Everything is possible. Pass the word. -- Rita Mae Brown, "Six of One"

interests / soc.culture.polish / Strak strzela, Pan Bog kule nosi

SubjectAuthor
* Strak strzela, Pan Bog kule nosiPiotr
`* Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosiRusset Bulba
 +- Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosiPiotr
 +- Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosinarc...@gmail.com
 `* Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosiPiotr
  `* Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosinarc...@gmail.com
   `- Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosinarc...@gmail.com

1
Strak strzela, Pan Bog kule nosi

<20de35b4-655f-4347-b9a2-70b407317795n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69223&group=soc.culture.polish#69223

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 27 Jul 2023 08:58:32 -0700 (PDT)
Subject: Strak strzela, Pan Bog kule nosi
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 27 Jul 2023 15:58 UTC

W watku: zatytulowanym, zgodnie z wartosciami chrzescijanskimi (a wiec pelnymi milosci do blizniego) prawactwa: "Jak tam nasze lesbije kopiace szmate, Basiu?"
Russet Bulba wrote:
> Dalej warte tych milionow o ktore sie dobijaly? Czy wyblakly nieco?

Chyba ta nadrezprezentacja "lesbij" w reprezentacji Pa
nskiego narodu zakwestional Pan jeden z filarow wiary prawactwa na calym swiecie:

1. poniewaz wczesniej laczyl Pan bycie dobrym w pilke nozna z IQ - chce Pan powiedziec, ze "lesbije" sa o WIELE bardziej inteligentne
od "heteryj"(?), skoro sa tak gigantycznie NADreprezentowane (= % w druzynie/ % w ogolnym spolecznstwie) w reprezentacji
Panskiego narodu?

2. ich przewaga fizyczna/intelektualna na "heteryjami" nie jest przeciez wyborem, a wiec musi byc WRODZONA. Zatopil wiec Pan
niechcaco i swojego Mentora, jego PiS i jego KK - wykazujac ze "lesbije" takimi sie RODZA - a NIE WYBIERAJA pod wplywem przekonania ich do zostania homo. Kiss good bye dr Oko i jego teorie o "ideologii dzender"
zdolnej do takiego przekonania.

No ale do tego nie trzeba bylo Mundialu - kazdy wyznawca wiary w moc "ideologii dzender" - powinien zaczac od SIEBIE - zapytac sie SIEBIE jaki ARGUMENT moglby przekonac ICH "gwizdek" do erekcji na widok rozebranego mezczyzny?
Panski Mistrz nie byl w stanie odpwoiedziec na to pytanie, wiec moze Pan?

Pytam sie Panow - bo ojca teorii o istnieniu "ideologii dzender", ktora zmienia hetero w homo - jak dr Oko - nie ma co pytac - bo jako KSIADZ, jego znajomosc seksualnosci jest z definicji - czysto teoretyczna.

===
Piotr

Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosi

<5e7c8d66-64f0-49bb-a318-bc3f4ecbfe5dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69231&group=soc.culture.polish#69231

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 27 Jul 2023 10:34:23 -0700 (PDT)
Subject: Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosi
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 27 Jul 2023 17:34 UTC

On Thursday, July 27, 2023 at 12:58:34 PM UTC-3, Piotr wrote:
> [...]
>
> Pytam sie Panow - bo ojca teorii o istnieniu "ideologii dzender", ktora zmienia hetero w homo - jak dr Oko - nie ma co pytac - bo jako KSIADZ, jego znajomosc seksualnosci jest z definicji - czysto teoretyczna.

Mozna miesnie i wydajnosc pompowac hormonalnie az do mistrzostwa olimpijskiego, jak wielki panski rodak zademonstrowal w Seulu w 1988. Az kanadyjskiego Premiera zbudzili w nocy, aby mu gratulowal. Bycie wielkim Kanadyjczykiem trwalo jednak chyba zaledwie 24 godziny, po czym Ben zostal jamajskim oszustem.

Nie jestem pewien czy IQ da sie pompowac w podobny sposob. Jak do tej pory kompensuje sie braki takowego akcjami afirmatytawnymi na najlepszych amerykanskich uniwersytetach. I tak po latach akademicko Boston ulokowal sie jako10 najbardziej atrakcyjne miasto swiata. Wciaz jeszcze przed St. Johnsem, gdzie pan Piotr tez staral sie reperowac braki mozliwosci przyswajania wiedzy u mlodziezy studenckiej.

Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosi

<e43da2cc-6f39-4b1e-b676-3c26e78b29b6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69232&group=soc.culture.polish#69232

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 27 Jul 2023 10:54:20 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 27 Jul 2023 17:54 UTC

On Thursday, July 27, 2023 at 3:04:25 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> [...]
>
> Nie jestem pewien czy IQ da sie pompowac w podobny sposob. Jak do tej pory kompensuje sie braki takowego akcjami afirmatytawnymi na najlepszych amerykanskich uniwersytetach. I tak po latach akademicko Boston ulokowal sie jako10 najbardziej atrakcyjne miasto swiata. Wciaz jeszcze przed St. Johnsem, gdzie pan Piotr tez staral sie reperowac braki mozliwosci przyswajania wiedzy u mlodziezy studenckiej.

<d8f204c7-6f93-4db5-8347-dfe830c23961n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69253&group=soc.culture.polish#69253

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 27 Jul 2023 12:28:29 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Thu, 27 Jul 2023 19:28 UTC

czwartek, 27 lipca 2023 o 13:34:25 UTC-4 Russet Bulba napisał(a):

te, po jakich hormonach urósł ci taki łeb:
https://images91.fotosik.pl/577/7675c0bbb73a930c.jpg

Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosi

<dec2707f-c0db-4bf7-9ab1-ac98065a431cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69260&group=soc.culture.polish#69260

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 27 Jul 2023 13:52:50 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 27 Jul 2023 20:52 UTC

> Mozna miesnie i wydajnosc pompowac hormonalnie az do mistrzostwa olimpijskiego, jak wielki panski rodak zademonstrowal w Seulu w 1988.

W 1988 - to byl Panskim rodakiem, a wiec jesli to ma kogos osmieszac by association - to tylko Pana.

I w wyniku zlapania go - zaostrzono kontrole takze MIEDZY zawodami. I co by przeszkadzalo ambitnym heteroseksualnym
kobietom brac te same hormony - tak jak robily to heteroseksualne zawodniczki w NRD?

Tak wiec nice try Mr. Strak, but no cigar- w dalszym ciagu niechcaco strzelil Pan swojego Mistrza, ksiedza Oko i reszte homofobow w stope:

<57080fc8-05aa-411f-8d27-eba86a73c011n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69261&group=soc.culture.polish#69261

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 27 Jul 2023 14:47:38 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Thu, 27 Jul 2023 21:47 UTC

czwartek, 27 lipca 2023 o 16:52:51 UTC-4 Piotr napisał(a):

> [...]
>
> Pytam sie Panow - bo ojca teorii o istnieniu "ideologii dzender", ktora zmienia hetero w homo - jak dr Oko - nie ma co pytac - bo jako KSIADZ, jego znajomosc seksualnosci jest z definicji - czysto teoretyczna.
Ku pokrzepieniu serc dzenderowców:
https://www.youtube.com/watch?v=tBG3ydDAG3I&t=13s

Posunął się ten chuj w koloratce.

Re: Strak strzela, Pan Bog kule nosi