Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 5 May 2023 07:51:07 -0700 (PDT)
Subject: Ogłosiłem_dzisiaj_koniec_zarazy_-_WHO:_globalny_st
an_zagrożenia_COVID-19_dobiegł_końca__Komitet_ds._Sytuacj
i_Nadzwyczajnych_WHO_spotkał_się_po_raz_piętnasty_i_zalec
ił_mi_ogłoszenie_zakończenia_stanu_zagrożenia_zdrowia_pu
blicznego_o_zasięgu_międzynaro
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 5 May 2023 14:51 UTC

WHO: globalny stan zagrożenia COVID-19 dobiegł końca

"Komitet ds. Sytuacji Nadzwyczajnych WHO spotkał się po raz piętnasty i zalecił mi ogłoszenie zakończenia stanu zagrożenia zdrowia publicznego o zasięgu międzynarodowym. Dlatego z wielką nadzieją ogłaszam, że globalny stan zagrożenia COVID-19 dobiegł końca — przekazał dyrektor generalny WHO Tedros Adhanom Ghebreyesus.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/who-globalny-stan-zagrozenia-covid-19-dobiegl-konca/bg27en5,79cfc278

Kto zarob ił miliardy na maseczkach sprzedawanych ze 100 krotnym zyskiem, kto zarobił miliardy na respiratorach duszących pacjentów,
kto zarobił miliardy na nieskutecznych szczepionkach, ten zarobił..

Kto zmarl to zmarł

Ale WHO okazała się całkowicie niepotrzebna w czasie zarazy, bo to ani organizacja badawcza, ani medyczna, ani naukowa,
ani szczepionek nie opracowała, ani nie testowała.

WHO to taki urzedowy sanepid, czyli wyłącznie biurokracja
i powinna zostać zastąpiona
przez Światowe Centrum Medyczne,
czyli medyków, lekarzy, naukowców
bo WHO nikogo nie uratowała
a wydane rekomendacje calkowicie bezuzyteczne

tak jak ministrowie zdrowia, niemedycy , co zalecali stosowanie wadliwycch szczepionek, wywołujących paraliże i zakrzepice, zgony,
którzy za nicc nie odpowiadają.

Nalezy powołać nowa organizację, strukturę światową, bo WHO nie uchroni świata przed kolejna zarazą, bo nie ma nawet takiego celu./

Jedynie opiszą kto zmarł i gdzie i na co i wydrukuja miliony ulotek i pogadają na internecie,
a maseczek nikt tam nie zakladał przez cała zaraze, bo wiedzieli, że to lipa

(w internecie video z wielu konferencji WHO, na których każdy bez maseczek w czasie zarazy, bo twierdzili , że się dystansują, a maseczek nie dowieźli)