You will engage in a profitable business activity.

interests / soc.culture.polish / Re: Dlaczego Watszawa morduje młode dziki - które nikomu nie zagrażają ?

SubjectAuthor
* Dlaczego Watszawa morduje młode dziki - które nikoa a
+* Re: Dlaczego Watszawa morduje młode dziki - którea a
|`- Re: Dlaczego Watszawa mordujeandal
`- Re: Dlaczego Watszawa morduje młode dziki - którea a

1
Dlaczego Watszawa morduje młode dziki - które nikomu nie zagrażają ?

<54b09f37-aa5e-4762-a8a4-af66d374e767n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=68240&group=soc.culture.polish#68240

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 12 Jul 2023 05:42:28 -0700 (PDT)
Subject: Dlaczego_Watszawa_morduje_młode_dziki_-_które_niko
mu_nie_zagrażają_?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 12 Jul 2023 12:42 UTC

Dziki w Warszawie. Prezydent Trzaskowski podjął decyzję
Dzisiaj, 12:24
FACEBOOK
TWITTER
E-MAIL
KOPIUJ LINK
Z bardzo ciężkim sercem podjąłem decyzję o tym, żeby dokonać bardzo ograniczonego odstrzału i odłowienia dzików — powiedział w środę prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski.

https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/dziki-w-warszawie-prezydent-trzaskowski-podjal-decyzje/061h3vn

---
Wiadomo, zebezmyslni mysliwi chcą wyrwac kasę i wyrwać dziczyzne za frico, aby sprzedac do restauracji po 50 zł za kg

Ale dlaczego nikt w Polsce nie chroni zwierząt ?

Dzik nikogo nie atakuje, a jedynie żyje w swoim środowisku leśnym
a ci nie mogążyc bez mordowania żwierzyny dzikiej.

B rókselka powinna zdelegalizować polowania w całej Europie, bo to zbrodnicza praktyka średniowieczna

Kory też chodza po ulicach i nikt do nich nie strzela

Jeże też chodzą i hycle ich nie mordują

a z dzika jest dziczyzna, nawet 5000 zł zysku
za frico

A jak zamordują 100 dzików to mają 500.000 zł zysku za fricco

Re: Dlaczego Watszawa morduje młode dziki - które nikomu nie zagrażają ?

<adf2ee7f-8592-417c-ad4d-770fd6505c87n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=68241&group=soc.culture.polish#68241

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 12 Jul 2023 05:52:20 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Dlaczego_Watszawa_morduje_młode_dziki_-_które_
nikomu_nie_zagrażają_?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 12 Jul 2023 12:52 UTC

On Wednesday, 12 July 2023 at 14:42:30 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> a z dzika jest dziczyzna, nawet 5000 zł zysku
> za frico
>
> A jak zamordują 100 dzików to mają 500.000 zł zysku za fricco

Mordowanie młodych dzików z lochami to zbrodnia zakazana przez ONZ i wszystkie organizacje ochrony zwierząt.

Polowania są dopuszczalne wyłacznie jesienią
ale też w bardzo nielicznych, dzikich krajach, zamieszkanych przez ludożerców

Re: Dlaczego Watszawa morduje młode dziki - które nikomu nie zagrażają ?

<c9cb4b31-804e-47a7-9a5f-6b5112802c6fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=68242&group=soc.culture.polish#68242

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 12 Jul 2023 05:52:36 -0700 (PDT)
nikomu_nie_zagrażają_?
From: manta1...@gmail.com (a a)
> [...]

> a z dzika jest dziczyzna, nawet 5000 zł zysku
> za frico
>
> A jak zamordują 100 dzików to mają 500.000 zł zysku za fricco

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/UTBk9kpTURBXy81Mzg3NjZiM2I5NjMzZDg4NjQ4NTg2ODY4YWM4OGRjNy5qcGeTlQMTAM0V1c0MSJMFzQMUzQG8kwmmZDFjMDJkBt4AAaEwBg/rodzina-dzikow-na-warszawskim-wawrze.avif

Re: Dlaczego Watszawa morduje młode dziki - które nikomu nie zagrażają ?

<u8n080$3c1pg$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=68302&group=soc.culture.polish#68302

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Dlaczego Watszawa morduje
Date: Wed, 12 Jul 2023 19:51:29 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 12 Jul 2023 19:51 UTC

On Wed, 12 Jul 2023 05:52:20 -0700 (PDT), a a wrote:

> [...]
>
> Polowania są dopuszczalne wyłacznie jesienią ale też w bardzo
> nielicznych, dzikich krajach, zamieszkanych przez ludożerców

za $50 odstrzelam sobie niedzwiedzia w lesie raz w roku

a dzika za darmo gdy mi wlezie w pole burakow