"I didn't know it was impossible when I did it."

interests / soc.culture.polish / Re: Znalezione w sieci

SubjectAuthor
* Znalezione w sieciFischer
+* Re: Znalezione w sieciRusset Bulba
|`* Re: Znalezione w sieciFischer
> [...]
`- Re: Znalezione w sieci100% destylat krnąbrnośći

1
Znalezione w sieci

<u6movh$39hs4$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65902&group=soc.culture.polish#65902

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Znalezione w sieci
Date: Sun, 18 Jun 2023 13:15:02 +0200
 by: Fischer - Sun, 18 Jun 2023 11:15 UTC

Po bezczelnych wybrykach polski nazywajac Kaliningrad
Krolewcem....Niemcy maja PELNE prawo ! wszystkie miejscowosci na
terenach Niemieckich ktore sa dzis pod administracja polski nazawac po
Niemiecku. Polska nie ma prawa sie sprzeciwiac.

Re: Znalezione w sieci

<8724799d-0f7f-4ad2-a396-62494fe7f7c0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65905&group=soc.culture.polish#65905

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 04:49:38 -0700 (PDT)
Subject: Re: Znalezione w sieci
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 18 Jun 2023 11:49 UTC

On Sunday, June 18, 2023 at 8:15:00 AM UTC-3, Fischer wrote:
> [...]
> terenach Niemieckich ktore sa dzis pod administracja polski nazawac po
> Niemiecku. Polska nie ma prawa sie sprzeciwiac.

Moga nazywac po swojemu a my po swojemu. Co w tym zlego? W koncu Polacy podrozuja do Niemiec a juz rzadziej do Deutschland. Niemcy czesciej odwiedzaja Krakau czy tez Krakow?

Re: Znalezione w sieci

<u6naja$3bm71$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65927&group=soc.culture.polish#65927

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 18:15:43 +0200
 by: Fischer - Sun, 18 Jun 2023 16:15 UTC

W dniu 18.06.2023 o 13:49, Russet Bulba pisze:

> Moga nazywac po swojemu a my po swojemu. Co w tym zlego? W koncu Polacy podrozuja do Niemiec a juz rzadziej do Deutschland. Niemcy czesciej odwiedzaja Krakau czy tez Krakow?

Do czasu zjednoczenia Niemiec w 1989 roku, w telewizji bawarskiej BR3, w
głównych wiadomościach podczas prezentacji pogody w Niemczech była
pokazywana mapa Niemiec, z granicami sprzed II WŚ, a ziemie zachodnie
Polski były określane jako niemieckie pod tymczasową administracją
polską. Proszę się licytować z całym światem, jakie kroki są złe a jakie
dobre, zobaczymy, pożyjemy, jak Polsce to wyjdzie na zdrowie.

Re: Znalezione w sieci

<cb462cf7-93b4-47a0-9cb0-56fedafb1d6cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65931&group=soc.culture.polish#65931

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 09:35:36 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 18 Jun 2023 16:35 UTC

On Sunday, June 18, 2023 at 1:15:41 PM UTC-3, Fischer wrote:

> [...]
> polską. Proszę się licytować z całym światem, jakie kroki są złe a jakie
> dobre, zobaczymy, pożyjemy, jak Polsce to wyjdzie na zdrowie.

Kalinin. Bolszewik, ruski muzyk i masowy morderca. Nie mogli sobie obrac kogos lepszego za patrona?

Kalinin był współodpowiedzialny za masowe zbrodnie komunistyczne. Jego podpis, jak i innych członków politbiura, widnieje na decyzji o zamordowaniu polskich oficerów w Katyniu w 1940[2][3].

Re: Znalezione w sieci

<8341b337-27b3-431d-b1db-70e1ef1bf811n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65932&group=soc.culture.polish#65932

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 10:03:13 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (100% destylat krnąbrnośći)
 by: 100% destylat krnąb - Sun, 18 Jun 2023 17:03 UTC

Fischer napisał(a):
> [...]
> terenach Niemieckich ktore sa dzis pod administracja polski nazawac po
> Niemiecku. Polska nie ma prawa sie sprzeciwiac.

Takie tam przepychanki.

Technologia.
Jakiś rok temu wyciekło co o możliwościach usańskich, tzn. mają satelity
które są w stanie obrazować czołgi/pojazdy nawet przy braku widoczności
optycznej, np. przy zachmurzonym niebie. Znaczy usańce mieli wtedy przewagę.

Ostatnio wyniuchałem że bodaj w maju tego roku ruscy też wynieśli satelitę
o podobnych możliwościach. Najprawdopodobniej dziś RU "widzą" więcej niż na początku konfliktu.

Co z myśliwcami z UE/USA, chyba Bajden się miga. Wg. ostatnich niusów z internetu: "nie są potrzebne Zełeńskiemu".

Re: Znalezione w sieci

<u6ndud$3bm71$5@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65933&group=soc.culture.polish#65933

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 19:12:49 +0200
 by: Fischer - Sun, 18 Jun 2023 17:12 UTC

W dniu 18.06.2023 o 18:35, Russet Bulba pisze:

> [...]
>
> Kalinin był współodpowiedzialny za masowe zbrodnie komunistyczne. Jego podpis, jak i innych członków politbiura, widnieje na decyzji o zamordowaniu polskich oficerów w Katyniu w 1940[2][3].

Burza wokół wywiadu szefa ukraińskiego Instytutu Pamięci Narodowej.
Anton Drobowycz stwierdził, że Kijów nie może się zgodzić na ekshumacje
Polaków w Ukrainie, "ponieważ groby ukraińskie w Polsce są nadal
zagrożone". Jako jeden z warunków stawia m.in. przywrócenie tablicy
upamiętniającej żołnierzy UPA zabitych przez sowietów w Monasterze.

Re: Znalezione w sieci

<0ac8b5c2-2dd7-4cd0-b36c-5712de3a95b6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65935&group=soc.culture.polish#65935

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Jun 2023 13:49:34 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 18 Jun 2023 20:49 UTC

On Sunday, June 18, 2023 at 2:12:47 PM UTC-3, Fischer wrote:

> [...]
> zagrożone". Jako jeden z warunków stawia m.in. przywrócenie tablicy
> upamiętniającej żołnierzy UPA zabitych przez sowietów w Monasterze.

Nieszczesciem Ukrainy jest iz nie mogac znalezc sojusznikow w swoich dazeniach niepodleglosciowych, sprobowala karty niemieckiej, w tym nazistowskiej. Nic na tym nie ugrala a stracila wiele. No ale mieli te nadzieje od czasu monarchii austro- wegierskiej, kiedy to element niemiecki tego imperium popieral ruchy ukrainskie celem kontrowania Polakow i wydawal sie byc jedynym sympatyzujacym ich sprawie. I w sumie tozsamosc narodowa Ukraincow, zanim zaczela byc anty-rosyjska, ksztaltowala sie w opozycji do polskiej. Nic dziwnego z uwagi na uklady historyczne, kiedy to Ukrainscy chlopi byli eksploatowani ekonomicznie oraz uciskani religijnie i etnicznie a eksploatujacy byli Polakami czy spolonizowanymi Rusinami. Walka z Moskwa zaczela sie nieco pozniej lecz sami widza, ze uklad perejoslawski z Moskwa nie wyszedl im na lepsze. Teraz nie maja zbyt szerokiego wyboru do uwielbienia narodowego, a ponadto ci z bandorowskimi korzeniami, tj lemkowska i huculska czesc populacji jest jednoczesnie najbardziej zdeterminowanym segmentem ruchu narodowego.. Nasz ruch narodowy tez nie byl jednolity ale mielismy wieksza game politycznych orientacji do wyboru. Lecz ogolnie jest podobnie. Najpierw pojawila sie Polska a potem Polacy, jako homogeniczny etnicznie narod, tak samo Wlochy zanim pojawili sie Wlosi a nawet Niemcy zanim pojawilo sie zcalone spoleczenstwo niemieckie. I Ukraina idzie tez ta droga. Obecna wojna, to ze strony Ukrainy nie tylko walka o niepodleglosc, integralnosc terytorialna ale i walka o tozsamosc narodowa tj przecinanie pepowiny z Rosja.

Re: Znalezione w sieci

<u6o3c6$3eb8t$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65939&group=soc.culture.polish#65939

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Jun 2023 01:18:34 +0200
 by: Fischer - Sun, 18 Jun 2023 23:18 UTC

<u6o67q$1qav0$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65942&group=soc.culture.polish#65942

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Jun 2023 00:07:22 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 19 Jun 2023 00:07 UTC

On Sun, 18 Jun 2023 13:49:34 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> [...]
> niepodleglosc, integralnosc terytorialna ale i walka o tozsamosc
> narodowa tj przecinanie pepowiny z Rosja.

no a kto jest winien za ich niskie IQ ?