6 May, 2024: The networking issue during the past two days has been identified and fixed.

interests / soc.culture.polish / Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

SubjectAuthor
* Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?Piotr
`* Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?Russet Bulba
[...]
        `- Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?andal

1
Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<e0b60ac5-efcd-4cf2-9292-8aab1544c55dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72632&group=soc.culture.polish#72632

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 14 Sep 2023 17:39:04 -0700 (PDT)
Subject: Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 15 Sep 2023 00:39 UTC

On Thursday, September 14, 2023 at 5:15:48 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:
> Oczywiscie maksymalnie tym niemniej za przestepstwo a raczej za przestepstwa. No i wiekszosc Amerykanow wierzy, iz Ojciec byl zamieszany w finansowe deale syna, gdy sam byl vickiem u Obamy.
W kraju setek milionow? miliardow broni palnej i dziesiatkow milionow(?) ludzi uzywajacych narkotyki - jaki procent ludzi jest sadzony za to? JEDYNYM powodem na to jest proba
obrzucenia gownem prez. Biden - tzw. guilt by association - insynuacji ze WSZYSCY Bidenowie
sa skorumpowani - czyli jak to ujal Wierny Republikanin, Andrew "Mam podziw dla Trumpa" Strak:
"Ojciec byl zamieszany w finansowe deale syna, gdy sam byl vickiem u Obamy"

Metoda zainicjonwana przez podziwianego wyzej Donalda "Can't Stop Winning" Trumpa -
gdy uzywajac pozycji Prezydenta Stanow Zjednoczonych WSTRZYMAL dostawy broni dla
Ukrainy potrzebnej do obrony przed zupelnie mozliwa rosyjska agresja, uzalezeniajac jej
wznowienie od dostarczenia przez Zelenskiego brudow na syna jego glownego politycznego oponenta, w celu uzycia tego przeciwko temu oponentowi w nastepnych wyborach.

Nie wypalio wtedy, but if you failed, try, try again! "Klamstwo powtarzane wsytarczajaco czesto
satnie sie prawda - iuda sie przekonac wystarczajaco wielu Amerykanow klamstwo na formularzu o zakup prywtanej broni - obciazy jego ojca przez guilt by association i uczyni latwiejszym
przelkniecie kampanii impeachment ktora Republikanie zainicjowali przeciwko jego ojcu,
ktore prawdopodobnie bylo jednym z warunkow uber-trumpiarzy na zgode na wybranie an do
Kevin McCarthy - na przywodce House of Representatives, wlasnie tej izby Kongresu,
ktora zainicjowala process of impreachment Bidena - ktorego timing jest akurat taki, aby zmaksymalizowac szkode w nastepnej kampanii prezydenckiej. Na pewno gigantyczny zbieg okolicznosci ....

I nawet jesli niekotnrolowany jeszcze przez Trumpistow Senat odrzuci ten impeachment - efekt zostanie osiagniety - jesli rzucac gownem wystarczajaco dlugo to cos ze smordu przyczepi sie do obrzucanego.

Wybranie z milionow potencjalnych klamcow na formularzach akurat syna Bidena, na rok przed wyborami jest takze nie przypadkowe - z sugestia jaki syn taki ojciec.

Polityzacja prawa dla korzysci politycznych jest charaktystyczna dla partii gloszacych sie
partiami prawa i sprawiedliwosci. The Trump Party robi dokladnie to co PiS w slynnej ocenie J. Kaczynskiego przez Andrzeja Straka:
"Liczy na glupote ludzi. I sie nie zawiedzie"

a do wyborcow Trumpa odnosi sie to co powiedzial o elektoracie PiS - ze wierzenie
w propagande ich Partii, jest dowodem na "atrofie czesci mozgu".

==Piotr

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<2918af56-7730-4ab0-bd12-53e902c24312n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72634&group=soc.culture.polish#72634

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 14 Sep 2023 19:38:33 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 15 Sep 2023 02:38 UTC

On Thursday, September 14, 2023 at 9:39:05 PM UTC-3, Piotr wrote:
> [...]
> w propagande ich Partii, jest dowodem na "atrofie czesci mozgu".

No ale panie profesorze bycie na topie wymaga bycia czystym. Trumpa przez lata czepiaja sie o wszystko a chodzi wolnym. I w porzadku. Chyba jednak niewinny mimo tego blota, skoro tak sie dzieje? Tak wiec z drugiej strony czepiaja sie i Bidenow i tutaj wyglada iz bardzo zasadnie. Trafili Huntera na broni, trafili na podatkach i mial tez jakies dziwne majle w komputerze. I o wszystko ponad jakakolwiek watpliwosc? Ale ojciec nie odpowiada za syna, chociaz wiekszosc Amerykanow zgodnie z sondazami wierzy iz mieli jakas finansowa spolke. Maja do tego podstawy, czy tez nie?

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<0d54fe24-2c5b-4595-93b9-ced3b54d1fc8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72635&group=soc.culture.polish#72635

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 14 Sep 2023 19:44:41 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 15 Sep 2023 02:44 UTC

On Thursday, September 14, 2023 at 11:38:35 PM UTC-3, Russet Bulba wrote:

> No ale panie profesorze bycie na topie wymaga bycia czystym. Trumpa przez lata czepiaja sie o wszystko a chodzi wolnym. I w porzadku. Chyba jednak niewinny mimo tego blota, skoro tak sie dzieje? Tak wiec z drugiej strony czepiaja sie i Bidenow i tutaj wyglada iz bardzo zasadnie. Trafili Huntera na broni, trafili na podatkach i mial tez jakies dziwne majle w komputerze. I o wszystko ponad jakakolwiek watpliwosc? Ale ojciec nie odpowiada za syna, chociaz wiekszosc Amerykanow zgodnie z sondazami wierzy iz mieli jakas finansowa spolke. Maja do tego podstawy, czy tez nie?

A swoja droga prosze zauwazyc zmiane frontu przez CNN i podobnych zsynchronizowanych politycznie mediow wobec Joe Bidena. Nie jest on juz czescia rozwiazania dla macherow lecz czescia problemu. Czyzby jego dni byly policzone? Na to wyglada i sentymentow liberalnych tu nie bedzie.

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<d5081ce4-9ff3-4838-a0dd-d3b59f2b29efn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72637&group=soc.culture.polish#72637

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 14 Sep 2023 22:20:14 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 15 Sep 2023 05:20 UTC

On Friday, September 15, 2023 at 12:08:35 AM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> No ale panie profesorze bycie na topie wymaga bycia czystym.

Dobry zart, Trumpa wart !

==Piotr

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<159d33e7-034d-42c9-b4b8-1140d225ece0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72643&group=soc.culture.polish#72643

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Sep 2023 04:44:07 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 15 Sep 2023 11:44 UTC

On Friday, September 15, 2023 at 2:20:15 AM UTC-3, Piotr wrote:

> Dobry zart, Trumpa wart !
>
> ===
> Piotr

No i jeszcze ten biedny Joe z tym ‘pot smoking travesty’ przy boku.

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<550fa723-9cba-4c22-8dc5-3a424210ec16n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72670&group=soc.culture.polish#72670

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Sep 2023 10:23:01 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 15 Sep 2023 17:23 UTC

On Friday, September 15, 2023 at 9:14:08 AM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> No i jeszcze ten biedny Joe z tym ‘pot smoking travesty’ przy boku.

I w Strakowym umysle to ...obala moje argumenty? By zacytowac Panskiego Mastera:
"To jest zenada, ZENADA! Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu..."

A tu tekst ktory Strak "obala":

Strak: Oczywiscie maksymalnie tym niemniej za przestepstwo a raczej za przestepstwa. No i wiekszosc Amerykanow wierzy, iz Ojciec byl zamieszany w finansowe deale syna, gdy sam byl vickiem u Obamy.

ja: W kraju setek milionow? miliardow? sztuk broni palnej i dziesiatkow milionow(?) ludzi uzywajacych narkotyki - JAKI PROCENT ludzi jest sadzony za to? JEDYNYM powodem
dl sadzenia syna Bidena jest proba obrzucenia gownem jego ojca poprzez -tzw.. guilt by
association - insynuacja ze WSZYSCY Bidenowie sa skorumpowani - czyli jak to ujal

<5dbd42d1-f422-4b14-a8b9-08a627deb3f7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72688&group=soc.culture.polish#72688

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Sep 2023 13:05:52 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 15 Sep 2023 20:05 UTC

On Friday, September 15, 2023 at 2:23:03 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> w propagande ich Partii, jest dowodem na "atrofie czesci mozgu".

To juz nie proba a udokumentowany fakt. A ze trafilo bardzo prominentnego faceta to dowod is system dziala i jakas sprawiedliwosc jest. Tylko czemu to bloto odpada jakos od Prezydenta Trumpa? .

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<07cffc8b-bb94-4130-8328-e3a45f420a19n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72699&group=soc.culture.polish#72699

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Sep 2023 15:48:20 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 15 Sep 2023 22:48 UTC

On Friday, September 15, 2023 at 5:35:54 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> To juz nie proba a udokumentowany fakt.

Panie Zalku! Mam nowa scpowa klasyke na Panska strone o scp. Jeszcze cieple:

- ja: "JEDYNYM powodem dla sadzenia syna Bidena jest proba obrzucenia gownem jego ojca
poprzez -tzw. guilt by association"

- Andrzej Strak:" To juz nie proba a udokumentowany fakt"

Oj, tak tak, panie Strak, ja bylem ostrozny, ale Pan sie nie patyczkuje i poprawil mnie, ze Trumpiarskie
"obrzucanie gownem [Joe Bidena ] poprzez -tzw. guilt by association [z przestepstwami jego syna] nie jest "PROBA obrzucania gownem", a jest "UDOKUMENTOWANYM FAKTEM "obrzucenia gownem" [Joe Bidena przez Trumpiarzy].

Wiedzialem ze kiedys Pan przejrzy, CUDOWNIE Przejrzy, p. Andrzeju - w koncu
ten Czlowiek miazdzacy cynicznego populiste bez zadnych wartosci oprocz swojego ego:
"Liczy na glupote ludzi i sie nie zawiedzie",
a kupowanie klamstw jego partii podajacy jako dowod wystarczajacy na "atrofie czesci mozgu".
- przeciez sroce spod ogona nie wypadl !

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<eea2dd69-3d7c-4fc1-8f69-1962dade93aan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72702&group=soc.culture.polish#72702

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Sep 2023 16:08:20 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 15 Sep 2023 23:08 UTC

On Friday, September 15, 2023 at 7:48:22 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> a kupowanie klamstw jego partii podajacy jako dowod wystarczajacy na "atrofie czesci mozgu".
> - przeciez sroce spod ogona nie wypadl !

Wciaz sie nie moze pan z tego g..na wydobyc, panie profesorze? Moge pomoc przy pomocy weza z woda. Narazie wirtualnie. Udokumentawanym faktem jest wina Bidena. Czytajcie ze zrozumieniem, profesorze, a nie w momentach pomieszania zmyslow.

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<1402a439-1a8e-4c35-9f5d-bd1d1f95e955n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72714&group=soc.culture.polish#72714

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Sep 2023 19:23:29 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 16 Sep 2023 02:23 UTC

On Friday, September 15, 2023 at 8:38:22 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> Wciaz sie nie moze pan z tego g..na wydobyc, panie profesorze?

reakcja dementyka na wskazanie mu symptom demencji - afazje.

> Moge pomoc przy pomocy weza z woda. Narazie wirtualnie. Udokumentawanym faktem jest wina Bidena. Czytajcie ze zrozumieniem, profesorze, a nie w momentach pomieszania zmyslow.

czyli Strak ... dalej nie rozumie gdzie sie sypnal wiec reaguje - agresja.. To zrozumiale:
mniej inteligentni maja wiecej predyzpozycji do agresywych reakcji i zachowan. Rezultatem frustracji kiedy nie sa w stanie wybrnac z trudnych sutuacji droga intelektu.

Re: 25 lat kicia dla Huntera na horyzoncie?

<ue4nmd$3tb2s$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=72757&group=soc.culture.polish#72757

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 16 Sep 2023 17:12:46 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 16 Sep 2023 17:12 UTC

On Fri, 15 Sep 2023 19:23:29 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
> mniej inteligentni maja wiecej predyzpozycji do agresywych reakcji i
> zachowan. Rezultatem frustracji kiedy nie sa w stanie wybrnac z trudnych

Trela, tylko imodium moze ci pomoc!