Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 13 Jul 2023 05:26:42 -0700 (PDT)
Subject: Profesor_Jan_Talar_ujawnił,_że_śmierć_mózgu_nie
_istnieje,_a_jest_używana_do_skracania_życia_chorych_i_do_
transplantacji_żywych_organów_pobieranych_od_żywego_pacje
nta
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 13 Jul 2023 12:26 UTC

Profesor Jan Talar ujawnił, że śmierć mózgu nie istnieje, a jest używana do skracania życia chorych i do transplantacji żywych organów pobieranych od żywego pacjenta

/./././././

"Profesor mówił u Rydzyka, że śmierć mózgu nie istnieje. Sąd lekarski zabrał mu prawo wykonywania... Naczelny Sąd Lekarski wydał w czwartek kolejny wyrok w sprawie prof. Jana Talara, który od lat powtarza, że śmierć mózgu nie istnieje. Tym razem ukarał go zawieszeniem na rok prawa wykonywania zawodu.
Gazeta Wyborcza.pl on Twitter: "Profesor mówił u Rydzyka, że śmierć ...
twitter.com/gazeta_wyborcza/status/1677376939370381312
twitter.com/gazeta_wyborcza/status/1677376939370381312
Was this helpful?
Global web icon
wyborcza.pl
https://wyborcza.pl/7,75398,29950089,profesor...
Profesor mówił u Rydzyka, że śmierć mózgu nie istnieje. Sąd …

WebJul 7, 2023 · Kraj 07.07.2023, 15:20 Judyta Watoła Profesor Jan Talar - jego wypowiedzi o tym, że śmierć pnia mózgu nie istnieje, wywołały emocje już w 2013 r. na sympozjum naukowym w Poznaniu. Na zdjęciu:...
Global web icon
Medonet.pl
https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,prof...
Lekarz na rok stracił prawo wykonywania zawodu. Chodzi o …

WebJul 7, 2023 · Prof. Jan Talar został ukarany przez Naczelny Sąd Lekarski zawieszeniem na rok prawa wykonywania zawodu. Powodem jest wywiad, w którym przedstawił swoje …
Global web icon
bialczynski.pl
https://bialczynski.pl/2023/07/09/wpolityce-prof...
1. wPolityce: Prof. Jan Talar ma stracić na rok prawo do …

WebJul 9, 2023 · Prof. Jan Talar został ukarany przez Naczelny Sąd Lekarski zawieszeniem na rok prawa wykonywania zawodu. Powodem jest wywiad, w którym przedstawił swoje …
Global web icon
pch24.pl
https://pch24.pl/tylko-u-nas-prof-jan-talar-o...
TYLKO U NAS. Prof. Jan Talar o zawieszeniu mu prawa …

WebJul 7, 2023 · 100 zł W listopadzie 2022 roku Okręgowy Sąd Lekarski w Bydgoszczy uznał, że prof. Jan Talar jest winny – i wymierzył mu karę nagany. Doszło do odwołania, stąd …
Global web icon
Twitter
https://twitter.com/gazeta_wyborcza/status/1677376939370381312
Gazeta Wyborcza.pl on Twitter: "Profesor mówił u Rydzyka, że …

WebJul 7, 2023 · Sąd lekarski zabrał mu prawo wykonywania... Naczelny Sąd Lekarski wydał w czwartek kolejny wyrok w sprawie prof. Jana Talara, który od lat powtarza, że śmierć …
Global web icon
Wykop.pl
https://wykop.pl/link/7150663/profesor-stracil...
Profesor stracił prawo wykonywania zawodu po tym, jak …

WebProfesor stracił prawo wykonywania zawodu po tym, jak powiedział u Rydzyka, że ś Naczelny Sąd Lekarski wydał w czwartek kolejny wyrok w sprawie prof. Jana Talara, …
Global web icon
wPolityce.pl
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/653670-prof...
Prof. Talar ma stracić na rok prawo do wykonywania zawodu!

WebJul 7, 2023 · KARA DLA LEKARZA. Prof. Jan Talar ma stracić na rok prawo do wykonywania zawodu! Naczelny Sąd Lekarski ukarał go za słowa nt. śmierci mózgu. …
Global web icon
oen.pl
https://oen.pl/lekarz-na-rok-stracil-prawo...
Lekarz na rok stracił prawo wykonywania zawodu. Chodzi o …

WebJul 7, 2023 · Lekarz został obwiniony przez okręgowego rzecznika odpowiedzialności zawodowej w Bydgoszczy o to, że w wywiadzie z 2020 r. dla portalu Radia Maryja – …
Global web icon
WP
https://wiadomosci.wp.pl/lekarz-skazany-za-slowa-u...
Lekarz skazany za słowa u Rydzyka. Mówił o "śmierci mózgu"

Web2 days ago · Definicja śmierci mózgu pojawiła się po raz pierwszy w 1984 roku, a obecnie przyjęta definicja obowiązuje od 2007 roku. Najnowsze wytyczne ws. stwierdzania …
Global web icon
udostepnijto.pl
https://udostepnijto.pl/udostepnij/prof-jan-talar...
Lekarz na rok stracił prawo wykonywania zawodu. Chodzi o …

WebChodzi o wypowiedzi na temat śmierci mózgu. Prof. Jan Talar został ukarany przez Naczelny Sąd Lekarski zawieszeniem na rok prawa wykonywania zawodu. Powodem …

Re: Profesor Jan Talar ujawnił, że śmierć mózgu nie istnieje, a jest używana do skracania życia chorych i do transplantacji żywych organów pobieranych od żywego pacjenta

<d22c2877-e2c4-44be-b394-e4ad6e6013ban@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=68342&group=soc.culture.polish#68342

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 13 Jul 2023 05:50:00 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Profesor_Jan_Talar_ujawnił,_że_śmierć_mózgu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 13 Jul 2023 12:50 UTC

On Thursday, 13 July 2023 at 14:26:44 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> WebChodzi o wypowiedzi na temat śmierci mózgu. Prof. Jan Talar został ukarany przez Naczelny Sąd Lekarski zawieszeniem na rok prawa wykonywania zawodu. Powodem …

Roman Imielski
@romanimielski
·
Jul 7
Prof. Jan Talar mówił u Rydzyka, że śmierć mózgu nie istnieje. Sąd lekarski zabrał mu prawo wykonywania zawodu
wyborcza.pl
[...]
Marian Pietrowski
@MarianPietrowsk
·
Dec 9, 2017
https://youtube.com/watch?v=eeSF8bm_uXg

Profesor Jan Talar i jego misja
Marian Pietrowski
@MarianPietrowsk
·
Aug 30, 2015
Profesor Jan Talar i jego misja https://youtu.be/eeSF8bm_uXg przez @YouTube
małgorzatafromEast
@gosgad77
·
Jun 18, 2019
Replying to
@MarcinRola89
– Od 28 kwietnia 2017 roku nie ma podstaw prawnych do rozpoznawania śmierci mózgu, a tymczasem nadal się ją orzeka – powiedział profesor Jan Talar przypominając, że zadaniem lekarza jest ratowanie życia.Nie stwierdzałem nigdy śmierci mózgu i nie będę nigdy tego robił.
nasze.co.uk
@naszeuk
·
Dec 6, 2013
Profesor Jan Talar: lekarze pobierają organy od żywych ludzi http://wp.me/p3dFti-2OO
Anna
@Laurunia3
·
Mar 9
Przed sądem lekarskim w Warszawie stanął profesor Jan Talar. Otrzymał od sądu naganę za to, że publicznie propaguje pogląd, że nie istnie śmierć mózgowa! Tak zwana śmierć mózgowa to haniebne oszustwo
https://anthony.neon24.org/post/171212,smierc-mozgowa
Ugandyjczyk
@ugandyjczyk1968
·
Jul 7
Replying to
@Laweta2
Ci tak zwani sędziowie w medycznych kapturach za tak haniebny wyrok, powinni być z automatu ( nie przepraszam za użyty wulgaryzm ) wyjebani na zbity pysk, ich orzeczenie anulowane a Profesor Jan Talar przeproszony za wyrządzona mu krzywdę !
Krzysztof Kolczycki 🇵🇱
@krzysztof099
·
Feb 14, 2019
Profesor Jan Talar deklaruje, że podejmie się leczenia ciężko chorego 7-miesięcznego Szymka. Chłopiec walczy o życie. Dziecko zachorowało na immunologiczne zapalenie mózgu kilka dni po tym, jak zostało zaszczepione przeciw pneumokokom.

Artykuł ;https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fnaszdziennik.pl%2Fpolska-kraj%2F205797%2Cpomoge-szymkowi.html%3Ffbclid%3DIwAR1547D8MEQvVQG7TFfNbspjen_d9Rzo0wpR38k-kAS-DxHbxcbnOlhxtaY&h=AT1z5Eg4Hg-e9-0k7S2do9T8O5IYc7WoLwDRvQ4yWZtDUj-xcpSsE-npquFQqk8By8KCoBaBrFJVDy1-G3wcgcFRwmCiWHDUq4efxx6n2xoMVofl7rpY3Mxjzb70F5MHFcm4_PeUV6NZRXqXm8b0OM3rz0fPhNalJj7nn4rRr6ssrWSimxHQJkRWEmuQMOlfZAfgAcxMHuzGVfdh4hfh5A0sdhvF4P1zblXvm5S-BG7ndimVZQbNrf8nWEnvNlvJ_bms17BLeph_dPNSzE3xwb7LGHqhDwr15GBz1KuvhqK6lYNe7VhNWDgMaKjDOPU_RRE-5FU0HBmqKAGvWhBXlWEXRjaun6ismPiS7gWATbpERkaYVgcuQh27owv9E5QVMcDDXZN9OIK5PmHhjcKeubz_uOA5jYVOZkD1wSr1WkbNXOUOcc1WBWWT6SxOvXCb4j0d7MuPg8JtWyQldUlXSkF04hlHStuIbLMzRNaHZ0U_uujbkgafVPxu-yWgA_fg9NJw_f4k_IDTEl3Rl4tcv79HD6bIKzzjbK7tjsj4Te2wKCevMbnOBoc6gW2nUl4CXyS-pmyuSf-UF6Clkv-jQ6jmUUGggxuNhKexS8eut7Oi4fKLdghs9Iq8IkAjRKcq_TCyug
Image
Janusz Skęczek
@JanuszSkeczek
·
May 31, 2016
Profesor Jan Talar http://fb.me/78mT0Rtsl
Misia Bela
@gosia_qs
·
Aug 28, 2019
Replying to
@kosik_md
Profesor Jan Talar: nie stwierdzałem nigdy śmierci mózgu
I_Wi
@Irena50219609
·
Jan 23, 2021
Profesor Jan Talar pomaga takim pacjentom. Zawsze jest nadzieja.
Editt
@editt86
·
Feb 7, 2019
Profesor Jan Talar: nie stwierdzałem nigdy śmierci mózgu – to nielekarskie i nieetyczne https://m.pch24.pl/profesor-jan-talar--nie-stwierdzalem-nigdy-smierci-mozgu---to-nielekarskie-i-nieetyczne,57506,i..html?fbclid=IwAR1cLwMSf7bE055TCI8RZfB-oYxiU6WVJzpctq2w3WwcDdTS_7EpRo_Q9Ow
Darciatko D.Muraszko 🇵🇱
@Darciatko
·
Dec 7, 2013
Profesor Jan Talar: lekarze pobierają organy od żywych ludzi - http://media.wp.pl/kat,1022945,wid,16232212,wiadomosc.html
#ważne
niepasimito
@niepasimito
·
Aug 30, 2021
Replying to
@Sie_Nie_Spinaj
and
@JadwigaSokolow1
Jest profesor Jan Talar, wybudza beznadziejne przypadki. Nigdy nie robić czegoś takiego.
Jarosław Wronkowski⛔
@WronkowskiJarek
·
Dec 20, 2022
Replying to
@EwaLTylkoPytam
Jeszcze jest jeden profesor, który jest prześladowany przez środowisko Medyczne, choć walczy na innym polu. Prof Jan Talar opracował metodę i ma dużą skuteczność wybudzania ludzi ze śpiączki, a też go oskarżają o wypowiedzi sprzeczne z aktualną wiedzą medyczną.
Gazeta Polska
@GazetaPolskaUK
·
Aug 3, 2015