From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Skandaliczne_słowa_z_Ukrainy._"Zimny_kubeł_
wody"
Date: Mon, 19 Jun 2023 14:50:31 +0200
 by: Fischer - Mon, 19 Jun 2023 12:50 UTC

Ku rozwadze dla grupowych banderowców:

- Wypowiedź szefa ukraińskiego IPN jest kubłem zimnej wody wylanym na
mitomanię polskich władz. Polska strona powinna natychmiast zareagować -
ocenia w rozmowie z Wirtualną Polską ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski. To
najłagodniejsze słowa po wypowiedzi Antona Drobowycza na temat
ekshumacji ofiar rzezi wołyńskiej. Padły w niej warunki wobec Polski.

Szef Ukraińskiego Instytutu Pamięci Narodowej (UIPN) Anton Drobowycz, w
wywiadzie dla portalu glavcom.ua, stwierdził, że "Kijów nie może się
zgodzić na ekshumacje Polaków zamordowanych w Ukrainie, ponieważ groby
ukraińskie w Polsce są nadal zagrożone".

Jako jeden z warunków postawił m.in. przywrócenie tablicy
upamiętniającej żołnierzy UPA (Ukraińskiej Powstańczej Armii, która jest
m.in. współodpowiedzialna za rzeź Wołyńską) zabitych w 1945 roku przez NKWD.

- To jest konsekwentne działanie ze strony władz ukraińskich, które
budują swoją tożsamość narodową na kulcie organizacji
nacjonalistycznych. Chodzi tu o Organizację Ukraińskich Nacjonalistów,
której szefem był Stefan Bandera oraz Ukraińską Powstańczą Armię, której
komendantem był Roman Szuchewycz. Ta narracja trwa od tzw. pierwszego
Majdanu w 2004 roku - komentuje w rozmowie z Wirtualną Polską ks.
Tadeusz Isakowicz-Zaleski, który przez polski IPN określany jest jako
rzecznik upamiętnienia ofiar i potępienia sprawców ludobójstwa
dokonanego na Kresach Wschodnich przez nacjonalistów ukraińskich.

https://wiadomosci.wp.pl/skandaliczne-slowa-z-ukrainy-polski-duchowny-apeluje-do-prezydenta-6910364275829312a

Jeszcze trochę i Polacy zaczną śpiewać jak Rosjanie, że należy rozprawić
się z ukraińskim nacjonalizmem.

Re: Skandaliczne słowa z Ukrainy. "Zimny kubeł wody"

<2506fadc-fe0e-44aa-badd-f52332d25affn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65972&group=soc.culture.polish#65972

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Jun 2023 06:13:37 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Skandaliczne_słowa_z_Ukrainy._"Zimny_kubeł_wod
y"
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 19 Jun 2023 13:13 UTC

On Monday, June 19, 2023 at 9:50:29 AM UTC-3, Fischer wrote:
> [...]
>
> Jeszcze trochę i Polacy zaczną śpiewać jak Rosjanie, że należy rozprawić

Najpierw trzeba rozprawic sie z ludobojczym imperializmem rosyjskim. Wszystko po kolei.

Re: Skandaliczne słowa z Ukrainy. "Zimny kubeł wody"

<u6pmav$3o9la$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=65983&group=soc.culture.polish#65983

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Skandaliczne_słowa_z_Ukrainy._"Zimny_kube
ł wody"
Date: Mon, 19 Jun 2023 15:48:20 +0200
 by: Fischer - Mon, 19 Jun 2023 13:48 UTC

W dniu 19.06.2023 o 15:13, Russet Bulba pisze:

> Najpierw trzeba rozprawic sie z ludobojczym imperializmem rosyjskim. Wszystko po kolei.

Opinia banderowca antypolaka mnie nie interesuje.

Re: Skandaliczne słowa z Ukrainy. "Zimny kubeł wody"

<106c0d31-63bf-4f33-b80d-0c00a2247904n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66006&group=soc.culture.polish#66006

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Jun 2023 11:58:45 -0700 (PDT)
y"
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 19 Jun 2023 18:58 UTC

On Monday, June 19, 2023 at 10:48:18 AM UTC-3, Fischer wrote:

> Opinia banderowca antypolaka mnie nie interesuje.

Ale czytasz i bedziesz czytal. To pewne. Tak wiec najpierw to trzeba jeszcze wykrecic troche wiecej srub z rego zardzewialego imperium i zejsc z drogi aby nie przygniotlo.

Re: Skandaliczne słowa z Ukrainy. "Zimny kubeł wody"

<u6qd2n$3qm64$3@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66015&group=soc.culture.polish#66015

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
ł wody"
Date: Mon, 19 Jun 2023 22:16:27 +0200
 by: Fischer - Mon, 19 Jun 2023 20:16 UTC

W dniu 19.06.2023 o 20:58, Russet Bulba pisze:

> Ale czytasz i bedziesz czytal. To pewne. Tak wiec najpierw to trzeba jeszcze wykrecic troche wiecej srub z rego zardzewialego imperium i zejsc z drogi aby nie przygniotlo.

Ukraina z kraja...

[...]

<d5c923fa-2d77-4899-bc2d-c1e49bb1ed2an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66059&group=soc.culture.polish#66059

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Jun 2023 23:19:49 -0700 (PDT)
y"
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Tue, 20 Jun 2023 06:19 UTC

Jak na razie zydo-banderowcy dobrze sobie radza i nie nalezy im przeszkadzac w zboznym dziele.
Wczoraj w nocy mi cos mignelo, ze 100 albo 200-tu kacapow zginelo ustawionych karnie do przemowy
starszego oficera. Zapewne wymacal ich Caesar francuski, precyzyjna armata. Ta juz sie wykazala przed pol rokiem psujac zabawe kremlowskiego tuza w restauracji na Krymie. Podobno mu dupe jak i knajpe naderwali.
Kreml rozpaczliwie probuje Ukrow z Polakami sklocic. Nie nalezy wiec reagowac-ot, wystarczy faceta odpedzic od Shengen i Europy. Sam zdechnie.