Age and treachery will always overcome youth and skill.

interests / soc.culture.polish / Maciej Kossowski.Kochały go miliony, zmarł w samotności. Rodzina odnalazła go po śmierci Śpiewał niezapomniane utwory. Jego "Wakacje z blondynką" czy "Dwudziestolatki" zapisały się na kartach polskiej muzyki. Za oceanem zasłynął pod pseudonimem Mik

SubjectAuthor
* Maciej Kossowski.Kochały go miliony, zmarł w samoa a
`* Re: Maciej Kossowski.Kochały go miliony, zmarZexon🇵🇱
 `- Re: Maciej Kossowski.Kochały go miliony, zmarł w sa a

1
[...]

<191e6313-bea6-4307-a4ce-7858bcfed31bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=61031&group=soc.culture.polish#61031

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 2 Apr 2023 23:30 UTC

Maciej Kossowski.Kochały go miliony, zmarł w samotności. Rodzina odnalazła go po śmierci

Śpiewał niezapomniane utwory. Jego "Wakacje z blondynką" czy "Dwudziestolatki" zapisały się na kartach polskiej muzyki. Za oceanem zasłynął pod pseudonimem Mike Cossi. 30 października 2022 r. zmarł w szpitalu na Manhattanie. Chociaż kochał go miliony, to odszedł w samotności. Jak ustalił Onet, Amerykański Konsulat RP w Nowym Jorku odnalazł bliskich Macieja Kossowskiego.

https://www.onet.pl/muzyka/onetmuzyka/maciej-kossowski-zmarl-w-samotnosci-rodzina-odnalazla-go-po-smierci/qlkys9q,681c1dfa

https://youtu.be/RADwoQxgQ14

https://youtu.be/KWy0gtb4rP8

https://youtu.be/oJiY5chzk9U

https://youtu.be/5tRhxKf217Y

Re: Maciej Kossowski.Kochały go miliony, zmarł w samotności. Rodzina odnalazła go po śmierci Śpiewał niezapomniane utwory. Jego "Wakacje z blondynką" czy "Dwudziestolatki" zapisały się na kartach polskiej muzyki. Za oceanem zasłynął pod pseudonimem Mik

<u0d723$2mpgn$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=61036&group=soc.culture.polish#61036

Date: Sun, 2 Apr 2023 18:36:18 -0600
 by: Zexon🇵🇱 - Mon, 3 Apr 2023 00:36 UTC

On 02-Apr-23 17:30, a a wrote:
> Maciej Kossowski.Kochały go miliony, zmarł w samotności. Rodzina odnalazła go po śmierci

Wkurzają mnie te lamenty podstarzałych cele brytów narzekających na niską emeryturę lub złe warunki
życia.
Chcieli cwaniakować płacąc grosze na składki emerytalne a gdy robotnicy o 5 rano szli na pierwszą
zmianę oni kończyli libacje w spatifie dając kelnerowi napiwek w wysokości pensji robotnika.
Niech poparzą jak inni sobie radzą
„Julia Wieniawa, mimo młodego wieku, wie jak dobrze inwestować pieniądze. Celebrytka chętnie kupuje
mieszkania, a na pierwsze z nich uzbierała już w wieku 18 lat. Teraz zdecydowała się na powiększenie
swojej kolekcji o piętrowy apartament w jednym z najnowocześniejszych budynków w Warszawie.”
https://plejada.pl/newsy/julia-wieniawa-inwestuje-w-nieruchomosci-pierwsze-mieszkanie-kupila-w-wieku-18-lat/6gq5zmp

[...]

<08bcce0b-aaeb-4e70-9519-1a8874bbc8a2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=61047&group=soc.culture.polish#61047

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 3 Apr 2023 13:51 UTC

On Monday, 3 April 2023 at 02:36:22 UTC+2, Zexon🇵🇱 wrote:

> [...]
> swojej kolekcji o piętrowy apartament w jednym z najnowocześniejszych budynków w Warszawie.”
Julka, Julka,
to wszystko jest ściema.
Jak wykupi wszystkie apartamenta w Wawie,
to nadejdzie depopulacja gloszona przez OenZety
i zostanie z niezamieszkanymi apartamentami do remontu na starość..

W b. NRD było 100.000 kamienicc do kupienia za grosze
i znajomi myśleli kupic, nioe kupić za 5000 - 10.000 euro kamienicę w centrum miasta.

A kto kupił musial wydac melona na remonta, bo inaczej gmina n ie podłączyła wody, prądu, gazu.

Nop i nadal stoją puste, bo się tereny wyludniły.

A zysku tyle co w pysku.

Julka zbankrutuje na starośc, bo będzie miała 1000 apartamentów do remontów,
a koszt remontu często przekracza koszt budowy nowego.

Zenek nie zamieszka jednocześnie w 10 apartamentach, a do Polski Zenki się nie cisna, bo granic e uszczelnili, okratowali i więcej nikt nie przyjedzie.

W ciągu 5 lat 90% z Ukrainy wyjedzie albo na zachód, albo powróci do siebie i pozostawią milion niezasiedlonych mieszkań do remontu.