From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Polscy_generałowie_nie_chcą_wojny_z_Rosją
Date: Tue, 10 Oct 2023 11:42:52 +0200
 by: Nostradamus - Tue, 10 Oct 2023 09:42 UTC

Polska armia się sypie, a takie były och, ach, i jeszcze w debacie
wyborczej Pinokio się szczycił, że polska armia rośnie w siłę...
A było szczekać, szczuć i pluć na Rosję? Jak już do tej wojny z Rosją
doprowadzicie, to całe dowództwo weźmie troki w pas... A do tego jeszcze
dochodzi, że polskie władze i reszta piesków z tzw. opozycji szczeka
jednoznacznie na modłę amerykańską w kwestii konfliktu
izraelsko-palestyńskiego (a jakże by inaczej), zajmując stanowisko po
stronie Izraela, a naród wie swoje.

https://wiadomosci.wp.pl/szef-sztabu-generalnego-wp-zrezygnowal-ze-stanowiska-rzecznik-potwierdza-6950601181260640a

Szef Sztabu Generalnego WP zrezygnował ze stanowiska. Jest potwierdzenie
Potwierdzam, że gen. Rajmund Andrzejczak zrezygnował w poniedziałek ze
stanowiska szefa Sztabu Generalnego Wojska Polskiego – poinformowała we
wtorek rzecznik Sztabu Generalnego płk. Joanna Klejszmit. Do dymisji
podał się również gen. Tomasz Piotrowski, który od 2018 r. pełnił
funkcję Dowódcy Operacyjnego Rodzajów Sił Zbrojnych.

- Potwierdzam, że gen. Rajmund Andrzejczak zrezygnował w poniedziałek ze
stanowiska szefa Sztabu Generalnego – przekazała Klejszmit. Podkreśliła,
że gen. Andrzejczak, jak każdy żołnierz, ma prawo do rezygnacji ze
stanowiska służbowego bez podania powodu takiej decyzji.

Gen. Rajmund Andrzejczak pełni funkcję szefa Sztabu Generalnego WP od
2018 roku; wtedy też postanowieniem prezydenta Andrzeja Dudy został
wskazany jako osoba przewidziana do mianowania na stanowisko Naczelnego
Dowódcy Sił Zbrojnych, wyznaczanego na czas wojny. Wcześniej dowodził
m.in. 16. Dywizją Zmechanizowaną. Brał udział w misjach w Iraku i
Afganistanie.

Re: Polscy generałowie nie chcą wojny z Rosją

<ug3bej$28hhg$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74619&group=soc.culture.polish#74619

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Polscy_generałowie_nie_chcą_wojny_z_Rosj
Date: Tue, 10 Oct 2023 13:10:07 +0200
 by: Nostradamus - Tue, 10 Oct 2023 11:10 UTC

W dniu 10.10.2023 o 11:42, Nostradamus pisze:
> [...]
> że gen. Andrzejczak, jak każdy żołnierz, ma prawo do rezygnacji ze
> stanowiska służbowego bez podania powodu takiej decyzji.

O ja pierdolę, to tak, jakby nagle, w ułamku sekundy Ruskie odstrzelili
nam dwóch najważniejszych generałów w armii i to nie oddając nawet
jednego strzału... I kim my ich teraz zastąpimy, płacz ):

Re: Polscy generałowie nie chcą wojny z Rosją

<0aabf096-7da3-496c-9fc0-930638a13b72n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=75064&group=soc.culture.polish#75064

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 Oct 2023 01:23:30 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Polscy_generałowie_nie_chcą_wojny_z_Rosją
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 14 Oct 2023 08:23 UTC

On Tuesday, October 10, 2023 at 4:10:16 AM UTC-7, Nostradamus wrote:

> O ja pierdolę, to tak, jakby nagle, w ułamku sekundy Ruskie odstrzelili
> nam dwóch najważniejszych generałów w armii i to nie oddając nawet
> jednego strzału... I kim my ich teraz zastąpimy, płacz ):

Raczej dwoch slupow podstawionych co
to mialo brac rozkazy bezposrednio od
figurantow Preziow PRL-bisu.

W momencie wojny gdy rozkazy mialy
by przychodzic z Centrali dowodzenia
silami NATO w Brukseli czy Waszyngtonie
slupy po-uciekaly.

Tyle w temacie!

Basia (Ona/Jej)

interests / soc.culture.polish / Re: Polscy generałowie nie chcą wojny z Rosją