"I have five dollars for each of you." -- Bernhard Goetz

interests / soc.culture.polish / Re: Near Death Experience

SubjectAuthor
* Near Death ExperienceRomulus Augustulus
+* Re: Near Death Experiencebrat_olin
|`* Re: Near Death ExperienceZexon馃嚨馃嚤
| `* Re: Near Death ExperienceRusset Bulba
|  `- Re: Near Death Experiencea a
+- Re: Near Death ExperienceZalekBloom
+* Re: Near Death ExperienceBasia
|+* Re: Near Death ExperienceRomulus Augustulus
|`- Re: Near Death Experiencea a
+- Re: Near Death Experiencenarc...@gmail.com
+- Re: Near Death Experienceandal
+- Re: Near Death Experiencea a
`- Re: Near Death Experiencea a

1
Near Death Experience

<91373918-7254-4a18-93f2-953f9ff0104an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63349&group=soc.culture.polish#63349

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 13 May 2023 23:23:24 -0700 (PDT)
Subject: Near Death Experience
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Sun, 14 May 2023 06:23 UTC

Pytam sie na oddziale co to za starszy Pakistani gentleman co sie sie tu szarogesi posrod tlumu. Okazuje sie ze to jest glowny kardiochirurg! W ogole to ja sam poczulem sie niczym Sahib -jeden z czworga bialasow obslugiwanych przez kolorowych. Ale widze, ze mundurkowy pielegniarz ma oko na wszystko, jest pilny i pracowity. Wiem ze ze swej pensji ow czlowiek co by sie taplal gdzies w zoltym blocie dzis wyzywi siebie, rodzine a i zapewne pol swojej wioski takze. Wiec ma pilne baczenie.
Na operacje na sercu dalem sie zwabic niechetnie. Przykre doswiadczenie mojej pierwszej pracy w UK gdzie umieral co 3-ci lub czwarty fatygant. A tak sie nie chce jeszcze umierac chociaz jedna zla noc przekonala mnie, ze czekac juz dluzej nie warto.
Sama operacyjka zajele 40 minut i bylem w pelni swiadomy. Pocalowalem sie ze smiercia i zostalem przez Kostuche polaskotany od srodka serca. Na koniec tryumfalny meldunek, ze felerna zastawka juz zastapiona. Zamiast mojej wlasnej, zwapnialej i niewydolnej, bede pracowac konstrukcja z metalu i z biologicznej krowy. Mysle, ze materialu z biologicznej swini sie nie dodaje, biorac pod uwage powstanie hinduskich Sipajow. Ci gents w turbanach gdy odkryli, ze im sie kaze odgryzac ladunki prochu smalcem smarowane swinskim, tak sie wkurwili ze trzeba bylo im pokazywac kto tu Raj brytyjski- z armat ich rozstrzeliwac dla dania przykladu.
Szpital uniwersytecki chociaz na zadupiu. Obok helikoptery laduja, przywoza z autostrady polamancow. Zerzneli mnie w czwartek, 3 dni temu a juz w sobote wypuscili do domu. I dobrze.

Re: Near Death Experience

<8e457351-0bf7-48e0-b2ae-28bc5bd5265cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63352&group=soc.culture.polish#63352

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 02:54:54 -0700 (PDT)
Subject: Re: Near Death Experience
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 14 May 2023 09:54 UTC

Romulus Augustulus wrote:

> [...]
> Szpital uniwersytecki chociaz na zadupiu. Obok helikoptery laduja, przywoza z autostrady polamancow. Zerzneli mnie w czwartek, 3 dni temu a juz w sobote wypuscili do domu. I dobrze.

Sto lat, p. fatso, i w zdrowiu! Jeszcze jest tyle do zrobienia!

Re: Near Death Experience

<ceg16ilanij21qfnuq7agu1kjf6sp5ilke@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63354&group=soc.culture.polish#63354

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 07:15:44 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sun, 14 May 2023 11:15 UTC

On Sat, 13 May 2023 23:23:24 -0700 (PDT), Romulus Augustulus
<fatso60347@gmail.com> wrote:

> [...]
>Szpital uniwersytecki chociaz na zadupiu. Obok helikoptery laduja, przywoza z autostrady polamancow. Zerzneli mnie w czwartek, 3 dni temu a juz w sobote wypuscili do domu. I dobrze.

Panie Grubasku,

Gratulacje ze zwyciestwa w zmaganiu z Kostucha. Skoro zastawka
zrobiona z metalu i z biologicznej krowy to jest koszerna, wiec nawet
Yahve nie bedzie protestowal.
Zydowskim zwyczajem - do 120 lat z nowa zastawka!

zalek

Re: Near Death Experience

<18ef8345-e626-4ffe-9694-860626105fa0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63355&group=soc.culture.polish#63355

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 04:27:18 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 14 May 2023 11:27 UTC

Operacja w czwartek a juz w niedziele
spowrotem na sciepie, ...jeszcze wczesniej
pewnie na bialoruskich forach.

Molodiec!

Z zyczeniami szybkiego powrotu do zdrowia,
Basia (Ona/Jej)

Re: Near Death Experience

<8f3072a1-dd7d-4242-8e85-8d9b6e168117n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63357&group=soc.culture.polish#63357

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 06:00:12 -0700 (PDT)
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Sun, 14 May 2023 13:00 UTC

niedziela, 14 maja 2023 o聽12:27:20 UTC+1 Basia napisa艂(a):
> [...]
> pewnie na bialoruskich forach.
>
> Molodiec!
>
> Z zyczeniami szybkiego powrotu do zdrowia,

Na bialoruskich forach faktycznie juz w sobote bo mialem w szpitalu dobry Wi-Fi, sluchalem sobie
Klub Klamcow mojego ulubienca Lukaszki. Ostatnio cos podtruty powrocil Lukaszka z Moskwy ale klamcy pracuja nadal. Przypomina mi sie owa slynna konferencja prasowa na dachu hotelu w Bagdadzie, druga wojna w Iraku. Klamca bredzi o sukcesach armii Saddama Husseina a my tu patrzymy i co my widziem za plecami mowcy prosze wycieczki? My widziem, ze tam, nad Tygrysem, po drugiej stronie rzeki juz zajezdzaja amerykanskie czolgi!
Ale propaganda Lukaszki ma swoje tez dobre strony-wlasnie podali, ze i w Minsku beda robic owa nowego typu operacje, co moja. Mini-zabieg, funkcjonuje dopiero od 2019 roku. Tak wiec chirurdzy na mnie sie wprawiaja!

Re: Near Death Experience

<ecd683eb-7f04-4a4f-a307-1a0cc5776a1fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63361&group=soc.culture.polish#63361

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 06:44:59 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sun, 14 May 2023 13:44 UTC

niedziela, 14 maja 2023 o聽02:23:25 UTC-4 Romulus Augustulus napisa艂(a):

Jemu ty偶 wymienili (dwa razy):
https://valenteshop.ru/uploads/37aca1a4f16047e709404687537054c9.jpg

Re: Near Death Experience

<u3rnbv$2o75t$5@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63378&group=soc.culture.polish#63378

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 22:29:20 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 14 May 2023 22:29 UTC

On Sat, 13 May 2023 23:23:24 -0700 (PDT), Romulus Augustulus wrote:

> [...]
> przywoza z autostrady polamancow. Zerzneli mnie w czwartek, 3 dni temu a
> juz w sobote wypuscili do domu. I dobrze.

fatso, czy pamietasz gdzie swoje skarby zakopales? po anestetyku to roznie
bywa

teraz wazne zebys te zastawke ostroznie docieral i nie przeoliwil

Re: Near Death Experience

<e284be82-7845-4f5a-8e35-37dd0c7135c5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63382&group=soc.culture.polish#63382

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 16:44:17 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 14 May 2023 23:44 UTC

On Sunday, 14 May 2023 at 08:23:25 UTC+2, Romulus Augustulus wrote:
> [...]
> Szpital uniwersytecki chociaz na zadupiu. Obok helikoptery laduja, przywoza z autostrady polamancow. Zerzneli mnie w czwartek, 3 dni temu a juz w sobote wypuscili do domu. I dobrze.

<be1795ac-d838-4545-b86a-74ddb009f715n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63387&group=soc.culture.polish#63387

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 17:27:46 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 15 May 2023 00:27 UTC

> [...]
> Szpital uniwersytecki chociaz na zadupiu. Obok helikoptery laduja, przywoza z autostrady polamancow. Zerzneli mnie w czwartek, 3 dni temu a juz w sobote wypuscili do domu. I dobrze.

Drogi Fatso, oby艣 偶y艂 wiecznie.

Skoro ten szpital taki skuteczny, to zapytaj czy przyjmuj膮 pacjent贸w z Polski na wymian臋 zastawek i ile to kosztuje po Brexicie,
bo w Polsce szpitale nadal w letargu jak w czasie covida, a i tak planuj膮 po艂ow臋 zlikwidowa膰.

Ale teraz w sprawie zwapnienia zastawki:

Przed laty , 20-30 lat temu sprowadzono do Polski bardzo wadliwe filtry odwr贸conej osmowy do wody, kt贸re ca艂kowicie usuwa艂y minera艂y z wody u偶ywanej do picia, kt贸re u dziesi膮tk贸w tysi臋cy emeryt贸w wywo艂a艂y odwapnienie ko艣ci i z艂amania n贸g, ko艣ci biodrowej.

I powsta艂a inna grupa, kt贸ra bada艂a ilo艣膰 ko艣ci w ko艣ci, czyli ilo艣膰 wapnia w procentach.

Te wadliwe filtry do wody odwr贸conej osmozy, odwapniaj膮ce ko艣ci, sprzedawane by艂y przez 10-20-25 lat
i wywo艂a艂y wielkie szkody na zdrowiu milion贸w w Europie.

Potem wymy艣lono, 偶e nale偶y przefiltrowan膮 wod臋 sztucznie dowapnia膰 mineralnym preparatem,
ale kto zdrowie i 偶ycie straci艂 ten straci艂 i nie odzyska艂.

Wiele lat temu bada艂em zawarto艣膰 kamienia osadzonego w czajnikach bezprzewodowych ze stali nierdzewnej i zbada艂em oko艂o 100 czajnik贸w u偶ywanych z UK.

I te bardzo szkodliwe czajniki ze stali nierdzewnej, wyprodukowanej ze stali niklowo-chromowej, uwalniaj膮 jony niklu i chromu do gotowanej wody, a te silnie toksyczne metale ci臋偶kie, wywo艂uj膮ce silne alergie.

Ale bada艂em te czajniki, por贸wnywa艂em ilo艣c kamienia w 艣rodku, barw臋 i sk艂ad kamienia "kot艂owego"
i stwierdzi艂em, 偶e s膮 czajniki bezprzewodowe wykonane ze stali nierdzewnej, w kt贸rych kamie艅 kot艂owy nie osadza si臋 na dnie podczas gotowania.
I pojawia si臋 bia艂a piana soli wapnia i ona wlewana jest do herbaty.

A w innych czajnikach warstwa kamienia by艂a bardzo gruba.

I tajemnica tego zjawiska polega na technologii produkcji tych czajnik贸w i obr贸bce cieplnej stali nierdzewnej ( a mo偶e te偶 sk艂adu stali), 偶e kamie艅 kot艂owy si臋 nie przyczepia do dna czajnika, tylko pieni si臋 jako bia艂a piana
i jest codziennie wypijany.

Jest w tych czajnikach taka siateczka przy wyp艂ywie wody, maj膮ca odfiltrowywa膰 t臋 pian臋 wapnia,
ale czy odfiltrowanie tej piany jest skuteczne to trudno powiedzie膰.

I dalej, wiele os贸b, dzisiaj potwierdzi艂 m贸j znajomy, odkamienia czajniki, zalewaj膮c je octem i gotuj膮c
i kamie艅 jest ca艂kowicie usuwany.

Niestety mo偶e to by膰 bardzo wadliwa procedura, gdy偶 czajnik z osadem kamienia kot艂owego ma du偶膮 powierzchni臋 aktywn膮 wychwytuj膮c膮 sole wapnia z gotowanej wody.

I pamietam z domu, gdzie u偶ywali艣my czajnika emaliowanego na kuchni w臋glowej, 偶e warstwa kamienia by艂a bardzo gruba i szybko przyrasta艂a i kamie艅 odbijali艣my mechanicznie.

Aby temat dalej bada膰, zam贸wi艂em w Izraelu w instytucie, kt贸ry stworzy艂 spektrografy do wykrywania koronawirusa w 艣linie, spektograf, kt贸ry b臋dzie analizowa艂 wod臋 pitn膮 i b臋dzie znany sk艂ad wody pitnej z kranu, czyli co pijemy
i b臋dzie mo偶liwa analiza sk艂adu wody przed i po zagotowaniu w czajniku
i sprawdzenie, kt贸ry czajnik i w jakim stopniu usuwa sole mineralne wapnia z wody i je osadza na 艣ciankach i dnie czajnika.

Ale to nadal jest tylko wst臋p, bo przygotowuj臋 prac臋 do Nature, potwierdzaj膮c膮 zwi膮zek
z piciem wody z du偶膮 zawarto艣ci膮 wapnia z wyst臋powaniem kamicy p臋cherza moczowego u m臋偶czyzn, skutkuj膮cej utrudnionym oddawaniem moczu, zatykaniem si臋 cewki moczowej, pojawianiem si臋 piasku w moczu, a dalej posredniego dra偶nieniem gruczo艂u prostaty, skutkuj膮cego dalszym blokowaniem oddawania moczu, konieczno艣cia cewnikowania,
a nast臋pnie operacj膮 prostaty.

Niestety miliony senior贸w cierpi膮 na problemy zwi膮zane z oddawaniem moczu, przerosy prostaty, wyst臋powanie kamieni w p臋cherzu moczowym.

A pierwotna przyczyna mo偶e by膰 prosta: nadmierna ilo艣膰 soli wapnia w wodzie pitnej i tej po przegotowaniu, u偶ywanej do sporz膮dzania herbaty, kawy, czy u偶ywanej do gotowania zupy.

Jako NASA Citizen Scientist chc臋 aby NASA publikowa艂a raporty na temat zdrowia astronaut贸w i sk艂adu ich wody pitnej
i czy u tychj przebywaj膮cych na stacji 12 miesi臋cy pojawiaja si臋 problemy z kamic膮, zwapnieniem czy odwapnieniem ko艣ci.

Gdy to ogarn臋, to wprowadz臋 na rynek domowe spektrometry do badania sk艂adu wody pitnej i sk艂adu wody po przegotowaniu.

Jest to bardzo wazne, poniewa偶 w wielu miastach woda pitna pochodzi z wielu 藕r贸de艂 : ze studni g艂臋binowych, z rzeki
i sk艂ad wody si臋 zmienia, gdy偶 wodoci膮gi prze艂膮czaj膮 pomi臋dzy zak艂adami dostarczaj膮cymi wod臋 pitn膮.

Mieszka艅cy maj膮cy w kranach wod臋 g艂臋binow膮 z okolic Jury Krakowsko-Cz臋stochowskiej maj膮 czajniki pokryte gruba warstw膮 kamienia.

Wodoci膮gi teoretycznie badaj膮 sk艂ad wody tak偶e dla Kowalskiego, ale analiza kosztuje kilkaset z艂otych indywidualnie.

Wodoci膮gi publikuj膮 sk艂ad wody pitnej, dostarczanej do sieci wodoci膮gowej, ale nale偶y pami臋ta膰, 偶e sk艂ad wody, kt贸ra jest odbierana w mieszkaniach, mo偶e si臋 r贸偶ni膰 od tej w stacji uzdatniania, co ka偶dy mo偶e sam sprawdzi膰 ogl膮daj膮c rury wodoci膮gowe po demonta偶u z naros艂膮 warstw膮 kamienia kot艂owego i to bez jakiegokolwiek gotowania

Zatem niech ka偶dy spojrzy do swojego czajnika, u偶ywanego do gotowania wody i napisze lokalizacj臋 i czy kamienia du偶o, czy ma艂o.

Kupi艂em czajniki bezprzewodowe szklane, w kt贸rych kamien kot艂owy nie osadza si臋 na szkle, ani na metalowym dnie.

Mo偶e to wynika膰 z napr臋偶e艅 struktury metalu z jakiego wykonane jest dno i po prostu kamie艅 kruszeje i jest wypijany.

Zatem temat zwapnienia zastawki ma swoje 藕r贸d艂a i przyczyny i warto je pozna膰 i zbada膰, aby si臋 co najmniej dowiedzie膰, czy mo偶liwe jest odwapnienie zwapnia艂ej zastawki.

Re: Near Death Experience

<c9d699f6-5051-4cbe-8a0e-c5bc541244c8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63388&group=soc.culture.polish#63388

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 18:25:21 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 15 May 2023 01:25 UTC

On Sunday, 14 May 2023 at 13:27:20 UTC+2, Basia wrote:
> [...]
> pewnie na bialoruskich forach.
>
> Molodiec!
>
> Z zyczeniami szybkiego powrotu do zdrowia,

Jak to m贸wi膮:

operacja si臋 uda艂a w poniedzia艂ek,
pacjent zmar艂 we wtorek

Oczywi艣cie 偶ycz臋 fatso du偶o zdrowia

Re: Near Death Experience

<u3s8av$2tn3j$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63391&group=soc.culture.polish#63391

From: Zex...@hotmail.com (Zexon馃嚨馃嚤)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 21:18:54 -0600
 by: Zexon馃嚨馃嚤 - Mon, 15 May 2023 03:18 UTC

On 14-May-23 03:54, brat_olin wrote:

> Sto lat, p. fatso, i w zdrowiu! Jeszcze jest tyle do zrobienia!

Jak wida膰 brat_olin uleg艂 poprawno艣ci politycznej i zamiast napisa膰 prawd臋, aby pom贸c cz艂owiekowi
wypisuje jakie艣 bzdety.
Prawda jest taka: jedzenie zabija!! Je偶eli Robak nie zaprzestanie ob偶era膰 si臋, szybko po偶egna si臋 z
tym 艣wiatem.

Re: Near Death Experience

<0b65b2c7-7c7c-405e-91a5-dfe90586be60n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63401&group=soc.culture.polish#63401

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 15 May 2023 06:45:21 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 15 May 2023 13:45 UTC

Ano umrze zdrowszym. I glodnym.

Re: Near Death Experience

<8ae7c748-cc36-4a6c-a832-123abe862583n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63403&group=soc.culture.polish#63403

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 15 May 2023 07:05:52 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 15 May 2023 14:05 UTC

On Sunday, May 14, 2023 at 10:00:14鈥疉M UTC-3, Romulus Augustulus wrote:
> [...]
> Ale propaganda Lukaszki ma swoje tez dobre strony-wlasnie podali, ze i w Minsku beda robic owa nowego typu operacje, co moja. Mini-zabieg, funkcjonuje dopiero od 2019 roku. Tak wiec chirurdzy na mnie sie wprawiaja!

Gratulacje, fatso. I duzo zdrowia. Czy mozesz teraz biegac za swieta krowe u Hindusow, czy wiekszy krowi kontent Ci trzeba? Jaka roznica przed i po operacji w funkcjonowaniu?

Re: Near Death Experience

<99d31153-7617-4931-a897-d6f482b22658n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63405&group=soc.culture.polish#63405

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 15 May 2023 07:11:23 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 15 May 2023 14:11 UTC

On Monday, 15 May 2023 at 15:45:22 UTC+2, Russet Bulba wrote:

> Ano umrze zdrowszym. I glodnym.

Cz艂owiek to chemiczna fabryka.

W czasie snu, w nocy, realizowane s膮 skomplikowane procesy metaboliczne, zwane trawieniem spo偶ytych pokarm贸w.

Na wsi mieszkancy 偶yja o 10 lat d艂u偶ej ni偶 w mie艣cie, bo 艣pia pod pierzynami i s膮 dogrzani i metabolizm ulega przyspieszeniu.
Dlatego nie choruja i uzyskuj膮 wi臋ksz膮 odporno艣膰, bo w sypialni nie jest gor膮co i duszno jak w blokach, bo jest ch艂odniej, ale pod pierzyn膮 jest cieplej.

Oddychanie ch艂odniejszym powietrzem jest zdrowe, gdyz powietrze wdychane zawiera wi臋cej pary wodnej i nie wysusza g贸rnych dr贸g oddechowych.

Natomiast cale cia艂o przykryte pierzyna jest dodatkowo wygrzane dodatkowo nawet o 1 stopie艅 C

Pierzyny znikn臋艂y z market贸w, ale mo偶na sie przykry膰 2 ko艂drami, a ta pierwsza powinna by膰 wype艂niona zdrowym pierzem, kt贸re doskonale poch艂ania ewentualny pot nocny.

Zatem 艣pi膮c pod pierzyn膮, czy 2 ko艂drami noc膮, gdy temperatura w sypialni ni偶sza ni偶 w blokach i wi臋ksza wilgotno艣c powietrza, przyspieszamy metabolizm nawet o 10% i spalamy wi臋cej t艂uszcz贸w i chudniemy i wstajemy dobrze wyspani, dotlenieni i zdrowi.

Przeliczy艂em kcalorie na watogodziny
i zjadaj膮c codziennie 1 kg w臋glowodan贸w, czyli makaron贸w, chleba, ziemniak贸w -
codziennie zjadamy 4 kWh energii

podobn膮 warto艣c energetyczn膮 ma mi臋so - te偶 1 kg mi臋sa = 4 kWh

Natomiast warto艣c energetyczna s艂oniny to a偶 10 kWh = 1 kg s艂oniny

I wiadomo, 偶e kto je t艂usto cierpi na namiar kalorii, czyli energii i musi j膮 spali膰 w ruchu,bo inaczej obrasta t艂uszczem jak wieprzek.

Azjaci jedz膮 byle co, zielenin臋, warzywa i dlatego s膮 szczupli, bo wszystko szybko trawi膮 za dnia i nie maj膮 doplegliwo艣ci zwi膮zanych z nadwag膮 bo s膮 aktywni fizycznie, bo niska waga u艂atwia motoryk臋.