Our houseplants have a good sense of humous.

interests / soc.culture.polish / Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

SubjectAuthor
* Ukraińskie onuce kibicują PirogożinowiFischer
+* Re: Ukraińskie onuce kibicują PirA. Filip
|+- Re: Ukraińskie onuce kibicują PirogożinoFischer
|`* Re: Ukraińskie onuce kibicują PirogożinoFischer
| `- Re: Ukraińskie onuce kibicują PirA. Filip
+* Re: Ukraińskie onuce kibicują PirogożinowiRusset Bulba
|`* Re: Ukraińskie onuce kibicują PirogożinowiRusset Bulba
| `- Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowibrat_olin
`- Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi100% destylat krnąbrnośći

1
Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<u76ff9$1qh2v$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66363&group=soc.culture.polish#66363

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Ukraińskie_onuce_kibicują_Pirogożinowi
Date: Sat, 24 Jun 2023 12:10:53 +0200
 by: Fischer - Sat, 24 Jun 2023 10:10 UTC

Polskie ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi w starciu z Putinem. Co
za głupi naród. Pirogożin okazał się zwykłym szmaciarzem i zdrajcą.
Zbrodniarz, który na pierwszej linii frontu mordował Ukraińców nagle
zaczął śpiewać, że wojna Rosji z Ukrainą nie miała nic wspólnego, z
mordowaniem od 2014 roku przez Ukraińców ludności rosyjsko języcznej w
Donbasie. To w jakim celu on tam teraz mordował Ukraińcółw? Polskie
ukraińskie tępe onuce kibicują teraz Pirogożinowi, bo ten ośmielił się
wstąpić przeciwko Putinowi i są gotowi zrobić z niego bohatera. Co za
głupi, tępy naród.

Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<anfi+bbtzjow3pf-n6o6@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66364&group=soc.culture.polish#66364

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Ukraińskie onuce kibicują_Pir
ogożinowi
Date: Sat, 24 Jun 2023 12:45:43 +0200
sha1:In0p0XNZ3t+Bdm8mQgpB8F4ocyE=
 by: A. Filip - Sat, 24 Jun 2023 10:45 UTC

Fischer <Fischer@gmail.com> pisze:
> [...]
> bo ten ośmielił się wstąpić przeciwko Putinowi i są gotowi zrobić z
> niego bohatera. Co za głupi, tępy naród.

Kibicują żeby wygrał czy kibicują bo Putina/Rosję raczej osłabi?
Nie każdy róg mojego wroga nie jest od razu moim _serdecznym_
przyjacielem.

--
A. Filip
| Pod czarnym lasem spotkał się czort z biesem.
| (Przysłowie białoruskie)

Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<6c1725fe-eba6-4543-8faa-55b1abc65ba8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66365&group=soc.culture.polish#66365

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 24 Jun 2023 03:50:59 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Ukraińskie_onuce_kibicują_Pirogożinowi
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 24 Jun 2023 10:50 UTC

On Saturday, June 24, 2023 at 7:10:56 AM UTC-3, Fischer wrote:
> [...]
> ukraińskie tępe onuce kibicują teraz Pirogożinowi, bo ten ośmielił się
> wstąpić przeciwko Putinowi i są gotowi zrobić z niego bohatera. Co za

Modl sle, boukun :-)

Anioł na gwiazdy pokazał i rzecze:
Patrz, to wszechświata pisane są losy
I ręką Bożą rzucone w kolei tak,
Jak Bóg ułożył losy człowiecze.

A tej, o którąś się modlił i płakał,
Ojczyźnie twojej, Bóg wyznaczył dzieje.
Lecz patrz, już dla niej lepsze jutro dnieje,
Niedługo będzie jęczeć pod przemocą.

Gdy od tej chwili ćwierć wieku przeminie,
Świat się pożogą zrumieni i rzeka krwi się przeleje,
A z łun tych pożarów Polska wyjdzie wolna,
Mąż ją wywiedzie, pomazaniec Boży,

Na straży ziem tych swe serce położy.
Lecz odrzuć radość i módl się w pokorze,
Ciężko doświadczą was wyroki Boże.
Nim się następne ćwierćwiecze przechyli

Wilk z krwawą paszczą, wiecznie mordu głodny,
Co się pod znakiem krzyża zawsze chowa,
Krzyż splugawiony znów weźmie za godło,
Pocznie narody pożerać dokoła.

Krwawe swe ślepia ku wschodowi zwróci
Zastęp pancerny na kształt chmury ptactwa
Całą potęgę na kraj twój rzuci.
A drugi niedźwiedź zdradziecki, co młotem kościoły wali,
Który prawo Boże wokół depta, nóż wam w plecy wrazi.

Próżno dobywać będziecie oręża,
Na ten raz w walce on zwycięża!
Lecz zginie własnym jadem zatruty.
Wicher z południa zawieje na państwa,
Runie najeźdźca i przemoc tyrańska!

Wilk z krwawą paszczą, zewsząd osaczony,
Choć wszystkim groził, dokoła ściśnięty,
Próżno się miotać będzie jak szalony –
W bitwie nad rzeką w pień będzie wycięty!

Niedźwiedź, co dotąd zżerał własne dzieci,
Krwią się zachłyśnie własną i upadnie.
Ten niby „olbrzym” przed karłem z północy
Drugi cios straszny z południa otrzyma,
A smok ze wschodu dobije olbrzyma.

Wszechmocny Pan Bóg kartę dziejów zmieni.
W stolicy Pańskiej tajne dokumenty
Ze sto trzynastej papież wyjmie szafy,
W Rzymie się pocznie odrodzenie świata.
Bóg wstrząśnie ziemią, powalą się domy.
Gdy zacznie mijać strasznie sroga zima,
Od Boga danym będzie znak widomy.
Od gór i stepów idzie wybawienie.

Pokój się Boży ustali w Warszawie,
Wielka w przymierzach, bogactwie i sławie
Polska ku morzom granicami sięgnie.
Dla tych, co cierpią, przyjdzie dzień wesela,
Dla tych, co wątpią, dzień sądu i kary.

Tak mówił Anioł i uleciał w gwiazdy,
A jam się ocknął na swoim klęczniku
I jeszczem słyszał, jak mówił z daleka:

Niech się twój naród burzy nie ulęknie,
Gdy Bogu ufa, to w gromach nie pęknie.
Ręka go Boża przywiedzie wśród nocy

I zanim nadejdą dni lata gorące,

Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<4a56367f-0b49-4378-8f64-466be533155fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66366&group=soc.culture.polish#66366

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 24 Jun 2023 03:55:26 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 24 Jun 2023 10:55 UTC

On Saturday, June 24, 2023 at 7:51:01 AM UTC-3, Russet Bulba wrote:
> [...]
> Wielka w przymierzach, bogactwie i sławie
> Polska ku morzom granicami sięgnie.
> Dla tych, co cierpią, przyjdzie dzień wesela,

U wschodu słońca młot będzie złamany.
Pożarem step jest objęty.
Gdy orzeł z młotem zajmą cudze łany
Nad rzeką w pień jest wycięty.

Bitna Białoruś, bujne Zaporoże,
Pod polskie dążą sztandary.
Sięga nasz orzeł aż po Czarne Morze
Wracając na szlak swój prastary.

Witebsk, Odessa, Kijów i Czerkasy
To Europy bastiony,
A barbarzyńca aż po wieczne czasy
Do Azji ujdzie strwożony.

Warszawa środkiem ustali się świata,
Lecz Polski trzy są stolice.
Dalekie błota porzuci Azjata,
A smok odnowi swe lice.

Niedźwiedź upadnie po drugiej wyprawie.
Dunaj w przepychu znów tonie.
A kiedy pokój nastąpi w Warszawie,
Trzech królów napoi w nim konie.

Trzy rzeki świata dadzą trzy korony
Pomazańcowi z Krakowa,
Cztery na krańcach sojusznicze strony
Przysięgi złożą mu słowa.

Węgier z Polakiem, gdy połączą dłonie,
Trzy kraje razem z Rumunią.
Przy majestatu polskiego tronie
Wieczną połączą się unią.

A krymski Tatar, gdy dojdzie do rzeki,
Choć wiary swojej nie zmieni,
Polski potężnej uprosi opieki
I stanie się wierny tej ziemi.

Powstanie Polska od morza do morza.
Czekajcie na to pół wieku.
Chronić nas będzie zawsze Łaska Boża,
Więc cierp i módl się, człowieku.

Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<u76i37$1qh2v$5@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66367&group=soc.culture.polish#66367

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Ukraińskie_onuce_kibicują_Pirogożino
wi
Date: Sat, 24 Jun 2023 12:55:39 +0200
 by: Fischer - Sat, 24 Jun 2023 10:55 UTC

W dniu 24.06.2023 o 12:45, A. Filip pisze:

> Kibicują żeby wygrał czy kibicują bo Putina/Rosję raczej osłabi?
> Nie każdy róg mojego wroga nie jest od razu moim _serdecznym_
> przyjacielem.

Kibicują, żeby banderowska Ukraina rosła w siłę.

Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<u76i69$1qh2v$6@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66368&group=soc.culture.polish#66368

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
wi
Date: Sat, 24 Jun 2023 12:57:17 +0200
 by: Fischer - Sat, 24 Jun 2023 10:57 UTC

> Kibicują żeby wygrał czy kibicują bo Putina/Rosję raczej osłabi?
> Nie każdy róg mojego wroga nie jest od razu moim _serdecznym_
> przyjacielem.

Legion "Wolność Rosji" podkreśla jednak, że nie można zapomnieć o
zbrodniach, jakie popełniali dotychczas wagnerowcy. To właśnie oni — jak
zaznaczają partyzanci — zabijali ludzi młotkiem i odcinali głowy jeńcom.

Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<75793348-2b72-48ef-a7fb-a8bc757c8231n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66369&group=soc.culture.polish#66369

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 24 Jun 2023 04:07:11 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 24 Jun 2023 11:07 UTC

Russet Bulba wrote:

>/..../
> Powstanie Polska od morza do morza.
> Czekajcie na to pół wieku.
> Chronić nas będzie zawsze Łaska Boża,
> Więc cierp i módl się, człowieku.

Arcybiskup Cieplak wielkim Poeta byl. I wieszczem!
Dlaczego u mnie w liceum wieszczowanie na Mickiewiczu
stanelo?

Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<anfi+peuyem0bjf-n6o6@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66370&group=soc.culture.polish#66370

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
ogożinowi
Date: Sat, 24 Jun 2023 14:29:33 +0200
sha1:4xuuKHTw7uVj7EKL1bdppFyWlDE=
 by: A. Filip - Sat, 24 Jun 2023 12:29 UTC

> [...]
> zbrodniach, jakie popełniali dotychczas wagnerowcy. To właśnie oni —
> jak zaznaczają partyzanci — zabijali ludzi młotkiem i odcinali głowy

Ilu ich za to Putin skazał albo co najmniej aresztował pod proces sądowy?
Wiec opierdalaj Wagnerowców ile tylko chcesz. Mi nie przeszkadza że
Putin oberwie tylko "trochę" mniej po linii odpowiedzialności
szefa wszystkich szefów (w Rosji) szczególnie jak jest wystarczająco
publiczne miesiącami.

<ironia> Był taki czas że USA było za Czerwonym Khmerami w Kambodży.
Taka tradycja Realpolitik zobowiązuje, nieprawdaż? </ironia>

--
A. Filip
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

Re: Ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi

<28a7ce44-712a-49b6-a921-a1fc316dcfcen@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66371&group=soc.culture.polish#66371

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 24 Jun 2023 05:43:43 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (100% destylat krnąbrnośći)
 by: 100% destylat krnąb - Sat, 24 Jun 2023 12:43 UTC

Fischer napisał(a):
> Polskie ukraińskie onuce kibicują Pirogożinowi w starciu z Putinem.

No i?

Kibicuje się słabszemu.
mr.Putin ma pod kontrolą więcej niż mr. Prigożyn.
Już pominę fakt podobnych przypadków kiedy mateczka rasija pozbywała
się wybitnych obrońców bodaj Stalingradu. Jako samodzielni i z osiągnięciami
stanowili zagrożenie dla mr.Stalinka, tak więc kiedyś kula w łeb,
a dziś ... rakieta w obóz.