Oh, give me a home, Where the buffalo roam, And I'll show you a house with a really messy kitchen.

interests / soc.culture.polish / Re: Fioletowe arkusze maturalne CKE - ukryta reklama sieci Play ? Dlaczego Czarnek, Ziobro, Kaczyński nie reagują ?

SubjectAuthor
* Fioletowe arkusze maturalne CKE - ukryta reklama siea a
`- Re: Fioletowe arkusze maturalne CKE - ukryta reklamaa a

1
Fioletowe arkusze maturalne CKE - ukryta reklama sieci Play ? Dlaczego Czarnek, Ziobro, Kaczyński nie reagują ?

<8b9dfaa2-8785-4248-b6b3-5983aee9df82n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63015&group=soc.culture.polish#63015

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 May 2023 06:40:16 -0700 (PDT)
Subject: Fioletowe_arkusze_maturalne_CKE_-_ukryta_reklama_sie
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 9 May 2023 13:40 UTC

"Matura 2023 — język angielski na poziomie rozszerzonym. Arkusze maturalne CKE

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/matura-2023-angielski-rozszerzony-mamy-arkusze-maturalne-cke/zxz5t80

Dzisiaj, 15:04
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
FACEBOOK
TWITTER
E-MAIL
KOPIUJ LINK
"Matura 2023 z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym rozpoczęła się o godz. 9 we wtorek 9 maja. Centralna Komisja Egzaminacyjną (CKE) opublikowała już arkusze maturalne. Prezentujemy je poniżej.
Matura 2023 — angielski rozszerzony. Mamy arkusze maturalne CKE Fot.. Tomasz Pietrzyk / Agencja Wyborcza.pl
Matura 2023 z języka angielskiego w XII Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Chrobrego we Wrocławiu
‹ wróć

Więcej takich artykułów znajdziesz na stronie głównej Onetu

Matura pisemna z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym nie jest egzaminem obowiązkowym, ale jest najczęściej wybieranym przedmiotem dodatkowym wśród tegorocznych absolwentów liceów ogólnokształcących, techników i szkół branżowych II stopnia. Deklaracje zdawania tego egzaminu złożyło 195,7 tys. osób.

Pozostałą część tekstu znajdziesz pod materiałem wideo.
Matura 2023 — angielski rozszerzony. Arkusze maturalne CKE

Jakie zadania pojawiły się na maturze z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym, można zobaczyć w arkuszach maturalnych, które udostępniła CKE. Prezentujemy je poniżej.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/matura-2023-angielski-rozszerzony-mamy-arkusze-maturalne-cke/zxz5t80

Re: Fioletowe arkusze maturalne CKE - ukryta reklama sieci Play ? Dlaczego Czarnek, Ziobro, Kaczyński nie reagują ?

<0587d539-ca27-4b1f-a42c-45f38fb4ff81n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63016&group=soc.culture.polish#63016

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 May 2023 07:19:44 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Fioletowe_arkusze_maturalne_CKE_-_ukryta_reklama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 9 May 2023 14:19 UTC

On Tuesday, 9 May 2023 at 15:40:18 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> Jakie zadania pojawiły się na maturze z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym, można zobaczyć w arkuszach maturalnych, które udostępniła CKE. Prezentujemy je poniżej.

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/abWk9kpTURBXy82YTQzNDE5NmU1Nzg5M2MyMDAzMzQzYzllZDc0ZTQxZS5qcGeTlQMAzJzNE4jNCvyTBc0DFM0BvJMJpjAzYTM4OAbeAAGhMAY/matura-2023-z-jezyka-angielskiego-w-xii-liceum-ogolnoksztalcacym-im-boleslawa-chrobrego-we-wroclawiu.avif

to jest analogia to czasów Pawlaka, gdy powstały
urzędy nazwane WORD - Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego,
reklamujące komercyjny produkt Billa NiebieskiEkran
czyli edytor tekstów WORD

Dlaczego PIS i Jarosaw jeszcze tego nie zmienili ?