If God didn't mean for us to juggle, tennis balls wouldn't come three to a can.

interests / soc.culture.polish / Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!

SubjectAuthor
* Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!Arnold
+* Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!ZalekBloom
|`* Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!Zexon🇵🇱
| `* Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!ZalekBloom
|  `- Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!Zexon🇵🇱
`- Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!Piotr

1
Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!

<b9a0867a-cf2e-47d1-94ef-fe8564fa953fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69385&group=soc.culture.polish#69385

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 29 Jul 2023 22:40:48 -0700 (PDT)
Subject: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!
From: eco...@autograf.pl (Arnold)
 by: Arnold - Sun, 30 Jul 2023 05:40 UTC

Wszyscy słyszeliśmy o filmie Sound of Freedom. Mówi się, że jest to film, który ujawnia jeden z najgłębszych sekretów Hollywood i lewicy, jakim jest handel dziećmi. Jednak wbrew temu, czego można by się spodziewać, promuje ją niewiele hollywoodzkich gwiazd. W rzeczywistości większość z nich milczała na temat filmu, co prowadzi do wielu podejrzeń. Jak to się dzieje, że większość tak zwanych „filantropów” nic o tym nie mówi? Jak dotąd jedyną osobą, która bardzo głośno wypowiadała się na temat filmu, jest Mel Gibson. A teraz, ostatnio, wydaje się, że Elon Musk dołączył do niego w promocji filmu.
Ale co zrobił Elon Musk, aby wesprzeć Sound of Freedom i ujawnić jeden z przerażających sekretów Hollywood i lewicy?

https://youtu.be/MGV04iqhSuQ

Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!

<9mrccid3gtci8ufis19hv3clg5f86ptsmh@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69392&group=soc.culture.polish#69392

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!
Date: Sun, 30 Jul 2023 10:09:38 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sun, 30 Jul 2023 14:09 UTC

On Sat, 29 Jul 2023 22:40:48 -0700 (PDT), Arnold <eco@autograf.pl>
wrote:

> [...]
>Ale co zrobił Elon Musk, aby wesprzeć Sound of Freedom i ujawnić jeden z przerażających sekretów Hollywood i lewicy?

Fantastyczne! A jednak Prawica uczy sie. Krotki discaimer z tego wideo
mowi:
--
The following content may contain elements of gossip, rumors,
exaggeration and indirect references, which may deviate from the
absolute truth. [...]
--
Czyli: my chcemy przekonac tylko glupkow, nawet dalismy im
ostrzerzenie, wiec nie bedzie mozna nas skarzyc ze klamiemy.
Wystarczy pogoglowac 'Sound of Freedom' aby zauwazyc ze kazde 'main
media' o tym wspomina, film wyswietla sie w wielu kinach, CNN pisze
"‘Sound of Freedom’ is a box office hit", a jednak Fox News chce
przekonac 'main media' i Hollywod w jakis sposob sprzeciwiaja temu
filmowi. Dowod? Nie wynosza tego filmu pod niebiosa.
Nie trzeba miec 'perfect memory' aby sobie przypomniec ze o pedofilie
oskarzano Demokratow nie tak dawno - Pizzagate Conspiracy:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pizzagate_conspiracy_theory
Nawet jakis naiwny glupek wszedl uzbrojony w AR-15 do tej pizzerji
'ratowac' dzieci, ale widocznie Demokraci przekupili sad i zamiast
nagrody skazano glupka na kilka lat wiezienia.
Znajac 'poorly educated' - mysle ze ta akcja sie uda, wielu
Prawicowcow uwierzy ze Demokracji to pedofile, a pedofile
republicanscy jak Alabama Republican Senate candidate Roy Moore to tak
naprawde kryptoDemokraci.

zalek

Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!

<3c3b0fd8-f156-46de-a270-3915aef7060fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69393&group=soc.culture.polish#69393

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 30 Jul 2023 07:17:23 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 30 Jul 2023 14:17 UTC

On Sunday, July 30, 2023 at 3:10:49 AM UTC-2:30, Arnold wrote:
> Wszyscy słyszeliśmy o filmie Sound of Freedom. Mówi się, że jest to film, który ujawnia jeden z najgłębszych sekretów Hollywood i lewicy, jakim jest handel dziećmi.

Wierzcie Arnoldowi a daleko zajedziecie:

*** Watek "Ukraińcy sprzedali Polskiego drona Rosji?"
Autor: Arnold:
"Kilka miesięcy temu, Rosjanie prawdopodobnie odkupili od skorumpowanychukraińców polskiego drona-kamikadze o nazwie Warmate:
https://geekweek.interia.pl/technologia/news-rosjanie-przejeli-polskiego-drona-teraz-produkuje-go-iran,nId,6882250"
Dla porownania: oryginal, z ktorego Arnold udawal ze "cytuje"
"Kilka miesięcy temu, Rosjanie przejęli w Ukrainie polskiego drona-kamikadze o nazwie
Warmate. [ Dron] został strącony i przejęty przez Rosjan w Ukrainie ok. 3 miesiące temu."

Przylapany na goracym uczynku falszerz Arnold nie mial sobie nic do zarzucenia.
=====

A na moja krytyke prawactwa broniacego pedofilii ksiezy - np. S. Michalkiewicza, przyjaciela Rydzyka i felietoniste mediow katolickich - nazywajacego ofiare ksiedza, ktory wywiozl 12-letnia dziewczynke do innego miasta i brutalnie gwalcil przez 10 miesiecy - "kurwa"
- nasz dumny polski nacjonalista Arnold oskarza ... mnie o obrone pedofilii..

I to by bylo tyle na temat wiarygodnosci Arnolda i innych "narodowcow".

Piotr

Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!

<ua7hab$36uc8$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69447&group=soc.culture.polish#69447

From: Zex...@hotmail.com (Zexon🇵🇱)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 30 Jul 2023 23:37:15 -0600
 by: Zexon🇵🇱 - Mon, 31 Jul 2023 05:37 UTC

On 30-Jul-23 08:09, ZalekBloom@hotmail.com wrote:

> [...]
>

> Fantastyczne! A jednak Prawica uczy sie. Krotki discaimer z tego wideo

https://youtu.be/84WUFqiPVU4?t=79

Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!

<2n7gcihust3a1uq5riicc76jem9htpc969@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69506&group=soc.culture.polish#69506

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 31 Jul 2023 16:55:27 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 31 Jul 2023 20:55 UTC

On Sun, 30 Jul 2023 23:37:15 -0600, Zexon?? <Zexon@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Prawicowcow uwierzy ze Demokracji to pedofile, a pedofile
>republicanscy jak Alabama Republican Senate candidate Roy Moore to tak

Fajnie Pan falszuje posty Panie Zexonie, to Panski zawod czy hobby?

zalek

Re: Pan Piotr T. i jego koledzy zdemaskowani!

<ua9cp5$3dar8$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=69521&group=soc.culture.polish#69521

From: Zex...@hotmail.com (Zexon🇵🇱)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 31 Jul 2023 16:32:05 -0600
 by: Zexon🇵🇱 - Mon, 31 Jul 2023 22:32 UTC

On 31-Jul-23 14:55, ZalekBloom@hotmail.com wrote:

> do

> Fajnie Pan falszuje posty Panie Zexonie, to Panski zawod czy hobby?
>
> zalek

Fakt pozostaje faktem, że tam jest strasznie brudno!!
https://youtu.be/84WUFqiPVU4?t=79

..