"Tell the truth and run." -- Yugoslav proverb

interests / soc.culture.polish / Re: A jeśli przegra PO?

SubjectAuthor
* A jeśli przegra PO?Nostradamus
+* Re: A jeśli przegra PO?andal
|`* Re: A jeśli przegra PO?Jakub A. Krzewicki
| +* Re: A jeśli przegra PO?Nostradamus
| `- Re: A jeśli przegra PO?andal
`- Re: A jeśli przegra PO? [NajnowszeA. Filip

1
A jeśli przegra PO?

<ug9r6a$2tgd0$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74902&group=soc.culture.polish#74902

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: A_jeśli_przegra_PO?
Date: Fri, 13 Oct 2023 00:15:32 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 12 Oct 2023 22:15 UTC

Wałęsa o PiS. "Robią wszystko, by nie oddać władzy"

W opinii Lecha Wałęsy PiS robi wszystko, żeby nie oddać władzy. - Od
dawna mówię, że PiS prowadzi do wojny domowej - powtarza były prezydent.
W razie niekorzystnego dla rządzących wyniku wyborów działania te mogą
się tylko nasilić - uważa Wałęsa.

Zdaniem byłego prezydenta PiS odniesienie w nadchodzących wyborach
pyrrusowe zwycięstwo. - Choć Prawo i Sprawiedliwość - pod względem
liczby głosów - wiedzie prym w sondażach, wiele wskazuje na to, że nie
będzie w stanie samodzielnie rządzić po wyborach - mówi w rozmowie z
"Wprost" Lech Wałęsa.

- Oni obserwują te sondaże i widzą, że opozycja prowadzi. Szykują
wielkie oszustwo. Robią wszystko, by nie oddać władzy - twierdzi były
prezydent.

Wałęsa zaznacza, że nawet z Konfederacją PiS nie będzie w stanie
utworzyć większościowego rządu. - Nawet gdyby PiS próbował dogadać się z
Konfederacją, nic im to nie da. I tak są przegrani - podkreśla. Samo
ugrupowanie nazywa przy okazji "nędznymi kreaturami". - Gdy ich widzę,
zamykam oczy - przyznaje.

PiS szykuje wojsko po wyborach?

Laureat Pokojowej Nagrody Nobla uważa, że PiS robi wszystko, żeby nie
oddać władzy. - Złamali już tyle praw i zasad, że w głowie się nie
mieści - mówi w rozmowie z "Wprost". Jako przykład wskazuje także na
ostatni wstrząs w armii związany z odejściem gen. Rajmunda Andrzejczaka
i gen. Tomasza Piotrowskiego.

Wałęsa kreśli już także scenariusze na powyborczą rzeczywistość i to
taką, z niekorzystnym dla PiS wynikiem. - Z wymianą generałów było
podobnie. Przygotowują się do tego, by nie oddać władzy. Ale jeśli
przegrają i spróbują nie oddać władzy, wzywam wszystkie siły na
Warszawę, by pomóc im opuścić stanowiska. Ja to poprowadzę - twierdzi.

https://wiadomosci.wp.pl/walesa-ostrzega-i-wzywa-wszystkie-sily-na-warszawe-6951436919188384a

A jeśli przegra PO, to Wałęsa też chce zrobić rewoltę i poprowadzić
wszystkie możliwe siły na Warszawę?

Re: A jeśli przegra PO?

<uga8a1$2uc1j$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74925&group=soc.culture.polish#74925

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: A jeśli przegra PO?
Date: Fri, 13 Oct 2023 01:59:29 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 13 Oct 2023 01:59 UTC

On Fri, 13 Oct 2023 00:15:32 +0200, Nostradamus wrote:

> [...]
warszawe-6951436919188384a

> A jeśli przegra PO, to Wałęsa też chce zrobić rewoltę i poprowadzić

to jest dobra robota walesy, niech straszy, ludzie zdaja sobie sprawee ze
ewentualny upadek rzadu to dodatkowy koszt z ich kieszeni

wiec pojda masowo glosowac na pis

Re: A jeśli przegra PO?

<352160dd-01fe-4c91-bff9-307502ac29d7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74942&group=soc.culture.polish#74942

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 13 Oct 2023 00:24:41 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Fri, 13 Oct 2023 07:24 UTC

piątek, 13 października 2023 o 03:59:32 UTC+2 andal napisał(a):

> warszawe-6951436919188384a

> to jest dobra robota walesy, niech straszy, ludzie zdaja sobie sprawee ze
> ewentualny upadek rzadu to dodatkowy koszt z ich kieszeni
>
> wiec pojda masowo glosowac na pis

Andy ruchasz!
Skleroza nie boli, zapomniałeś o pieniądzach z KPO?
Jak Placforma wygra, to EU przynajmniej je odblokuje.
Koszta zmiany rządu to przy tym kieszonkowe na fajki.
Nie żebym zachwycał się Ryżym, ale PiS tak śrubę kulturową przykręcił, że inteligencja i mieszczaństwo się dusi.

Re: A jeśli przegra PO?

<ugat65$2ur6r$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74943&group=soc.culture.polish#74943

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 13 Oct 2023 09:55:43 +0200
 by: Nostradamus - Fri, 13 Oct 2023 07:55 UTC

W dniu 13.10.2023 o 09:24, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Nie żebym zachwycał się Ryżym, ale PiS tak śrubę kulturową przykręcił, że inteligencja i mieszczaństwo się dusi.

Ale platfusy nie nadają się do rządzenia krajem, oni nie mają nawet
pojęcia o ekonomii. Wcześniej obsadzili na stołku ministra finansów
podstawionego przez brytyjskie MI5 faceta bez peselu. Wszystko, co
zrobiło dla Polski PiS, poszłoby się jebać, a to byłyby straty jak po
wojnie.

Re: A jeśli przegra PO? [Najnowsze mądrości Lecha Pierwszego Wałęsy]

<anfi+ohcw4ezjef-nad5@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74944&group=soc.culture.polish#74944

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: A jeśli przegra PO? [Najnowsze
mądrości Lecha Pierwszego Wałęsy]
Date: Fri, 13 Oct 2023 10:21:20 +0200
sha1:drP/bmHOWnRCOELWHSqW25bFQZQ=
 by: A. Filip - Fri, 13 Oct 2023 08:21 UTC

Nostradamus <nostradamus@gmail.com> pisze:
> [...]
> prezydent. W razie niekorzystnego dla rządzących wyniku wyborów
> działania te mogą się tylko nasilić - uważa Wałęsa.

<ironia> Nie to co Prezydent RP3 Lech Pierwszy Wałęsa który zrobił
"wszystko" żeby oddać władze prezydentowi z (post)komuny. </ironia>
Człowiek/prezydent od falandyzacji prawa [A] jest "średnio" dobrany do
rzucania kamieniem w PiS. No chyba że on nawija "jako fachowiec",
po takiej linii jest trafiony na 200% IMHO.

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa
Lech Falanandysz - Profesor Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu
Warszawskiego im. zamachowca stanu Józefa Piłsudskiego.

--
A. Filip
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

Re: A jeśli przegra PO?

<ugbnm1$38d2f$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74979&group=soc.culture.polish#74979

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 13 Oct 2023 15:28:02 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 13 Oct 2023 15:28 UTC

On Fri, 13 Oct 2023 00:24:41 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> Nie żebym zachwycał się Ryżym, ale PiS tak śrubę kulturową przykręcił,
> że inteligencja i mieszczaństwo się dusi.

pis lizee dupee amerykanskieemu zydowi i stad bedzie kasa pewnie nawet
wiecej niz szwabski zyd by dal

Re: A jeśli przegra PO?

<cfd28b19-27c4-4f08-be3b-2380088b5861n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74998&group=soc.culture.polish#74998

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 13 Oct 2023 12:17:27 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Fri, 13 Oct 2023 19:17 UTC

piątek, 13 października 2023 o 09:55:53 UTC+2 Nostradamus napisał(a):

> [...]
> podstawionego przez brytyjskie MI5 faceta bez peselu. Wszystko, co
> zrobiło dla Polski PiS, poszłoby się jebać, a to byłyby straty jak po

Dla części Polski.
Jednocześnie wyrządzając niezliczone szkody inteligencji i mieszczaństwu.

Re: A jeśli przegra PO?

<ugc7o3$3cl8r$4@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=75005&group=soc.culture.polish#75005

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 13 Oct 2023 20:02:12 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 13 Oct 2023 20:02 UTC

On Fri, 13 Oct 2023 12:17:27 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki wrote:

> Dla części Polski.
> Jednocześnie wyrządzając niezliczone szkody inteligencji i
> mieszczaństwu.

o kurwa, nie ma to jak szwabska inteligencja, krotko za morde prowadzona
przez wnukow po malarzu