It is wise to keep in mind that neither success nor failure is ever final. -- Roger Babson

interests / soc.culture.polish / Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą retencję wody, aby ocieplić klimat o 10 st. C

SubjectAuthor
* Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą retencja a
+* Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarzeandal
|`- Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą reta a
`* Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą retHreczecha
 `- Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą reta a

1
Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą retencję wody, aby ocieplić klimat o 10 st. C

<c916f97e-4743-4cb5-90bd-53ae484a3072n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66134&group=soc.culture.polish#66134

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 20 Jun 2023 16:31:30 -0700 (PDT)
Subject: Greta_!!_PILNE_!!!_Miejscy_kosiarze_niszczą_retencj
ę_wody,_aby_ocieplić_klimat_o_10_st._C
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 20 Jun 2023 23:31 UTC

Greta !! PILNE !!!

Miejscy kosiarze niszczą retencję wody, aby ocieplić klimat o 10 st. C

Rozpoczęli sianokosy w parkach, na bulwarach, na miejskich trawnikach, zieleńcach, aby traktorami wykosić całą zieleń, aby ziemia zamieniła się w
w step, pustynię pozbawioną retencji wody,
aby miliony seniorów w miastach zachorowali na płuca, wdychając suche, gorące powietrze z pyłem krzemowym, spalinami i gumowymi odpadami ze zużytych opon samochodów.

Kosiarze kosza wszystkie trawniki, gdy upały przekroczyły 30 st. C
i wszystko migiem wysycha.

Jak Jarek nie powstrzyma kosiarzy, nie nałoży milionowych kar na kosiarzy, gminy, miasta, to tego lata temperatury osiągną maksimum 40 st. C
i tysiące umrą, uduszą sie z niedotlenienia, braku wody,
udusza się kierowcy w rozpalonych słońcem samochodach, gdy temperatury wnętrza na postoju przekroczą 50 st. C

A celem jest zmowa, aby wykazać, że sie ociepli o 10 st. C
aby oszukiwać, że to wina emisji CO2,
gdy Noblista z Japonii udowodnił, że jedynym gazem cieplarnianym jest woda w stanie gazowym, czyli para wodna H2O, z uwagi na wysokie ciepło parowania i wysokie ciepło przemian fazowych.

Japończyk dostał Nobla za model klimatu i obieg wody w atmosferze
i za dowod, że tylko woda w stanie gazowym jest gazem cieplarnianym, a dwutlenek węgla CO2, nie ma żadnego znaczenia, bo niczego nie ociepla.

Jeżeli nie powstrzymamy niszczenia retencji wody w miastach to tysiące seniorów uduszą się w swoich mieszkaniach, bo temperatura w miastach osiągnie efekt
Miejskiej Wyspy Ciepła ( patrz ONZ)
i temperatura odczuwalna w centracch miast przekroczy 50 st. C

Nagrzane ściany bloków też ogrzeją mieszkania do 40 st. C.
i seniorzy będą oddychali gorącym powietrzem jak ryby, spędzając kolejne bezsenne noce w ukropie.

Bo jedynie zieleń w miastach zapewnia retencję wody
i przejmuje wieczorem skroploną parę wodną z powietrza.

I czym zieleń bujniejsza, wyższa, gęstsza, tym więcej wody zachowuje
i obniża temperature powietrza w mieście, gdyż parująca woda pobiera dużo ciepla z powietrza.

Miasta z wykoszonymi trawami, krzewami, przypominają podczas 30 st. C upałów pustynię, bo tak mocno nagrzewa się asfalt, chodniki, ściany domów

Gdy pada deszcz, to jedynie wysokie trawy, krzewy, drzewa dokonuja retencji wody i aż 50% wody z deszczów pozostaje w grunc ie nawet przez tydzień.

Gdy trawy wykoszone, brak krzewów, drzew,
betoneliza, to 90% wody deszczowej spływa do kanalizacji juz w 1.dniu

I jeżeli opad wyniósł 20 mm
to na 1 m2 powierzchni gruntu spadło 20 litrów wody

W miastach składających się z betonelizy, w ciągu 1.,dnia 90% deszczówki spływa do lkanalizacji, czyli na gruncie pozostaje zaledwie 2l wody/m2

czyli 2mm

Musimy zrobić wszystko aby zwiększać retencję wody na terenach zielonych, bo beton, asfalt nie zapewnia retencji wody

Greta ogłosiła światowy zakaz koszenia traw w miastach, niszczenia krzewów, aby uratować retencję wody w miastach.

Bez retencji, temperatura powietrza w miastach osiągnie 40 st C
a temperatura odczuwalna 50 st. C tego lata
bo tak działa efekt
Miejskiej Wyspy Ciepła (patrz ONZ)

czyli betonowego miasta pozbawionego zieleni, czyli retencji wody,
bo tylko zieleń zapewnia retencję wody w miastach.

Bez zieleni 90% deszczówki spływa od razu do kanalizacji i nie nawadnia gruntu, który pod wpływem upałów nagrzewa się do 40 st. C i odczuwamy, że asfalt sie topi, jest gorący, gorące są chodniki, mury

Bez retencji wody deszczowej miliony seniorów umrą w miastach z wyczerpania, przegrzania, z powodu niewydolności ukladu oddechowego, dusząc się w swoich przegranych mieszkaniach

Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą retencję wody, aby ocieplić klimat o 10 st. C

<u6td05$2inrk$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66136&group=soc.culture.polish#66136

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze
Date: Tue, 20 Jun 2023 23:33:25 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 20 Jun 2023 23:33 UTC

On Tue, 20 Jun 2023 16:31:30 -0700 (PDT), a a wrote:

> Greta !! PILNE !!!

śmieciu! nie śmieć

Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą retencję wody, aby ocieplić klimat o 10 st. C

<c90490f2-1b80-444f-9acc-606e95ea5acdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66137&group=soc.culture.polish#66137

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 20 Jun 2023 16:43:54 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Greta_!!_PILNE_!!!_Miejscy_kosiarze_niszczą_ret
encję_wody,_aby_ocieplić_klimat_o_10_st._C
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 20 Jun 2023 23:43 UTC

On Wednesday, 21 June 2023 at 01:33:27 UTC+2, andal wrote:
> [...]

siostra oddziałowa n ie mogła cie ostatnio wychwalić przed ordynatorem, że znów zasłałeś łózko

ale 2.siostra wyjasniła

że ta 1. nie wymawia "rrrrr"

Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą retencję wody, aby ocieplić klimat o 10 st. C

<4386443f-b33e-4785-ae40-1d82eff50ae0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66138&group=soc.culture.polish#66138

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 20 Jun 2023 17:03:16 -0700 (PDT)
encję_wody,_aby_ocieplić_klimat_o_10_st._C
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Wed, 21 Jun 2023 00:03 UTC

On Tuesday, June 20, 2023 at 6:31:31 PM UTC-5, a a wrote:
> [...]
>
> Bez retencji wody deszczowej miliony seniorów umrą w miastach z wyczerpania, przegrzania, z powodu niewydolności ukladu oddechowego, dusząc się w swoich przegranych mieszkaniach

Ekolodzy i hydrolodzy radza, aby trawniki zastapic lakami.

Re: Greta !! PILNE !!! Miejscy kosiarze niszczą retencję wody, aby ocieplić klimat o 10 st. C

<b7f1a882-6929-46bd-b475-464a540ca687n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66165&group=soc.culture.polish#66165

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 21 Jun 2023 03:27:57 -0700 (PDT)
encję_wody,_aby_ocieplić_klimat_o_10_st._C
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 21 Jun 2023 10:27 UTC

On Wednesday, 21 June 2023 at 02:03:18 UTC+2, Hreczecha wrote:

> Ekolodzy i hydrolodzy radza, aby trawniki zastapic lakami.

Ekolodzy to nie naukowcy, ani badacze, a lobbyści,
hydrolodzy nie są od radzenia, ale od roboty.

Jeszcze nie slyszalem aby jakikolwiek hydrolog wykonał jakąś robotę

Trawników nie trzeba niczym zastępować.

Wystarczy je zaprzestac niszczyć przez koszenie i łąki same powstaną z milionami kwiatów.

Trzeba być idiotą aby kosić trawę w parku, gdy upał 30 st. C
i wiadomo, że cała woda zgromadzona na powierzchni gruntu natychmiast wyparuje
i park zamieni się suchy park, drzewa uschną i się poprzewracają.

Ale celem jest zniszczenie parków, wycięcie drzew i zabudowanie betonami.

Bo miasta nie mają zysku z parku, ale ma zysk , gdy zniszczy parki i sprzeda grunta pod zabudowę.

W Jaworznie wycięto 50 ha lasu, rzekomo pod budowę fabryki samochodów elektrycznych, która nigdy nie powstanie.

Bo taniej produkować w Chinach i przywozić kontenerowcami po 40.000 gotowych samochodów

Lobbyści chcą ocieplić klimat niszcząć retencję wody, aby miec pretekst do likwidacji w Polsce kopalń wębgla i elektrowni opalanych węglem
i kilowatogodzina będzie kosztowała 10 zł

Bo celem jest depopulacja i eutanazja seniorów, aby sami się udusili w przegrzanyc h mieszkaniach, oddychając gorącym, suchym powietrzem, jak na pustyni Sahara