Be free and open and breezy! Enjoy! Things won't get any better so get used to it.

interests / soc.culture.polish / Daj czlowiekowi klawiature a napisze kim jest: pan A. A. Filip

SubjectAuthor
* Daj czlowiekowi klawiature a napisze kim jest: pan A. A. FilipPiotr
`- Re: Daj czlowiekowi klawiature a napisze kim jest: pan A. A. FilipPiotr

1
Daj czlowiekowi klawiature a napisze kim jest: pan A. A. Filip

<59f83637-4c53-4de5-8f8a-2dde281890fbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=68411&group=soc.culture.polish#68411

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 14 Jul 2023 09:06:03 -0700 (PDT)
Subject: Daj czlowiekowi klawiature a napisze kim jest: pan A. A. Filip
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 14 Jul 2023 16:06 UTC

Niekiedy zdarza sie post ktory w krotkiej formie podsumowuje doskonale jakim czlowiekiem jest jego autor. Dzis taki post wyslal pan Andrzej Adam Filip. (Panie Zalku - polecam jako scpowa instant classic do Panskiej strony o scp)

Watek: Lewicowa pedofilia ma się świetnie w Polsce
Autor: Andrzej Adam Filip: https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/b21W92-IxqQ/m/KnO3UC7DDQAJ
==On Friday, July 14, 2023 at 2:47:15 AM UTC-2:30, A. Filip wrote:
> A masz jaja podać link na opis pełniejszy niż twoja super uproszczona "być może" jednostronna wersja?

Hmm, brak "jaj" przypisuje mi A. Filip w poscie w ktorym on sam ... nie ma jaj by stanac uczciwie za swoja insynuacja i oskarzyc mnie WPROST o to mi INSYNUUJE: ze calkowicie ZMIENILEM wymowe slow MIchalkiewicza przy pomocy nieuczciwe wyrwania jego slow z kontekstu.

Na wszelki wypadek, A. Filip zostawia sobie furtke wyjscia na technicality, ze przeciez on A. Filip, wcale a wcale NIC mi NIE INSYNUOWAL, no bo przeciez napisal tylko ze "być może" nieuczciwe cytowalem ... ;-)

Ale to wszystko nic - "brak jaj do podania linku do calosci" sugeruje mi TEN SAM A.Filip, ktory WIE ze podalem mu wczesniej ten link - w watku w A.Filip insynuowal mi TO SAMO:
=== watek: https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/E30eIPr9j3A/m/iTKvEs1lBAAJ ===
Andrzej Adam Filip, March 20, 2020: "A do kurwy nędzy masz jaja zacytować co Michalkiewicz powiedział "słowo w słowo" czy stać cię tylko na wykastrowaną i przeinaczoną gówno prawdę? "

[ Na wskazanie ze te "słowo w słowo" cytaty byly w poscie ktory nasz FIlip ...WYCIAL, Filip ratuje sie insynuacja, ze cytaty ktore wycial byly ... zmanipulowane i nie oddawaly tego co Michalkiewcz naprawde mowil i zeby zamaskowac to ukrylem linki do oryginalu:]

AA Filip March 20, 2020 : "Ktoś kto dyskutuje a nie tylko toczy pianę z [ust] podałby linki na całe teksty w których padły podobne zdania."

PT: March 20, 2020 : "LINK do "slowo w slowo" Michalkiewicza podalem na scp gdy przerabialismy ten temat wczesniej:
"https://www.youtube.com/watch?v=J_4QSBIspjA"
===========
Widzac ten link, A. A. Filip, ... NIE wykazal jak moje cytaty Z TEGO LINKU byly moim "toczeniem piany z [ust]", NIE PRZYZNAL sie nawet ze widzi ten link, lecz skierowal swoja uwage "odpowiadziach " ma moje posty aby pisac o ... Romanie Polanskim. ;-)

Po czym odczekal 3 lata, i wlacza sie do watku o Michalkiewiczy jakby nigdy nic, piszac:
"A masz jaja podać link na opis pełniejszy niż twoja super uproszczona "być może" jednostronna wersja? "
Andrzej Adam Filip

Daj czlowiekowi klawiature a napisze kim jest: pan A. A. Filip - everyone.

==Piotr Trela

Re: Daj czlowiekowi klawiature a napisze kim jest: pan A. A. Filip

<668619c4-c7f2-4d14-9ad2-8033642e8855n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=68413&group=soc.culture.polish#68413

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 14 Jul 2023 09:40:50 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 14 Jul 2023 16:40 UTC

Poprawka literowek:

Autor: Andrzej Adam Filip: https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/b21W92-IxqQ/m/KnO3UC7DDQAJ
==On Friday, July 14, 2023 at 2:47:15 AM UTC-2:30, A. Filip wrote:
> A masz jaja podać link na opis pełniejszy niż twoja super uproszczona "być może" jednostronna wersja?

Hmm, brak "jaj" przypisuje mi A. Filip w poscie w ktorym on sam ... nie ma jaj by stanac uczciwie za swoja insynuacja i oskarzyc mnie WPROST o to co mi INSYNUUJE: ze calkowicie ZMIENILEM wymowe slow MIchalkiewicza przy pomocy nieuczciwego wyrwania jego slow z kontekstu.

Na wszelki wypadek, A. Filip zostawia sobie furtke wyjscia na technicality, ze przeciez on,
A. Filip, wcale a wcale NIC mi NIE INSYNUOWAL, no bo przeciez napisal tylko, ze "być może" nieuczciwe cytowalem ... ;-)

ALe NAJLEPSZE to to, ze "brak jaj do podania linku do calosci" sugeruje mi TEN SAM A.Filip,
ktory WIE, ze podalem mu wczesniej ten link - w watku w ktorym A.Filip insynuowal
mi TO SAMO - patrz:

[...]

[PT- Na wskazanie, ze te "słowo w słowo" cytaty byly w poscie ktory nasz FIlip ...WYCIAL,
[...]

"toczeniem piany z [ust]", NIE PRZYZNAL sie nawet, ze podalem ten link, lecz kilka godzin
PO podaniu mu tego linku, ktory sie domagal, "odpowiedzial" jeszcze o ... Romanie Polanskim

"Wiesz o ile gwałtów jest publicznie oskarżany Polański po tamtej
trzynastolatce czy masz to głęboko w dupie "bo nie ksiądz"?
A.A.Filip

i skoncentrowal sie na dyskusjach z ...innymi.