6 May, 2024: The networking issue during the past two days has been identified and appears to be fixed. Will keep monitoring.

interests / soc.culture.polish / Nadkomisarz Unijny d/s Innowacji - konkurs na stanowisko

SubjectAuthor
* Nadkomisarz Unijny d/s Innowacji - konkurs na stanowiskoa a
+- Re: Nadkomisarz Unijny d/s Innowacji - konkurs na stanowiskoa a
`- Re: Nadkomisarz Unijny d/s Innowacji - konkurs na stanowiskoRusset Bulba

1
Nadkomisarz Unijny d/s Innowacji - konkurs na stanowisko

<876009ef-66dd-4eb1-bce6-ecbef649b1d7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64954&group=soc.culture.polish#64954

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 5 Jun 2023 12:46:49 -0700 (PDT)
Subject: Nadkomisarz Unijny d/s Innowacji - konkurs na stanowisko
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 5 Jun 2023 19:46 UTC

Pensja symboliczna
1 euro miesięcznie
Cel: uratowanie Europy przed stacgnacja, bezrobociem, zapaścią, nadchodzącym kryzysem i krachem gospodarczym za 2 lata.

Wykorzystanie wszystkich istniejących platform internetowych dla promocji innowacji i zamiany wszystkie portali handlowych w portale:
szukam innowacji
sprzedam innowacje
i transakcje dla każdego
1 Euro za każdy innowacyjny pomysł
10 Euro za opis innowacji
100 Euro na wykonanie działającego prototypu
1000 Euro dla firmy za prototyp innowacyjnego rozwiązania
10.000 Euro za ropoczęcie produkcji
100.000 Euro za promoc je sprzedazy za granicą
1.000.000 Euro za sukces zagraniczny

Budżet agencji startuje od 1 mld Euro
i jest rozwojowy do 100 mld Euro

a wszystko po to, aby Europa nie zatonęła żywiąc 50 milionów biurokratów, którzy produkują biurokrację, a żadnego towaru, produktu na eksport i to od 50 lat.

Powstanie europejska sieć Nadkomisarzy Unijnych d/s Innowacji
i codzienne platności za innowacje dla każdego, przez internet, PayPal, natychmiast

I każdy będzie mogl zarobić dziennie 10 Euro, a kto lepszy 100 Euro,
a kto z praktyką developerską 1000 euro
i tak dalej, aby powstała sieć innowatorów milionerów, żyjacych z innowacji./

Czyli pisz już dzisiaj czego szukasz, ile zaplacisz i kto się zglosi to ustalasz indywidualnie warunki transakcji i kwotę.

To działało tak w San Francisco i setki zarabialy od 10 $ do 100 $
nawet dziennie

Potem przyszedl Herox z milionowymi challengami, ale to wszystko deluzje i zero realnej kasy.

Sam opłacę 100 innowacji, których potrzebuję już dziś.

Re: Nadkomisarz Unijny d/s Innowacji - konkurs na stanowisko

<e1480364-de5e-4c1f-b45f-8f0729ecdaf3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65024&group=soc.culture.polish#65024

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 6 Jun 2023 08:02:38 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 6 Jun 2023 15:02 UTC

On Monday, 5 June 2023 at 21:46:51 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> Sam opłacę 100 innowacji, których potrzebuję już dziś.

1. Challenge No.1

Każdy mobilny router WiFi może działać w funkcji modemu USB dla osób z alergią na na mikrofale

Mam 3 mobile wifi routers, 2 x Hujawei, 1 x ZTE

na stronie Orange znalazłem info, że jak się podłaczy 15 użytkowników routera przez wqifi, to 16. może korzystać z internetu przez Micro USB, czyli to czego szukam.

Ale po co mi 15 innych uzytkowników.

Napisalem do Hujaweja o pomoc, ale nie wykupiłem rózowej chmurki od Melona na Tłiterze i odpowiedzi nie dostanę

Czy ktoś potrafi zmienic funkcjonalnośc routera Hujaweja Mobile Wifi na modem LTE 4G USB ?

-----
Da się dla 16. użytkownika, a ja chcę aby Hujawej udostępniał modem usb dla 1.użytkownika

///
//

Zalety urządzenia:

Obsługa superszybkiego internetu 4G LTE
Możliwość jednoczesnego podłączenia 16 urządzeń - router udostępnia bezprzewodową sieć Wi-Fi, z której korzystać może 15 urządzeń jednocześnie, kolejny użytkownik może skorzystać ze złącza Micro USB.

https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Modemy-i-routery/Orange-Airbox-2-0-konfiguracja/ta-p/71

Re: Nadkomisarz Unijny d/s Innowacji - konkurs na stanowisko

<347f75d8-d9c8-4e45-be3c-3fc004da5ed7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65028&group=soc.culture.polish#65028

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 6 Jun 2023 08:19:09 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 6 Jun 2023 15:19 UTC

On Monday, June 5, 2023 at 4:46:51 PM UTC-3, a a wrote:
> [...]
>
> Sam opłacę 100 innowacji, których potrzebuję już dziś.

Ale jest porzadek, jak za nieboszczki Austrii FranzaJosefa. Po to oficerowie jego armii pili obowiazkowa kawe, aby gowno glanz mialo.