6 May, 2024: The networking issue during the past two days has been identified and appears to be fixed. Will keep monitoring.

interests / soc.culture.polish / Przywódca Korei Północnej: zawsze będziemy wspierać Rosję Dzisiaj, 08:45 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK Podczas spotkania z Władimirem Putinem przywódca Korei Północnej Kim Dzong Un stwierdził, że jego kraj "zawsze będzie wspierał Rosję w walce z imp

SubjectAuthor
* Przywódca Korei Północnej: zawsze będziemy wspia a
`- Re: Przywódca Korei Północnej: zawsze będziemy wa a

1
[...]

<a9e3742c-9836-41f9-8cbf-e514ee0fcad1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72528&group=soc.culture.polish#72528

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 13 Sep 2023 10:27 UTC

Przywódca Korei Północnej: zawsze będziemy wspierać Rosję
Dzisiaj, 08:45
FACEBOOK
X E-MAIL
KOPIUJ LINK
Podczas spotkania z Władimirem Putinem przywódca Korei Północnej Kim Dzong Un stwierdził, że jego kraj "zawsze będzie wspierał Rosję w walce z imperializmem" — przekazały rosyjskie media państwowe.
Przywódca Korei Północnej: zawsze będziemy wspierać Rosję VLADIMIR SMIRNOV/ SPUTNIK / KREMLIN POOL / PAP
Kim Dzong Un i Władimir Putin
‹ wróć

Więcej takich artykułów znajdziesz na stronie głównej Onetu

Władimir Putin i Kim Dzong Un spotkali się w kosmodromie Wostocznyj w południowo-wschodniej Rosji. Na początku spotkania północnokoreański przywódca oznajmił, że zarówno jego kraj, jak i Rosja toczą "świętą walką w obronie suwerenności państwa".

Dodał też, że Korea Północna "zawsze będzie wspierała Rosję w walce z imperializmem". Kim stwierdził, że "popiera wszystkie decyzje Putina" i "jest gotowy do dalszego rozwijania stosunków dwustronnych".

— Mamy wiele tematów do rozmowy, chcę powiedzieć, że bardzo się cieszę, że cię widzę — rozpoczął z kolei spotkanie z Kimem Władimir Putin. — Oczywiście musimy rozmawiać o kwestiach interakcji gospodarczych, o kwestiach humanitarnych, o sytuacji w regionie — kontynuował gospodarz Kremla.

Jednocześnie, jak przekazał rzecznik prasowy Kremla Dmitrij Pieskow, Kim i Putin nie będą podpisywać żadnych dokumentów, ani deklaracji podczas spotkania.

"Władimir Putin i Kim Dzong Un nie planują podpisywania żadnych dokumentów, w tym wspólnej deklaracji, w oparciu o wyniki dzisiejszych negocjacji" — przekazał Pieskow, cytowany przez rosyjskie media.
Kim Dzong Un w Rosji. Spotkał się z Władimirem Putinem

Władimir Putin i Kim Dzong Un spotkali się w kosmodromie Wostocznyj w południowo-wschodniej Rosji. Przywódca Korei Północnej przybył do Rosji we wtorek. Kilka godzin przed spotkaniem przywódców pojawiła się informacja, że Korea Północna wystrzeliła dwa niezidentyfikowane pociski balistyczne w kierunku morza.

Putin oglądał wraz z przywódcą Korei Północnej montaż i testowanie rakiety nośnej Angara na kosmodromie Wostoczny. Kim podziękował Putinowi za zaproszenie do Rosji, zaznaczając, że rosyjski przywódca zgodził się na nie, "mimo że jest zajęty" — relacjonuje rosyjska agencja TASS.

Spotkanie twarzą w twarz Putina i Kima jest postrzegane jako znaczące wydarzenie, jednoczące dwóch przywódców, którzy są coraz bardziej izolowani na arenie międzynarodowej.

Przed przyjazdem Kim Dzong Una rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow poinformował w nagraniu wideo, że wizyta Kima będzie miała charakter państwowy i poświęcona będzie "umacnianiu przyjaźni".

Nieoficjalnie przypuszcza się, że spotkanie na linii Kim-Putin poświęcone jest m.in. współpracy wojskowej, w tym ewentualnym zakupom przez Rosję północnokoreańskiej broni.

Fakt, że Putin spotyka się Kim Dzong Unem, przemierzając cały swój kraj, pokazuje, że Putin jest zdany na błaganie o pomoc światowego pariasa, i świadczy o jego strategicznej porażce — powiedział w poniedziałek rzecznik Departamentu Stanu Matthew Miller.

Re: Przywódca Korei Północnej: zawsze będziemy wspierać Rosję Dzisiaj, 08:45 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK Podczas spotkania z Władimirem Putinem przywódca Korei Północnej Kim Dzong Un stwierdził, że jego kraj "zawsze będzie wspierał Rosję w walce z

<3e78980e-0047-4b33-84d0-4f8cacd70ac6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72529&group=soc.culture.polish#72529

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 13 Sep 2023 10:28 UTC

On Wednesday, 13 September 2023 at 12:27:16 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> Fakt, że Putin spotyka się Kim Dzong Unem, przemierzając cały swój kraj, pokazuje, że Putin jest zdany na błaganie o pomoc światowego pariasa, i świadczy o jego strategicznej porażce — powiedział w poniedziałek rzecznik Departamentu Stanu Matthew Miller.

Ma narośl z tyłu głowy
\ https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/EwWk9kpTURBXy8xYTkwN2I3MTUyOWQ4ZDcxYzRjZjdmMDkzYTdmODBkNC5qcGeTlQMAzQEGzRkLzQ4WkwXNAxTNAbyTCaY5MDgyNGEG3gABoTAG/kim-dzong-un-i-wladimir-putin.avif