From listening comes wisdom and from speaking repentance.

interests / soc.culture.polish / PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362 > Titan. US Navy już w niedzielę odnotowała sygnał implozji

SubjectAuthor
* PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362 >a a
`* Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362Basia
 `* Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362a a
  +- Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362100% destylat krnąbrnośći
  `- Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362a a

1
PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362 > Titan. US Navy już w niedzielę odnotowała sygnał implozji

<78889146-7dc3-47f7-9fd5-1a161f5ca14fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66299&group=soc.culture.polish#66299

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 23 Jun 2023 10:52:11 -0700 (PDT)
Subject: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362 >
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 23 Jun 2023 17:52 UTC

Titan. US Navy już w niedzielę odnotowała sygnał implozji

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/titan-us-navy-juz-w-niedziele-odnotowala-sygnal-implozji/myq9psg

Kilku Zenków planuje wyrwac po milionie od niekumatych Heńków,
spawaja kawałek rury , deklują śrubami
i wsadzają kilka niekumatych po melonie od łeba
i opuszczaja w rurze z prędkością 1 metra na sekundę
i albo sie rura nie rozblinduje i wydobęda z Titanica pozostawione 2 tony złota, brylantów, albo się rura rozblinduje i nie wydobędą.
Najwazniejsze jest kto rurę ubezpieczył, na jaka kwotę i kto dziedziczy kase w testamencie.

Bo to da odpowiedź na pytanie, po co niekumate
Heńki weszły do tandetnej rury, co się wygła pod wodą?
\

To przeciez nie jest żadna żółta łódź podwodna z reklamy, a zwykła rura, nic nie warta, bez atestu ciśnieniowego, bez atestu bezpieczeństwa, niedopuszczona do jakikolwiek eksperymentów z ludźmi.

Organizatorzy tego biznesu powinni sami wchodzic do tej rury z rodzinami przez rok i sie zanurzać, wynurzać 100 razy w ramach testów
a nie wyrywac od niekumatych Heńków po melonie za wyprawe do piekła.

Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362 > Titan. US Navy już w niedzielę odnotowała sygnał implozji

<5dcf1eb8-7ff5-424c-8811-8d5fb54ccd11n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66346&group=soc.culture.polish#66346

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 23 Jun 2023 20:42:14 -0700 (PDT)
Subject: Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 24 Jun 2023 03:42 UTC

On Friday, June 23, 2023 at 10:52:13 AM UTC-7, a a wrote:
> [...]
>
> Bo to da odpowiedź na pytanie, po co niekumate
> Heńki weszły do tandetnej rury, co się wygła pod wodą?

Nie moge znalesc dokladnie ale Henki pochodzily
z establiszmentowych rodzin wielkich industrialistow
wartych grube miliony jezeli nie miliardy dolarow.

Dawood was born in Rawalpindi, Pakistan, on 12 February 1975, the son of Hussain Dawood.[5][2] His paternal grandfather, Ahmed Dawood, was a prominent Memon industrialist who founded the family business, Dawood Hercules Corporation.[6]

https://en.wikipedia.org/wiki/Hussain_Dawood#:~:text=Dawood%20studied%20Metallurgy%20at%20Sheffield,%2C%20Shahzada%2C%20Sabrina%20and%20Samad.

https://en.wikipedia.org/wiki/Shahzada_Dawood
> [...]
> a nie wyrywac od niekumatych Heńków po melonie za wyprawe do piekła.

Konstrukcja lodzi byla rzekomo konsultowana
zarowno z inzynierami od Boeinga jaki i NASA
oraz z naukowcami oceanografami z University
of Washington, ...aczkolwiek i jedna i druga firma,
inzynierowie oraz naukowcy, naturalnie wypieraja
sie jakiejkolwiek wspolpracy.

Boeing and University of Washington deny OceanGate's claim that they helped design the lost Titan sub

Boeing and the University of Washington are pushing back on Oceangate's claims that wrote the Titan was "designed and engineered by OceanGate Inc. in collaboration [with] experts from NASA, Boeing, and the University of Washington."

https://www.businessinsider.com/boeing-university-of-washington-deny-helping-design-oceangate-titan-submersible-2023-6

Ciekawe czy bedzie miedzynarodowa
inwestygacja wypadku, ...jak by nie bylo
zginela smietanka w niewyjasnionych
do konca okolicznosciach, firma byla
amerykanska i zarzadzana znanego
Amerykanina.

Seeking investment, OceanGate raised nearly $500,000 in 2014 and $19.3 million in 2020, government filings show.

The company ultimately assembled a fleet of three five-person submersibles named Antipodes, Cyclops 1, and most recently, Titan.
OceanGate, based in Everett, Washington, has conducted over 14 expeditions and more than 200 dives across the Pacific, Atlantic and the Gulf of Mexico, according to the company's website.

https://abcnews.go.com/US/oceangate-company-missing-titanic-submersible/story?id=100283212

W wypadku podwodnej eksplozji w Baltyku
wysadzenia instalacji Nordstream do dzisiaj
nikt nie przeprowadzil zadnego powaznego
miedzynarodowego dochodzenia.

Czy podobnie bedzie i w tym wypadku?

Basia (Ona/Jej)

Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362 > Titan. US Navy już w niedzielę odnotowała sygnał implozji

<25bb266e-c7f6-4e23-98ef-67e55b0589fcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66378&group=soc.culture.polish#66378

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 24 Jun 2023 06:19:07 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 24 Jun 2023 13:19 UTC

On Saturday, 24 June 2023 at 05:42:16 UTC+2, Basia wrote:

> [...]
>
> W wypadku podwodnej eksplozji w Baltyku
> wysadzenia instalacji Nordstream do dzisiaj
> nikt nie przeprowadzil zadnego powaznego

Wszystko cacy,
ale ten kawałek rury, tandetnie blindowany, nigdy nie był żadną łodzią podwodną
i nie nadawał się do żadnych podwodnych eksperymentów.

No chyba, że w stawie, czy jeziorze o glebokości 10 metrów.
\ https://www.bing.com/images/search?q=titan+oceangate&form=HDRSC3&first=1

https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Titan_submersible_incident

Nie trzeba 30 lat studiować nauk morskich, fizyki,
by admirałem, kontradmirałem, generałem, nurkiem, płetwonurkiem,
aby na pierwszy rzut oka stwierdzić, że ten ogoniasty kształt rury był wadliwy hydrodynamicznie i w ogonie pojawiła się strefa zgniotu, gdyż na spłaszczony ogon działały asymetrycznie większe siły zgniotu niż na rurę o przekroju kołowym.

Mogli udawać, że buduja łódź podwodną i do zamkniętej rury dospawać lekki, pusty ogon, który by sprawiał wrażenie,
że to pojazd do nurkowania, a nie zwykła rura.

Nazwa Titan to skojarzenie z Titanikiem i metalem tytanem
i niech by rura była i z tytanu, który nie rdzewieje,
ale ogon nie był odporny na zgniecenie z uwagi na spłaszczony kształt
i to,
te niekumate Zenki powinno wiedzieć od początku świata.

Ja rozumiem, że skończyły sie 3 lata covidowej zarazy i każdy wyrusza aby zarobić melony,
ale szkoda ludzi, bo kasa nie ma znaczenia,
bo jest drukowana bez limitu od 100 lat.

Oni mi przypominają szefa Płaskoziemców z Hameryki, który glosił, że Ziemia jest płaska,
bo żagle statków widać z daleka
i zbudował rakietę, aby wylecieć na orbitę, aby z góry zobaczyć, czy horyzont będzie zakrzywiony.

I raz poleciała sama rakieta i wylądowała na spadochronach,
a kolejnym razem on poleciał i spadochrony się nie rozwinęły przy lądowaniu i trakieta walnęła w ziemię
i to wszystko jest nagrane na żywo na jutubie,
ale najdziwniejsze było, że po wypadku nikt tam nie podjechał, nie biegł, aby tajkonautę ratować.

Czyli ten filmik wygląda na ustawiany scenariusz fikcyjny.

--

Tutaj, rura ze zgniecionym ogonem, a dlaczego nie rura z doczepionym ogonem z plastiku ?

Rura wykazuje największą odporność na zgniecenie, bo profil ma przekrój kołowy, czyli jest osiowo symetryczny.

A spłaszczony ogon to był bardzo niedobry pomysł do nurkowania na glebokości 2700 metrów.

Poza tym ta rura powinna mieć wiele czujników, które by wcześniej alarmowały o wadliwości profilu
i powstrzymały zanurzanie z prędkością 1 metra na sekundę.

Ale pewnie liczyła się głównie kasa i bogaci turyści i liczyli, że latem znajdą 100 kolejnych klientów na nurkowanie do Titanica.

Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362 > Titan. US Navy już w niedzielę odnotowała sygnał implozji

<1abd2b91-7f6d-4e58-b305-ab2a145fc3e4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66381&group=soc.culture.polish#66381

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 24 Jun 2023 06:27:14 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (100% destylat krnąbrnośći)
 by: 100% destylat krnąb - Sat, 24 Jun 2023 13:27 UTC

a a napisał(a):
> [...]

Zapodaj sam koniec mr. Derku jak już ich wyciągną, twoje wielokrotne wytryski
nad tematem podejrzewam mało kogo interesują i są nudne.

Re: PILNE !! Żółta Łódź Podwodna - Odcinek 362 > Titan. US Navy już w niedzielę odnotowała sygnał implozji

<8496dd0a-243d-42af-be99-62f6281ff599n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66384&group=soc.culture.polish#66384

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 24 Jun 2023 06:33:43 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 24 Jun 2023 13:33 UTC

On Saturday, 24 June 2023 at 15:19:09 UTC+2, a a wrote:

> [...]
>
> Ale pewnie liczyła się głównie kasa i bogaci turyści i liczyli, że latem znajdą 100 kolejnych klientów na nurkowanie do Titanica.

No i znalazłem.
Ten ogon to była bezciśnieniowa atrapa, przyczepiona do rury,
a rura odpowiadała kształtem zbiornikowi na gaz, np. 11kg butla na propan-butan

https://imagevars.gulfnews.com/2023/06/22/OceanGate-Titan--Time-running-out-for-missing-Titanic-submersible-as-search-focuses-on-undersea-sounds-_188e102f3ae_original-ratio.jpg

https://gulfnews.com/world/americas/oceangate-titan-submersible-tragedy-us-coast-guard-will-continue-search-near-titanic-for-more-clues-about-what-happened-to-the-sub-1.1687401568193

Czyli ogon nie uległ zniszczeniu, bo nie stanowił część ciśnieniowej komory.

Mogła się skruszyć przednia szyba,
bo jakkolwiek gruba to jednak krucha w przypadku dużych naprężeń.

szkoda biednych ludzi w środku
o ile jest dokumentacja video, że naprawdę ktoś tam wsiadl do środka,
bo dziwne jest ze nie było przekazu video Live kablem, odwijanym z bębna.

A co do uwag admirałów nt. widoczności, niewisdoczności wokół Titanica, to jednak widocznośc była, bo nakręcono filmy podwodne z operacji szukania Titanica i go widać wyraxnie na dnie.

Poza tym sonary umożliwiają uzyskanie obrazu 3D z odległości kilkuset
metrów, tak jak podczas badania ciąży USG, płód jest obrazowany jak żywy w 3D.

No i ten brak czujników autonomicznych w tej rurze, przesyłających dane telemetryczne do statku bazy.
To jest naprawdę przedziwne.