He who minds his own business is never unemployed.

interests / soc.culture.polish / Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

SubjectAuthor
* Związek Radziecki zakończył okupację NFischer
+- Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemieca a
+* Re: Związek Radziecki zakończył okupację NiemiecRusset Bulba
> [...]
|     `* Re: Związek Radziecki zakończył okupację NiemiecRusset Bulba
|      `- Re: Związek Radziecki zakończył okupację NiemiecRusset Bulba
`* Re: Związek Radziecki zakończył okupację NiemiecHreczecha
 `- Re: Związek Radzieckiandal

1
Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<u6ettm$21ini$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65708&group=soc.culture.polish#65708

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Związek Radziecki zakończył okupację N
iemiec_a_Stany_Zjednoczone_nie
Date: Thu, 15 Jun 2023 13:50:19 +0200
 by: Fischer - Thu, 15 Jun 2023 11:50 UTC

- Po II wojnie światowej Niemcy zostały podzielone, jak wiadomo, na
cztery sektory: amerykański, brytyjski, francuski i sowiecki. Związek
Radziecki zakończył okupację, a Stany Zjednoczone nie - powiedział Putin.

Rosyjski dyktator przekonywał też, że na terytorium Niemiec od tamtych
czasów wciąż znajdują się amerykańskie wojska okupacyjne. - Jest ich tam
bardzo dużo - mówił Putin do studentów w Moskwie.

Według Putina, rzekomo "niektórzy politycy niemieccy mają twierdzić, że
po II wojnie światowej ich kraj nigdy nie były suwerennym państwem w
pełnym tego słowa znaczeniu". Nie podał żadnych nazwisk, a w zamian
zaznaczył, że "to wybitni politycy zorientowani nie na Rosję, ale na
Niemcy".

- Tak czy inaczej suwerenność wróci do Europy - dodał w złowróżbnych
słowach. Jednocześnie chwalił Niemcy, które określił "największym
gospodarczym gigantem Europy".

https://wiadomosci.wp.pl/putin-reaguje-na-decyzje-berlina-atakuje-usa-6859397248596672a

Der einzige Weltführer, der sagt, wie es ist.

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<26180a6a-8458-43e5-be3b-8c2610a4ba88n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65716&group=soc.culture.polish#65716

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Jun 2023 07:10:14 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Związek_Radziecki_zakończył_okupację_Niemiec
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 15 Jun 2023 14:10 UTC

On Thursday, 15 June 2023 at 13:50:18 UTC+2, Fischer wrote:
> [...]
>
> https://wiadomosci.wp.pl/putin-reaguje-na-decyzje-berlina-atakuje-usa-6859397248596672a
>
> Der einzige Weltführer, der sagt, wie es ist.

Cala Europa Zachodnia to nadal strefa wpływów i kontroli hamerykanskich, a wynika to z traktatu kapitulacyjnego i każdy kraj europejski ma centralą zarządzającą za oceanem.

Finlandia jest pod zarządem Kalifornii i dlatego zbankrutowano Nokię, bo chciała produkować dotykowe tablety Maemo, a to byla konkurencja dla ogryzka

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<5b217cec-eb2a-4478-a6c8-270780377f1cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65718&group=soc.culture.polish#65718

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Jun 2023 07:28:13 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 15 Jun 2023 14:28 UTC

On Thursday, June 15, 2023 at 8:50:18 AM UTC-3, Fischer wrote:
> [...]
>
> https://wiadomosci.wp.pl/putin-reaguje-na-decyzje-berlina-atakuje-usa-6859397248596672a
>
> Der einzige Weltführer, der sagt, wie es ist.

Zwiazek Radziecki upadl z trzaskiem a USA nie. I co tutaj robic cnote z koiecznosci.

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<2d94117e-a0d0-428b-9e1a-4b0b437edf6bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65729&group=soc.culture.polish#65729

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Jun 2023 09:15:17 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 15 Jun 2023 16:15 UTC

On Thursday, June 15, 2023 at 11:58:15 AM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> Zwiazek Radziecki upadl z trzaskiem a USA nie. I co tutaj robic cnote z koiecznosci.
Zwiazek Radziecki bronil tez Polakow przed konsumeryzmem i ateizmem.

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<fcacc93f-0b7e-49c8-a562-96a3a0f220efn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65731&group=soc.culture.polish#65731

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Jun 2023 09:51:48 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 15 Jun 2023 16:51 UTC

> Zwiazek Radziecki upadl z trzaskiem a USA nie. I co tutaj robic cnote z koiecznosci.

Putin zapomnial dodac, ze oni nasi bracia, a wiec jak mu mowia Polacy - Katyn z rak brata - mniej boli:

- J. Niedzwiecki: "Zwisa mi to, sluzyli w obronie i interesie panow, klasy uciskajacej narod"

- Panslavista: "Parch to parch, a [...] Rosjanie to nasi bracia, nie obcy"

- A. Strak: " to nasi slowianscy bracia. W takiej wiezy emocjonalne i krwi zawsze sie licza. Mozna sie nie zgadzac, lecz stosunki nalezy tak kultywowac, aby tego typu wiezi nie zniszczyc, a wiec je podkreslac. Nigdy bowiem nie wiadomo, kiedy moze nadejsc koniecznosc zlozenia razem powtornej wizyty w Berlinie [sic!]

- PT: "np. w Katyniu, na Kolymie, na Wolyniu. "Nasi slowianscy bracia", "Takie wiezy emocjonalne i krwi zawsze sie licza"?
- A Strak: Ciagle koszula blizsza cialu niz kamizelka

I jak troszcza sie o cywilow - po zrzuceniu 500-kg bomby lotniczej na Teatr w Mariupolu z wielkim napisem
"Dzieci". ktora zabila kilkuset ukrywajacych sie tam ukrainskich cywilow:

"moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow "
"Basia" Zwolan

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<92d90edc-eb7d-4ed7-8f04-e7b52a519b4cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65732&group=soc.culture.polish#65732

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Jun 2023 10:09:11 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 15 Jun 2023 17:09 UTC

On Thursday, June 15, 2023 at 1:51:49 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
>
> "moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow "

Tak to jest, jak to niejaki Philippe wielokrotnie juz w swoich stopkach cytowal. Oryginalnie powiedzenie arabskie, w luznym tlumaczeniu: jestem przeciw bratu ale z bratem jestesmy przeciw kuzynowi lecz z razem kuzynem jestesmy przeciw reszcie swiata. I tak to idzie wg praw biologii. Arabowie juz dawno wiedzieli lecz Lewicowi ‘deluzjonisci’ dalej nie wiedza. Jak i ich ojciec duchowy, ktory ‘odkryl’, ze prawdziwa solidarnoscia jest solidarnosc klasowa, gdy w istocie jest nia wciaz solidarnosc etniczna, posolidarnosci rodzinnej, a wiec wiezy krwi. Stad i Niemiev jest nam blizszy niz Czarny Afrykanin. Niezaleznie od historii.

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<43acd780-80da-4bca-b60f-3334d9567d6an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65737&group=soc.culture.polish#65737

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Jun 2023 11:53:39 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 15 Jun 2023 18:53 UTC

On Thursday, 15 June 2023 at 19:09:12 UTC+2, Russet Bulba wrote:

> Tak to jest, jak to niejaki Philippe wielokrotnie juz w swoich stopkach cytowal. Oryginalnie powiedzenie arabskie, w luznym tlumaczeniu: jestem przeciw bratu ale z bratem jestesmy przeciw kuzynowi lecz z razem kuzynem jestesmy przeciw reszcie swiata. I tak to idzie wg praw biologii. Arabowie juz dawno wiedzieli lecz Lewicowi ‘deluzjonisci’ dalej nie wiedza. Jak i ich ojciec duchowy, ktory ‘odkryl’, ze prawdziwa solidarnoscia jest solidarnosc klasowa, gdy w istocie jest nia wciaz solidarnosc etniczna, posolidarnosci rodzinnej, a wiec wiezy krwi. Stad i Niemiev jest nam blizszy niz Czarny Afrykanin. Niezaleznie od historii.

a co z Marsjaninem ?

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<3150030e-6eee-4192-a598-d1c37ce9602en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65741&group=soc.culture.polish#65741

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Jun 2023 13:42:38 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 15 Jun 2023 20:42 UTC

On Thursday, June 15, 2023 at 2:39:12 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> Tak to jest, jak to niejaki Philippe wielokrotnie juz w swoich stopkach cytowal. Oryginalnie powiedzenie arabskie, w luznym tlumaczeniu: jestem przeciw bratu ale z bratem jestesmy przeciw kuzynowi lecz z razem kuzynem jestesmy przeciw reszcie swiata.

wierz Pan powiedznkom ktorymi Filip probuje blyszczec, a daleko zajedziesz.

> I tak to idzie wg praw biologii.

Hitlerowscy tez uzasadniali Pan uzasadniali extreminacje czlwonkow innych ras prawami biologii. Ja w odroznieniu od
Hitlera i Straka - nie sprowadzam ludzi do zwierzat rzadzonych jedynie biologia, i decyduje w oparciu o swoje wartosci
nie w oparciu biologie, stad

- JA jestem za sojuszem Polski z Zachodem przeciwko totalitaryzmowi Rosji, a nie jak STRAK- za sojuszem z Rosja
przeciwko Zachodowi:-
" to nasi slowianscy bracia. W takiej wiezy emocjonalne i krwi zawsze sie licza. Mozna sie nie zgadzac, lecz stosunki nalezy tak kultywowac, aby tego typu wiezi nie zniszczyc, a wiec je podkreslac. Nigdy bowiem nie wiadomo, kiedy moze nadejsc koniecznosc zlozenia razem powtornej wizyty w Berlinie [sic!] A. Strak

- i ja w odroznieniu od Straka i Panslavisty, nie wybielam mordercow z Katynia, ze wprawdzie zamordowali ale tak po
.... bratersku:

[...]

==Piotr

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<3ef0f436-7aa7-4564-93c1-e5b48314ff7bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65766&group=soc.culture.polish#65766

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 16 Jun 2023 02:36:35 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 16 Jun 2023 09:36 UTC

On Thursday, June 15, 2023 at 5:42:39 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> - A Strak: Ciagle koszula blizsza cialu niz kamizelka
> - Panslavista: "Parch to parch, a [...] Rosjanie to nasi bracia, nie obcy"

Tylko pozorny paradoks. Koszuli sie latwiej zapomina i szybciej wybacza. Jak to w rodzinie. Birds of feather flock together. A ten bardziej obcy wciaz pozostaje poza rodzina. Jak sami swoi, ktory byl dobra komedia oparta na realiach.

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<87f47945-0147-4f42-ad68-9c1258834166n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65915&group=soc.culture.polish#65915

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 06:21:25 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 18 Jun 2023 13:21 UTC

On Friday, June 16, 2023 at 7:06:36 AM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:
> On Thursday, June 15, 2023 at 5:42:39 PM UTC-3, Piotr wrote:

> Tylko pozorny paradoks. Koszuli sie latwiej zapomina i szybciej wybacza. Jak to w rodzinie

Huh? Rasista majacy poglady rasowe podobne do Hitlera to wg Straka ... "paradoks" wymagacy wyjasnienia ??? ;-)

Przeciez wlasnie na wskazaniu PODOBIENSTW miedzy ideologia Hitlera i ideologia Straka
i innych Panslavistow - redukcji czlowieka do zwierzecia rzadzonego "prawami biologii" i uzaleznianie oceny etycznej masowych mordow od rasy mordowanych i/lub rasy
mordercow - polegal moj komentarz.

===== poprzedni post ======================- Strak: I tak to idzie wg praw biologii.
- PT: Hitlerowscy TEZ uzasadniali eksterminacje czlonkow innych ras prawami biologii.
Ja, w odroznieniu od Hitlera _i_ Straka - nie sprowadzam ludzi do zwierzat rzadzonych
jedynie biologia, i decyduje w oparciu o swoje wartosci a nie w oparciu rase, stad JA jestem
za sojuszem Polski z Zachodem przeciwko totalitaryzmowi Rosji, a nie jak
Strak za rasowo motywowanym sojuszem Polski z Rosja przeciwko Zachodowi:

<b52aab12-4adb-4d6e-8bad-ea3b0a3fe766n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65920&group=soc.culture.polish#65920

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 08:00:23 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 18 Jun 2023 15:00 UTC

On Sunday, June 18, 2023 at 10:21:26 AM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> - A Strak: Ciagle koszula blizsza cialu niz kamizelka
> - Panslavista: Parch to parch, a [...] Rosjanie to nasi bracia, nie obcy

Niestety panie biolog birds of feather flock together. Tak sie dzieje, ze mamy naturalne, wrodzone preferencje do blizszych nam biologicznie osobnikow a takze i tych blizszych wygladem. Widac to golym okiem i wszedzie. No moze poza paroma wyjatkami, gdzie biolog woli np plankton od swoich bliznich lub baca swoja owieczke od sasiadki Hali i przez to dalej im od Hitlera. Pan profesor nie lubial niegdys Ukraincow tak jak i Ruskich a teraz w Ukraincach odkryl braci swoich a Ruskich dalej nie cierpi bez wyjatkow.

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<0cf64244-d3a5-4a7d-a4a8-820f2acdf3d4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65921&group=soc.culture.polish#65921

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 08:07:18 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 18 Jun 2023 15:07 UTC

On Sunday, June 18, 2023 at 12:00:25 PM UTC-3, Russet Bulba wrote:
> [...]

Z popularnej psychologii dla pana profesora Piotra aby nam tu nam bajek nie opowiadal i balamucil jak zapewne czyni ze swoimi studentami. A potem sie dziwia, iz po uniwersytetach lecz z jeszcze wiekszym niz kiedykolwiek zametem w glowie.

But a new study tracking people’s digital footprints – how they behave online – suggests this isn’t actually true in real life. And it isn’t the first time science has come to that conclusion. For decades, psychologists and sociologists have pointed out that the idea that opposites attract is a myth.

In fact, almost all the evidence suggests that opposites very rarely attract. The psychologist Donn Byrne was one of the first to study the impact of similarity on the early stages of relationships. To do so, he developed a method known as the “phantom stranger technique”.

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<cb0d7fbf-3179-4d1d-8db6-2f8e041a67e1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65936&group=soc.culture.polish#65936

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 14:43:05 -0700 (PDT)
_a_Stany_Zjednoczone_nie
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 18 Jun 2023 21:43 UTC

On Thursday, June 15, 2023 at 6:50:18 AM UTC-5, Fischer wrote:
> [...]
>
> https://wiadomosci.wp.pl/putin-reaguje-na-decyzje-berlina-atakuje-usa-6859397248596672a
>
> Der einzige Weltführer, der sagt, wie es ist.

Najdramatycznoiejszym problemem jest to, ze Zwiazek Radziecki w dalszym ciagu okupuje Rosje.

Re: Związek Radziecki zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie

<u6o7a1$1qav0$4@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65945&group=soc.culture.polish#65945

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Związek Radziecki
zakończył okupację Niemiec a Stany Zjednoczone nie
Date: Mon, 19 Jun 2023 00:25:37 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 19 Jun 2023 00:25 UTC

On Sun, 18 Jun 2023 14:43:05 -0700 (PDT), Hreczecha wrote:

> Najdramatycznoiejszym problemem jest to, ze Zwiazek Radziecki w dalszym
> ciagu okupuje Rosje.

i polowe Ameryki

i wybiera prezydenta