The people sensible enough to give good advice are usually sensible enough to give none.

interests / soc.culture.polish / Po co Polsce silne wojsko?

SubjectAuthor
* Po co Polsce silne wojsko?Romulus Augustulus
`- Re: Po co Polsce silne wojsko? [Za ile?]A. Filip

1
Po co Polsce silne wojsko?

<eba98bcc-fb85-474a-8735-bf52578a587dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=70724&group=soc.culture.polish#70724

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 18 Aug 2023 22:49:04 -0700 (PDT)
Subject: Po co Polsce silne wojsko?
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Sat, 19 Aug 2023 05:49 UTC

Armia 300 tys, doskonale uzbrojona-i ja to popieram!
Nie dlatego by jako Hiena Europy ukrasc Puszcze Bialowieska czy tez Lwow.
Ja przewiduje w wyniku wojny Putina katastrofe, dlatego musimy byc silni i gotowi.
Przewiduje nowy najazd Hunow, Alanow i Mongolow w wyniku rozpadu Rosji, jej ekonomicznego krachu. Wojna domowa jak sto lat temu z przegrana dzicza praca na Zachod, do miodku i bezpieczenstwa. Afgancy, narody Kaukazu co przejda jak walec przez slaba Bialorus i obala plotek Kaczora. Trzeba bedzie sie bronic a szykowac juz teraz.

Re: Po co Polsce silne wojsko? [Za ile?]

<anfi+lav9yjunof-n8j6@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=70725&group=soc.culture.polish#70725

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Po co Polsce silne wojsko? [Za ile?]
Date: Sat, 19 Aug 2023 08:17:09 +0200
sha1:D/Os9OEn6Jhi4diREgzXk1/y67c=
 by: A. Filip - Sat, 19 Aug 2023 06:17 UTC

Romulus Augustulus <fatso60347@gmail.com> pisze:
> [...]
> narody Kaukazu co przejda jak walec przez slaba Bialorus i obala
> plotek Kaczora. Trzeba bedzie sie bronic a szykowac juz teraz.

300_000 żołnierzy zawodowych porządnie+ uzbrojonych i opłacanych na
okrągło? W ile lat/dekad wysokie zbrojenia wykończą gospodarkę
która ma jeszcze sporo by dogonić zachodek? Życie to rzadko wybór tak
prosty jak być zdrowym i bogatym czy chorym i biednym.

Jak trzeba to trzeba. Jak nie trzeba to kosztownie/głupio.

--
A. Filip