Help fight continental drift.

interests / soc.culture.polish / Re: Prezydent Duda podpisal

SubjectAuthor
* Prezydent Duda podpisalbrat_olin
+* Re: Prezydent Duda podpisalbrat_olin
> [...]
+- Re: Prezydent Duda podpisalMordoklejek Zygzakowaty
+- Re: Prezydent Duda podpisalJakub A. Krzewicki
+* Re: Prezydent Duda podpisalPiotr
`* Re: Prezydent Duda podpisalnarc...@gmail.com
[...]

Pages:12
Re: Prezydent Duda podpisał [Spec-Komisja w sprawie rosyjskich wpływów zwana przez opozycję "Lex Tusk"]

<bf569124-c3f2-42aa-9f64-ef5965935358n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64530&group=soc.culture.polish#64530

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 29 May 2023 23:30:58 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Prezydent_Duda_podpisał_[Spec-Komisja_w_sprawie
_rosyjskich_wpływów_zwana_przez_opozycję_"Lex_Tusk"]
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 30 May 2023 06:30 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 03:36:52 UTC+2 andal napisał(a):

> czemu jestes tak naiwny
>
> politycy wspieraja jedynie politykow, czasem tych co im kadza $$$$

Otóż Platfusy przy władzy wspierały wszystkie kościółki garażowe (oraz rodzimowierców etc.) jako konkurencję wobec polityków pro-watykańskich.
W moim przypadku podnoszenie upadłych ludzików (o którym obok pół żartem napisałem) miałoby być finansowaniem przystani dla światłych eksperymentujących z bytami anielskimi, cudotwórstwem, charyzmatami etc. ale na poziomie wyższym niż New Age i takim, do którego zarówno kościół, jak i fartuszkowi boja się zaglądać - tj. chrześcijaństwa renesansowego związanego z Humanizmem, Reformacją, korzystającego z elementów neoplatonizmu, gnozy, kabały. Nie w jakiejś nieuczonej wersji w rodzaju Kacmajora i nie z kultem jednostki. Bardziej według formuły "cuda i odpust dla laikatu, żeby progresistowski kler i inteligencja robiły poważniejsze studia Divinity wysokiego poziomu". Taki "przyczajony tygrys, ukryty smok" no i oczywiście wskazówki z ambony, żeby na wszystko, co prozachodkowe głosować. Długofalowy cel: zbudowanie świadomego liberalnego chrześcijaństwa masowego tak jak na Zachodku model anglikański, oczyszczonego z parafiańszczyzny - poważna alchemiczna operacja robienia złota z ludzkiej mierzwy. A co się robi w Polsce ti działanie odwrotne - disco polo i zaniżanie poziomu intewlektualnego przy wzroście ekonomicznego.
No i prędzej PiS-iory niż Platfusy mogą niestety spowodować spadek z rowerka takiego polityka, który by to wspierał.

Re: Prezydent Duda podpisal

<10f37bbf-05d2-4f52-92af-ff7172e6289dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64543&group=soc.culture.polish#64543

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 04:29:21 -0700 (PDT)
Subject: Re: Prezydent Duda podpisal
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Tue, 30 May 2023 11:29 UTC

poniedziałek, 29 maja 2023 o 11:26:52 UTC-4 brat_olin napisał(a):
> Są już pierwsze reakcje w szeregach BundesOpozycji oraz
> w antypolskich fejk szczujniach, po podpisaniu ustawy o
> komisji ds. badania rosyjskich wpływów, przez prezydenta
> @AndrzejDuda:

te, debil! Zadam ci proste pytanie - po rosyjsku, byś się spocił głupcze:
Нужна ли рабу свобода?

Re: Prezydent Duda podpisal

<01a2b0ac-09a7-45f9-aadb-c6903786c2abn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64545&group=soc.culture.polish#64545

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 05:08:49 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 30 May 2023 12:08 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 13:29:23 UTC+2 narc...@gmail.com napisał(a):

> te, debil! Zadam ci proste pytanie - po rosyjsku, byś się spocił głupcze:
> Нужна ли рабу свобода?

W Polsce nigdy nie będzie postępu ani chrześcijaństwa, jak ludzie będą cały czas szkoleni na parafian.
Problemem jest, jak Polacy mają się pozbyć mentalności siudry i stać się ponownie narodzonymi, inicjowanymi. Jezus mówił: bogami jesteście, a na każdym kroku rząd, kościół czy loża p3 szkolą Polaków na wyrobników najemnych, najemców mieszkań, rynek zbytu badziewnych towarów i bezrozumne zwierzęta.
Pioterek mi zawraca głowę o "life not examined" i dla niego postęp w feminizmie to jest "life examined".
Dla mnie to jest sprawa drugorzędna, kobity bez mężczyzna mogą obejść się tak dokładnie jak facet bez kobity. Mają one ten swój Tarot, wiccę, Boginię i w ogóle wiele pogańskich spraw, w których potomek Adama posiadający duszę chrześcijańską, czy też żydowską jest obcy i nic mu one nie przyniosą, podobnie jak niewieście nie da zbawienia kościół czy mularstwo. No więc facet nie może mieć magii na poziomie wiejskiego znachorstwa, tylko móc sięgnąć do ksiąg platoników, humanistów, kabalistów i dążyć ku ich zrozumieniu - ku alchemicznemu opus magnum. Na to nie ma czasu trenowany, przytępiony pracą od 9 do 5 robol fabryczny czy korpoludek, któremu i tak ten czas niedługo zostanie zabrany przez roboty i pójdzie na miskę ryżu na dochód podstawowy. Ale w tej pracy on tylko się starzeje i im później mu ją zabiorą, tym niej będzie on miał czasu nabywać tego, co najważniejsze wg przysłowia "nie samym chlebem człowiek żyje". Może się tak zdarzyć, że i pięć krzyżyków mu na kark zleci, a ze swoim Aniołem Stróżem się nie dogada. Takie życie, bez kontaktu z czystym światłem astralnym - to porażka.
Jedynym substytutem drogi do boskości, na jaki stać takiego parafianina - będzie zakład z rogatym, który prędzej czy później przegra.
Dla mnie ta cała SJW - walka o sprawiedliwość społeczną to temat zastępczy dla ludzi, którzy w realność świata duchowego czy élan vital po prostu nie wierzą i kłopoczą się dobrostanem ziemskim. A co naprawdę złe rządy zabierają, to nie jest pozycja w szeregu dziobania jak w kurniku Pana Grubasa - tylko dobrostan duchowy. I to, czy pan Baś będzie robił dwójkę w toalecie dla osób z macicą czy dla osób z fajfusem, to jest problem na tle splendoru i cudów całego niewidzialnego wszechświata metafizycznego trywialny i drugorzędny.

Re: Prezydent Duda podpisal

<e89c44d2-a2f8-4fae-a3b4-a0d48de2f9c7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64546&group=soc.culture.polish#64546

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 06:10:29 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Tue, 30 May 2023 13:10 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 08:08:51 UTC-4 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> Dla mnie ta cała SJW - walka o sprawiedliwość społeczną to temat zastępczy dla ludzi, którzy w realność świata duchowego czy élan vital po prostu nie wierzą i kłopoczą się dobrostanem ziemskim. A co naprawdę złe rządy zabierają, to nie jest pozycja w szeregu dziobania jak w kurniku Pana Grubasa - tylko dobrostan duchowy. I to, czy pan Baś będzie robił dwójkę w toalecie dla osób z macicą czy dla osób z fajfusem, to jest problem na tle splendoru i cudów całego niewidzialnego wszechświata metafizycznego trywialny i drugorzędny.

Wywód - kurwa - profesora habilitowanego co najmniej 7 razy, ale wymaga skorygowania by przeciętny klęczak mógł to przeżuć.
Wyjaśnij Kubusiu - w prostych słowach, jak chłop może stać się ojcem bez baby?

Re: Prezydent Duda podpisal

<4c96969e-56ee-4977-8b7a-1463b41fcf6en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64549&group=soc.culture.polish#64549

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 06:44:06 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 30 May 2023 13:44 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 15:10:30 UTC+2 narc...@gmail.com napisał(a):

> Wywód - kurwa - profesora habilitowanego co najmniej 7 razy, ale wymaga skorygowania by przeciętny klęczak mógł to przeżuć.
> Wyjaśnij Kubusiu - w prostych słowach, jak chłop może stać się ojcem bez baby?

No można być jeszcze łojcem duchownym, Radyjo prowadzącym.
Ale na poważnie, to baba pod względem psychiki jest zagadką, jak wahadło chaotyczne.
I tu jest właśnie cała tragedia grecka człowieka i kara Boska, że może być ojcem tylko z babą - stworzeniem, którego boskość ma charakter chtoniczny (Prozerpina, Pacha Mama, Lilith) a nie metafizyczny. Bo jakoś nie bardzo wierzę, żeby Amaterasu była bardziej kobietą niż Amanda Lear. Już prędzej Diana, która jest boginią księżycową i zrobiła podglądacza i potencjalnego zalotnika w jelenia. Znoszenie Ksantypy przez Sokratesa to była smutna konieczność.

Re: Prezydent Duda podpisal

<0541f8e1-8703-4acd-8568-b0214e365717n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64550&group=soc.culture.polish#64550

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 07:15:20 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Tue, 30 May 2023 14:15 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 09:44:07 UTC-4 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> I tu jest właśnie cała tragedia grecka człowieka i kara Boska, że może być ojcem tylko z babą - stworzeniem, którego boskość ma charakter chtoniczny (Prozerpina, Pacha Mama, Lilith) a nie metafizyczny. Bo jakoś nie bardzo wierzę, żeby Amaterasu była bardziej kobietą niż Amanda Lear. Już prędzej Diana, która jest boginią księżycową i zrobiła podglądacza i potencjalnego zalotnika w jelenia. Znoszenie Ksantypy przez Sokratesa to była smutna konieczność.

Wot to to! " ... baba pod względem psychiki jest zagadką, jak wahadło chaotyczne":
https://www.youtube.com/embed/0RgXoSSbpjc
Niczym Sokrates musze znosić moją Rzegotkę. Ale, jak zawsze są dwa wyjścia; 1. znosić cierpliwie lub 2. dać 20 baksów i uwolnić się na kilka h. gdy pojedzie na szaleństwo zakupów po butikach.

Właśnie straciłem $ 20 by w spokoju oglądać narodziny nowej gwiazdy w tenisie, czyli podziwiam pojedynek Seyboth Wild ws Miedviediev.

Re: Prezydent Duda podpisał [Spec-Komisja w sprawie rosyjskich wpływów zwana przez opozycję "Lex Tusk"]

<f102d145-a6df-42d9-b552-6a3ad02a10d5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64551&group=soc.culture.polish#64551

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 07:23:12 -0700 (PDT)
_rosyjskich_wpływów_zwana_przez_opozycję_"Lex_Tusk"]
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 30 May 2023 14:23 UTC

poniedziałek, 29 maja 2023 o 18:04:07 UTC+2 A. Filip napisał(a):
> Jak się wyjeżdża z Norymbergą to dlaczego Ustawy Norymberskie a nie
> Trybunał Norymberski naruszający świętą prawną normę nie działania prawa
> wstecz?

Wychodzi ma to, że sam król Polski Władysław V wyraził taką wątpliwość:
In 1945, Potocki criticized the Nuremberg Trials describing them as 'a revolting travesty of justice'.
https://en.wikipedia.org/wiki/Geoffrey_Potocki_de_Montalk

Re: Prezydent Duda podpisał [Spec-Komisja w sprawie rosyjskich wpływów zwana przez opozycję "Lex Tusk"]

<anfi+qjdnwkxnof-n5u2@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64554&group=soc.culture.polish#64554

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Prezydent Duda podpisał [Spec-Komisja w
Date: Tue, 30 May 2023 17:25:01 +0200
sha1:i7AYgfRSjnCTbgiNsURgLS63U+o=
 by: A. Filip - Tue, 30 May 2023 15:25 UTC

"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:

> [...]
> In 1945, Potocki criticized the Nuremberg Trials describing them as 'a revolting travesty of justice'.

Trybunał Norymberski nie był podtarciem sobie dupy prawnymi standardami
*w wystarczająco słusznym celu* ? [Był dla wielu ale nie wszystkich]

--
| Zgoda nie będzie udzielona, dopóki rodzina kandydata nie zedrze
| butów, chodząc z zapytaniami, i dopóki podeszwy ich butów nie staną
| się tak cienkie jak cienka jest łupina cebuli. (Przysłowie afgańskie)

Re: Prezydent Duda podpisal

<e806e42f-746b-4316-98ea-714f21c60c3an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64555&group=soc.culture.polish#64555

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 08:34:55 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 30 May 2023 15:34 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 16:15:22 UTC+2 narc...@gmail.com napisał(a):

> [...]
>
> Właśnie straciłem $ 20 by w spokoju oglądać narodziny nowej gwiazdy w tenisie, czyli podziwiam pojedynek Seyboth Wild ws Miedviediev.

"Do trzydziestu lat człowiek sam się żeni, po trzydziestu ludzie go żenią, a po czterdziestu żeni diabeł." - staropolskie przysłowie ludowe.

Re: Prezydent Duda podpisał [Spec-Komisja w sprawie rosyjskich wpływów zwana przez opozycję "Lex Tusk"]

<07dbcfcd-9ca7-431d-aff2-3157efe089ben@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64558&group=soc.culture.polish#64558

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 08:43:56 -0700 (PDT)
_rosyjskich_wpływów_zwana_przez_opozycję_"Lex_Tusk"]
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 30 May 2023 15:43 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 17:25:49 UTC+2 A. Filip napisał(a):

> Trybunał Norymberski nie był podtarciem sobie dupy prawnymi standardami
> *w wystarczająco słusznym celu* ? [Był dla wielu ale nie wszystkich]

No ale Polska nie jest dotychczas w stanie wojny z Federacją Rosyjską i wówczas też nie była.
Trybunał Norymberski dotyczył namacalnych zbrodni wojennych i zbrodni przeciwko ludzkości, a nie rezonansu kulturowego czy gospodarczego u polityków.

Re: Prezydent Duda podpisał [Spec-Komisja w sprawie rosyjskich wpływów zwana przez opozycję "Lex Tusk"]

<3b81a079-30cf-4c28-9c37-9fb40a8b75a4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64559&group=soc.culture.polish#64559

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 08:50:26 -0700 (PDT)
_rosyjskich_wpływów_zwana_przez_opozycję_"Lex_Tusk"]
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 30 May 2023 15:50 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 17:43:57 UTC+2 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> Trybunał Norymberski dotyczył namacalnych zbrodni wojennych i zbrodni przeciwko ludzkości, a nie rezonansu kulturowego czy gospodarczego u polityków.
BTW rezonansu: pudło harmonizuje ze struną gitary (albo bałałajki) bynajmniej nie z winy sympatii do niej, ale dlatego, że jest puste.

Re: Prezydent Duda podpisał [Spec-Komisja w sprawie rosyjskich wpływów zwana przez opozycję "Lex Tusk"]

<3323c165-1abb-46a7-b120-32dbc786eb68n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64564&group=soc.culture.polish#64564

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 30 May 2023 09:07:53 -0700 (PDT)
_rosyjskich_wpływów_zwana_przez_opozycję_"Lex_Tusk"]
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Tue, 30 May 2023 16:07 UTC

wtorek, 30 maja 2023 o 11:50:28 UTC-4 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> BTW rezonansu: pudło harmonizuje ze struną gitary (albo bałałajki) bynajmniej nie z winy sympatii do niej, ale dlatego, że jest puste.

Ooo! ty chuju; )))

Re: Prezydent Duda podpisal

<c4232444-ff31-491f-9df5-f8abd575f280n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64625&group=soc.culture.polish#64625

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 31 May 2023 05:50:39 -0700 (PDT)
From: mordolke...@gmail.com (Mordoklejek Zygzakowaty)
 by: Mordoklejek Zygzakow - Wed, 31 May 2023 12:50 UTC

Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> TVN akurat to buda USA.

I niemcom też dobrze liżą rowa.
Nic się nie zmieniło. Kiedyś "ż" wysługiwai się ruskowi, dziś
zachodkowi.

Ilu Żydów pracowało w komunistycznej bezpiece
https://youtu.be/VA50ZecT_QI

Re: Prezydent Duda podpisal

<5b36a7e4-2475-4945-b386-eb32bdf6f103n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64646&group=soc.culture.polish#64646

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 31 May 2023 07:11:36 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 31 May 2023 14:11 UTC

środa, 31 maja 2023 o 14:50:41 UTC+2 Mordoklejek Zygzakowaty napisał(a):
> I niemcom też dobrze liżą rowa.
> Nic się nie zmieniło. Kiedyś "ż" wysługiwai się ruskowi, dziś
> zachodkowi.
>

> Ilu Żydów pracowało w komunistycznej bezpiece
> https://youtu.be/VA50ZecT_QI

No właśnie nie bardzo rozumiem. PiS-iory zdaje się też nożykiem chrzczone, więc o co biega?