaya-pravda-o-situacii-v-osvobozhdennom-izyume-video-novosti-harkova-11977839.html

Re: Без вас

<tfuf30$gen$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=6102&group=soc.culture.bulgaria#6102

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 15 Sep 2022 06:01:04 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Thu, 15 Sep 2022 06:01 UTC

On Wed, 14 Sep 2022 19:47:21 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Ако си го чул там няма начин да не си забелязал като са казали
> "Според едикойси руски служител..." В случая едикойси e Виталий
> Ганчев, руснак с име взето от русофилската агитка в БГ.

Пропуснал съм, но може и така да е.

> Ако ще си приказваме чиста пропаганда: Прочие, украинците твърдят, че са наммерили доказателства за
> зверства извършени от руските войски в Изюм и Балаклея.

Ми сигурно е така, руснаци и украинци са на един акъл..

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor