There is a natural hootchy-kootchy to a goldfish. -- Walt Disney

interests / soc.culture.polish / Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

SubjectAuthor
* Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dniRusset Bulba
`* Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dniBasia
 `* Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dniRusset Bulba
[...]
       `- Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dniandal

1
Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<21b7b259-1676-4d26-a0c8-549bd02e3d6fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62992&group=soc.culture.polish#62992

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 17:25:20 -0700 (PDT)
Subject: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 9 May 2023 00:25 UTC

I sprawcy sa znani lecz niemal cala uwaga niektorych mediow, jak CNN jest skupiona niemal wylacznie na jednym, tj strzelaninie w Allen Mall. Inne bez tego tzw coverage. Zaczyna sie od naglowkow. Jest to stara znana propagandowa technika w ramach agenda setting, a wiec zabieg, gdzie uwaga odbiorcy- konsumenta mediow jest nakierowywana tam, gdzie media chca ja widziec. Konsekwentnie, logicznym jest pytanie, dlaczego taki wybor przez media specyficznego obiektu zainteresowania a nie inny, kiedy szpalty sa dosyc obszerne i moglyby kazde z nich pomiescic.

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<56d7ade0-db88-48ec-98a6-8965431693cdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62993&group=soc.culture.polish#62993

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 18:28:33 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 9 May 2023 01:28 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 5:25:21 PM UTC-7, Russet Bulba wrote:

> I sprawcy sa znani lecz niemal cala uwaga niektorych mediow, jak CNN jest skupiona niemal wylacznie na jednym, tj strzelaninie w Allen Mall. Inne bez tego tzw coverage. Zaczyna sie od naglowkow. Jest to stara znana propagandowa technika w ramach agenda setting, a wiec zabieg, gdzie uwaga odbiorcy- konsumenta mediow jest nakierowywana tam, gdzie media chca ja widziec. Konsekwentnie, logicznym jest pytanie, dlaczego taki wybor przez media specyficznego obiektu zainteresowania a nie inny, kiedy szpalty sa dosyc obszerne i moglyby kazde z nich pomiescic.

W sprowokowanej przez NATO wojnie na
Ukrainie gina dziesiatkami tysiecy a Bulby
obsesja z Teksasem nie propagandowa technika,
nie "agenda setting" i nie odwracanie uwagi?

Zdecydowal juz Bulba ilu Polakow gotowy
jest poswiecic na Ukrainie?

Basia (Ona/Jej)

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<fc14ffd4-b06d-4aa9-b5a2-77940afad381n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62994&group=soc.culture.polish#62994

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 18:41:48 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 9 May 2023 01:41 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 10:28:35 PM UTC-3, Basia wrote:

> [...]
> Ukrainie gina dziesiatkami tysiecy a Bulby
> obsesja z Teksasem nie propagandowa technika,
> nie "agenda setting" i nie odwracanie uwagi?

Mieszkam w USA, jestem obywatelem, widze te wszystkie nieszczescia bedace wynikiem dzikiej migracji, wiec sie interesuje i reaguje. Basia wyjechala z Polski, aby stac sie jej patriotka w USA. Jeszcze nie tak dawno traktowala nas jak post- komunistyczna horde i zwierzyniec, jakby sama byla duzo szlachetniejszego chowu. A teraz jej gleboka troske o Polske, gdy to Rosja jest w tarapatach. Basia wystaje jak onuca z ruskiej walonki :-)).

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<608ee3ff-4c3e-44fb-9fd0-a1d2b74a7734n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62996&group=soc.culture.polish#62996

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 18:49:15 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 9 May 2023 01:49 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 6:41:49 PM UTC-7, Russet Bulba wrote:

> Mieszkam w USA, jestem obywatelem, widze te wszystkie nieszczescia bedace wynikiem dzikiej migracji, wiec sie interesuje i reaguje. Basia wyjechala z Polski, aby stac sie jej patriotka w USA. Jeszcze nie tak dawno traktowala nas jak post- komunistyczna horde i zwierzyniec, jakby sama byla duzo szlachetniejszego chowu. A teraz jej gleboka troske o Polske, gdy to Rosja jest w tarapatach. Basia wystaje jak onuca z ruskiej walonki :-)).

Prozna gadanina i krokodyle lzy nad
kilkoma/kilkunastoma pozabijanymi
w Teksasie, odwracanie uwagi cudzym
podwojnym obywatelstwem a semi wojna
domowa sprowokowana na Ukrainie
i w jej wyniku grube dziesiatki tysiecy
pozabijanych i co?

Cisza.

Moze Bilba nie ma polskiego obywatelstwa
wiec pytanie o liczbe Polakow gotowych
do poswiecenia na Ukrainie nie dotyczy?

Nad Ukraincami Bulba tez nie wydaje sie
ubolewac.

Basia (Ona/Jej)

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<129dc1b3-b598-45f0-9707-f86b3ae9534cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62998&group=soc.culture.polish#62998

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 19:04:30 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 9 May 2023 02:04 UTC

> Mieszkam w USA, jestem obywatelem, widze te wszystkie nieszczescia bedace wynikiem dzikiej migracji, wiec sie interesuje i reaguje. Basia wyjechala z Polski,

Basia pojechala do Polski a nie wyjechala
z Polski, wyjechal Karts.

Gdyby nie odwiedzila Polski nie byla by
Polka, z Bulba tu dzisiaj po polsku nie
dyskutowala jezeli w ogole tak jak nie
dyskutuje na soc.culture.polish zadna
Polonuska, a sa miliony.

Bulba ma po prostu ludziom na polskiej grupie
za zle ich polskosc, ....taki gagatek!

No ale oprocz odwracania uwagi dalej nie
powie ilu to Polakow bylby gotowy poswiecic
na Ukrainie, jedynie leje krokodyle nad Teksasem.

Basia (Ona/Jej)

> [...]

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<766957d0-7abf-47d9-aeb6-0403890b2d05n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63000&group=soc.culture.polish#63000

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 19:10:09 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 9 May 2023 02:10 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 7:04:32 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> dyskutuje na soc.culture.polish zadna
> Polonuska, a sa miliony.
>
> Bulba ma po prostu ludziom na polskiej grupie

Sa tu na soc.culture.polish ludzie, Bulba jednym
z nich, ktorzy przychodza na poslka grupe by
miec Polakom za zle ich polskosc.

Basia (Ona/Jej)

<daec012e-aacc-4d97-b1c4-5749e150ab53n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63001&group=soc.culture.polish#63001

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 19:55:55 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 9 May 2023 02:55 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 11:10:10 PM UTC-3, Basia wrote:

> Sa tu na soc.culture.polish ludzie, Bulba jednym
> z nich, ktorzy przychodza na poslka grupe by
> miec Polakom za zle ich polskosc.
>
> Basia (Ona/Jej)

Ciekawe i instruujace te basine dywagacje. Kompletna obojetnosc, ba nawet pogarda dla amerykanskiego zycia pod nosem i niezwykla troska o cudze zycie na drugim koncu swiata. A nawet wielka smuta Basie dopadla widzac jak Rosja zakopala sie na Ukrainie. Byl taki rysunek Mleczki, gdy sasiad wyznaje sasiadce: kocham te gory wysokie i te lasy szerokie, tylko pania, pani Krysiu polubic nie jestem w stanie. Ot i egzotyczns troska Basi, chyba ze jest z niej jakas flanca- franca :-).

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<4a6b83a8-e2fe-4e42-b543-51b8294918f7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63005&group=soc.culture.polish#63005

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 21:44:31 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 9 May 2023 04:44 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 7:55:56 PM UTC-7, Russet Bulba wrote:

> Ciekawe i instruujace te basine dywagacje.

Nic w sumie ciekawego, ...bylo w PRL'u
i jest teraz. W PRL'u bylo miejsce tylko
na polskosc PRL'owska a teraz w Polsce
i dla paru typkow na scp jest tylko miejsce
na polskosc post-komunistyczna,
PRL-bisowska.

Basia jest Polonuska.

Basia (Ona/Jej)

> [...]

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<87d19a13-23e3-4d7d-bce8-b986279fbfe6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63008&group=soc.culture.polish#63008

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 May 2023 04:08:42 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 9 May 2023 11:08 UTC

On Tuesday, May 9, 2023 at 1:44:33 AM UTC-3, Basia wrote:

> [...]
> i jest teraz. W PRL'u bylo miejsce tylko
> na polskosc PRL'owska a teraz w Polsce
> i dla paru typkow na scp jest tylko miejsce

Basia teskni za polskoscia PRLowska? Jak to zrozumiec? Polska jest, jaka jest w rzeczywistosci i w percepcji ludziej. A tych ostatnich jest wiele z uwagi na wielkosc obiektu do objecia rozumem. Moze i tyle, ile Polakow, chyba ze chcemy zaczac grupowo kategoryzowac. Basia jest uprawniona do swojej wlasnej wizji, tylko ciekawosc mnie inspiruje do spytania dlaczego jest ona taka a nie inna?

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<9a71293f-908c-4f5d-a31d-d25728bea917n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63010&group=soc.culture.polish#63010

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 May 2023 04:55:58 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 9 May 2023 11:55 UTC

On Tuesday, May 9, 2023 at 4:08:45 AM UTC-7, Russet Bulba wrote:

> Basia teskni za polskoscia PRLowska? Jak to zrozumiec?

W jaki sposob Bulba wydedukowal powyzsze?

Basia napisala ze w PRL'u bylo miejsce tylko
na polskosc PRL'owska a w PRL-bisie wydaje
sie ze jest calkiem podobnie, ...jest miejsce
na polskosc ale post-komusza PRL'bisowska.

Basia jest Polonuska i nijak nie pasuje do
przecietnego z tych produktow. Zostala uksztaltowana
w innych od powyzszych warunkach, z bogatym
doswiadczeniem drugiej generacji Amerykanki,
rownie krytyczna co wobec PRLi PRL-bisowskich Z
wierzyncow wobec Zwierzynca amerykanskiego.

Basia (Ona/Jej)

> [...]

Re: Trzy masowe morderstwa w Texasie w odstepie kilku dni

<u3dp9l$a1jd$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63021&group=soc.culture.polish#63021

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 May 2023 15:36:22 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 9 May 2023 15:36 UTC

On Tue, 9 May 2023 04:08:42 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> [...]
> uprawniona do swojej wlasnej wizji, tylko ciekawosc mnie inspiruje do
> spytania dlaczego jest ona taka a nie inna?

zgermanizowana i probuje sie z tego obmyc jak szwaby z odpowiedzialnsci za
ww2