From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: covid
Date: Mon, 26 Jun 2023 17:05:48 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 26 Jun 2023 17:05 UTC

https://tinyurl.com/22b398xr

Re: covid

<u7cgo6$10s9s$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66591&group=soc.culture.polish#66591

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: covid
Date: Mon, 26 Jun 2023 17:09:26 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 26 Jun 2023 17:09 UTC

On Mon, 26 Jun 2023 17:05:48 -0000 (UTC), andal wrote:

> https://tinyurl.com/22b398xr

Zapis wystąpienia Dr Davida Martina w Parlamencie Europejskim w ramach III
Międzynarodowego Szczytu Covid (International Covid Summit), który odbył
się w Brukseli w okresie 2-4 maja 2023. Wydarzenie to zgromadziło wielu
wyśmienitych gości, którzy wygłosili swe przemówienia na temat medycznych,
psychologicznych, prawnych i politycznych aspektów tzw. pandemii Covid.
Więcej informacji na temat tego wydarzenia, wraz z nagraniami pozostałych
wygłoszonych w ramach Szczytu prezentacji, znajduje się tu:
https://www.internationalcovidsummit.com

Re: covid

<c81707df-c205-4c24-adb7-d23298adef3cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66592&group=soc.culture.polish#66592

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 26 Jun 2023 10:17:38 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 26 Jun 2023 17:17 UTC

On Monday, 26 June 2023 at 19:09:28 UTC+2, andal wrote:

> [...]
> Więcej informacji na temat tego wydarzenia, wraz z nagraniami pozostałych
> wygłoszonych w ramach Szczytu prezentacji, znajduje się tu:

pseudonauczkowy bełkot

Europa nic nie zrobiła w sprawie zarazy covidowej od stycznia 2020 roku

Jedynie 3 ministrów zdrowia Mimiec, Holandii, Norwegii , zakazało podawania szkodliwej szczepionki Astra Zeneca, wyprodukowanej w Indiach przez Billa NiebieskiEkran z osocza zarażonych Hindusów, wywołującej zakrzepy i paraliże
i to jest sukces Europejczyków, że ich życie zostało uratowane, bo Brókselka nic nie zrobiła, bo niekumata.

Wadliwą szczepionkę Astra Zeneca Polska wysłała do Iranu , ale Iran zakazał szczepień wadliwą szczepionką i poszła do utylizacji, a od Billa uciekla żona, aby nie dzielić majątku na miliardowe odszkodowania za utrate zdrowia i zgony wywołane wadliwą szczepionką Astra Zeneca

Re: covid

<u7cko7$11dvj$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66597&group=soc.culture.polish#66597

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 26 Jun 2023 18:17:43 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 26 Jun 2023 18:17 UTC

On Mon, 26 Jun 2023 10:17:38 -0700 (PDT), a a wrote:

> [...]
> uciekla żona, aby nie dzielić majątku na miliardowe odszkodowania za
> utrate zdrowia i zgony wywołane wadliwą szczepionką Astra Zeneca

trujesz

a tego nie wysluchales

https://tinyurl.com/22b398xr

Re: covid

<5c6a17ba-5612-4576-8fc1-129cfa0b9aa4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66600&group=soc.culture.polish#66600

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 26 Jun 2023 11:43:46 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 26 Jun 2023 18:43 UTC

On Monday, 26 June 2023 at 20:17:45 UTC+2, andal wrote:

> trujesz
>
> a tego nie wysluchales

2020 Sauci > nie matw sie, jest 1000 róznych koronawirusów

2020 luty Tedros - szef WHO > dlaczego nie zakładacie maseczek ? Bo się dystansujemy .
Ale na konferencjach na video, siedzieli w jednej sali za stołem bez maseczek

2020 marzec początek: Tedros > Czy ogłosić światową pandemię ?
a a > a na co czekasz, gdy zaraza od 2 miesięcy w Chinach
Tedros > ok, ogłoszę pandemię jutro

2020 Johnson UK > najlepiej niech się wszyscy najszybciej zarażą, to się uodpornią ( poza tymi co umrą)

2020 brat Tedrosa, szefa WHO, profesor medycyny tropikalnej w Londynie >

Szefowa Theranos badała coronawirusy na Taiwanie 6 lat wcześniej