6 May, 2024: The networking issue during the past two days has been identified and appears to be fixed. Will keep monitoring.

interests / soc.culture.polish / Re: Dlaczego Rosja klamie

SubjectAuthor
* Dlaczego Rosja klamieRusset Bulba
+* Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jedenA. Filip
> [...]
|   `* Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jedenA. Filip
|    `- Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden praPiotr
`- Re: Dlaczego Rosja klamieMordoklejek Zygzakowaty

1
Dlaczego Rosja klamie

<5e7d125c-f317-41f9-9af6-d062f99bab74n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72274&group=soc.culture.polish#72274

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Sep 2023 06:42:05 -0700 (PDT)
Subject: Dlaczego Rosja klamie
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 9 Sep 2023 13:42 UTC

Po polsku od Rosjanina:

https://youtu.be/0gpTEnApGhA?si=4CoHzg05mY_rmSBI

Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden prawdę ci powie]

<anfi+zdovkrriqf-n996@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72275&group=soc.culture.polish#72275

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden
prawdę ci powie]
Date: Sat, 09 Sep 2023 16:01:39 +0200
sha1:u0JPsJWqiwx8L/X3TNnq9tXb5l0=
 by: A. Filip - Sat, 9 Sep 2023 14:01 UTC

Russet Bulba <cyrylmetody2014@gmail.com> pisze:
> Po polsku od Rosjanina:
>
> https://youtu.be/0gpTEnApGhA?si=4CoHzg05mY_rmSBI

Jakoś mi się zapamiętał tekścik z gazetki wybiórczej
"Ja jako (dyżurna) Polka wstydzę się za …". Jakoś mnie nie przekonał do
tego co autorka i redakcja chciała.

Wiec może wysil się na 2-3 zdania streszczenia/zanęty _własnymi_
słowami. Bez tego twój post to dla mnie polityczny spam albo reklama
goolge/youtube spamem.

--
A. Filip
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden prawdę ci powie]

<a55c00a4-744c-4c84-b7a3-b6abc58a64ddn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72280&group=soc.culture.polish#72280

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Sep 2023 07:25:18 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Dlaczego_Rosja_kłamie_[Rosjanin_sztuk_jeden_pra
wdę_ci_powie]
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 9 Sep 2023 14:25 UTC

On Saturday, September 9, 2023 at 11:02:28 AM UTC-3, A. Filip wrote:

> [...]
>
> Wiec może wysil się na 2-3 zdania streszczenia/zanęty _własnymi_
> słowami. Bez tego twój post to dla mnie polityczny spam albo reklama

Masz odpowiedz w linku, wiec czego chcesz wiecej? Aby plagiatowal lub kogos powtarzal? A wiec ten nRcyzm tym silniejszy, im wiecej sie ma za skora. Bezprzykladne okrucienstwo samodzierzawia calymi wiekami, eksterminacja malych narodow, masakra swoich wlasnych ludzi w czasach fewolucji, gnebienie milionow katorgami i gulagami, masowe wysiedlenia calych narodow w polaczeniu z eksterminacja poprzez prace niewolnicza, a wiec jest duzo do zakrycia, aby miec nieco szacunku dla samego siebie.

Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden prawdę ci powie]

<anfi+zdkrsqwrlf-n996@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72284&group=soc.culture.polish#72284

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
prawdę ci powie]
Date: Sat, 09 Sep 2023 17:36:30 +0200
sha1:8XEA4uajDh5I9djD3/n/meilJ3s=
 by: A. Filip - Sat, 9 Sep 2023 15:36 UTC

> [...]
> calych narodow w polaczeniu z eksterminacja poprzez prace niewolnicza,
> a wiec jest duzo do zakrycia, aby miec nieco szacunku dla samego

Jakie to szczęście że USA ma tak krótką historie w tym wyrzynania i
okradania z ziemi indian amerykańskich.
Jakie to szczęście że Niemcy dziś nie muszą się wstydzić za trzecią
rzeszę niemiecką _codziennie_ .
Słuchanie "wersji banderewców" o ucisku Rzeczpospolitych jest też
"pouczające"? Mnie "usprawiedliwienia" Rzezi Wołyńskiej ze strony
"przyjaciół Ukrainy" daleko posunęły w sztuce cynizmu.

Jelcyniada niby przekonała ruskich co jeszcze pamiętają jak nią
ekonomicznie oberwali do wolności i demokracji?

Streszczając: So what? Rosja jest wyjątkowa ale aż bardzo straszliwie
nawet jak na coś co wzrosło wbrew Złotej Ordzie.

Możesz opierdalać Rp1 za zmarnowanie historycznej szansy jaką dawało
zrobienie z polskiego królewicza carowicza. Za takie zmarnowanie
historyczne szanse płaci się słono.

--
A. Filip
| Przeżyć Nowy Rok to jakby przeskoczyć przepaść.
| (Przysłowie chińskie)

Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden prawdę ci powie]

<ee15bd53-3119-4587-8aca-add2e8363788n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72286&group=soc.culture.polish#72286

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Sep 2023 08:52:00 -0700 (PDT)
wdę_ci_powie]
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 9 Sep 2023 15:52 UTC

On Saturday, September 9, 2023 at 12:37:19 PM UTC-3, A. Filip wrote:

> [...]
>
> Możesz opierdalać Rp1 za zmarnowanie historycznej szansy jaką dawało
> zrobienie z polskiego królewicza carowicza. Za takie zmarnowanie

W przeciwienstwie do wiekszosci innych, Rosja ma jedna, dluga, nieprzerwana historie gwaltu i opresji, ktora kontynuuje dzisiaj z najazdami, trucicielstwem, katorga i skrytobojstwem rzadowym. Wszystko zakryte narcyzmem i jakas cywilizacyjna misja, ktora malo kto uwaza za atrakcyjna. To co ten gosciu mowi, potwierdza wielu Rosjan, ktorych znam osobiscie. Ich wiadomosci historyczne ze szkoly sa prawie zadne w porownaniu do szkol polskich nawet tych PRLowskich.. Pytanie, czemu to tzw wyksztalcenie sluzy, co jest retoryczne, poniewaz sluzy jedynie indoktrynacji.

Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden prawdę ci powie]

<8c4b8163-e2f8-4563-b174-198822a621cdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72289&group=soc.culture.polish#72289

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Sep 2023 09:11:02 -0700 (PDT)
wdę_ci_powie]
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 9 Sep 2023 16:11 UTC

On Saturday, September 9, 2023 at 1:07:19 PM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> Jakie to szczęście że USA ma tak krótką historie w tym wyrzynania i
> okradania z ziemi indian amerykańskich.

Radziecki komputer Filip-3000, w obronie Rosji, pol-automatycznie ("pol" bo zrecznie
podmienil standardowych "czarnych" na "indian"): " A u Was indian wyrzynali i okradali!"

Tyle ze w swoim prorosyjskim zapale biedak spudlowal - bo dla Straka to zaden argument
bo Indianie sobie na to zasluzyli ("[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi" (c) Andrew S.).

Piotr
=="Do Puty Filip wode nosi, dopoki mu sie ucha nie urwie" (przyslowie ukrainskie)

Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden prawdę ci powie]

<anfi+qhuosm5r8f-n996@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72290&group=soc.culture.polish#72290

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
prawdę ci powie]
Date: Sat, 09 Sep 2023 18:25:17 +0200
sha1:bR+NbS39WrvDGLbQ813cI/kI9kE=
 by: A. Filip - Sat, 9 Sep 2023 16:25 UTC

Piotr <petrelnl@gmail.com> pisze:

> [...]
> bo Indianie sobie na to zasluzyli ("[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi" (c) Andrew S.).

Oczywiście że dla mnie Ukraińcy blisko a Indianie daleko. Tylko potem
nie rżnij głupa dlaczego taka Ameryka Łacińska się nie rwie Rosji
opierdalać i Ukrainę kosztownie wspierać. Oni mają USA blisko a Rosję
daleko. IMHO dobra propaganda wali to niemal to samo na cały świat tylko
różnie rozkładając akcenty.

Jak do kurwy nędzy Rosja ma paść od sankcji to opinia Afryki, Azji i
Ameryki Łacińskiej ma spore znaczenie. Czy może "zwycięstwem sankcjami"
*już* można sobie dupę podetrzeć?

--
A. Filip
| Dziewczyna, która nie wyszła za mąż, kłóci się nawet z łyżkami i
| miskami. (Przysłowie jakuckie)

Re: Dlaczego Rosja kłamie [Rosjanin sztuk jeden prawdę ci powie]

<3fa13c42-7b37-40e5-bc38-a6d225219755n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72291&group=soc.culture.polish#72291

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Sep 2023 09:56:44 -0700 (PDT)
wdę_ci_powie]
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 9 Sep 2023 16:56 UTC

On Saturday, September 9, 2023 at 1:56:05 PM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> Oczywiście że dla mnie Ukraińcy blisko a Indianie daleko.

Huh? I to ma miec .... cos wspolnego z moim komentarzem? NIKT nie dyskutowal kto dla Filipa
blizej a kto dalej. Pomoge:

"Radziecki komputer Filip-3000, w obronie Rosji, pol-automatycznie ("pol" bo zrecznie
podmienil standardowych "czarnych" na "indian"): " A u Was indian wyrzynali i okradali!"

widzi ? Radziecki komputer podmienil standardowych "czarnych" na "indian" , zeby ukryc fakt
ze jest radzieckim komputerem z kawalu:
- Tamten bronil Rosji uzywajac traktowanie przez USA "czarnych",
- ja, Andrzej Adam FIlip, bronie Rosji uzywajac traktowania przez USA _indian_
A WIEC NIE MOZEMY BYC tym samym!

> Tylko potem nie rżnij głupa dlaczego taka Ameryka Łacińska się nie rwie Rosji
> opierdalać i Ukrainę kosztownie wspierać.

Gdzie w powyzszej wymianie nasz Wybitny Umysl Radziecki dostrzegl ...dyskusje o nierwaniu sie
Ameryki Lacinskiej od krytyki Rosji???? Filip probuje zbierac punkty za dyskusje ktora odbywa sie
w jego glowie?

> Jak do kurwy nędzy Rosja ma paść od sankcji to opinia Afryki, Azji i Ameryki Łacińskiej
ma spore znaczenie.

Jak do Filipa nędzy to zdanie ma nawiazywac do ... tematu dyskusji - narcyzmu Rosji (video: "Dlaczego Rosja kłamie o Polsce?") i Filipiej obrony tejze Rosji wskazywaniem na ... USA?
==Piotr

Re: Dlaczego Rosja klamie

<06d82ef1-2495-41d8-b380-051766f3cdadn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72293&group=soc.culture.polish#72293

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Sep 2023 10:49:45 -0700 (PDT)
Subject: Re: Dlaczego Rosja klamie
From: mordolke...@gmail.com (Mordoklejek Zygzakowaty)
 by: Mordoklejek Zygzakow - Sat, 9 Sep 2023 17:49 UTC

Russet Bulba napisał(a):
> Po polsku od Rosjanina:
>
> https://youtu.be/0gpTEnApGhA?si=4CoHzg05mY_rmSBI

Przecież paljaki nie chcą handlować z ruskimi, nie odwrotnie..
USA nakładają sankcje na ruskich, nie odwrotnie.

Na plus dla USA przyjmowanie ludków i dywersyfikacja zasobów IQ
https://www.youtube.com/watch?v=VS4SbbCC8nU
Co przekłada się na podniesienie sprawności handlu/produkcji/twórczości. (co dwie głowy, to nie jedna)