From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Władysław_Kosiniak-Kamysz_na_premiera?_._
"Nie_będzie_jednego_lidera"
Date: Tue, 17 Oct 2023 10:22:11 +0200
 by: Nostradamus - Tue, 17 Oct 2023 08:22 UTC

Władysław Kosiniak-Kamysz unikał odpowiedzi, czy jest zainteresowany
stołkiem premiera. - Zawsze jest to wartością, przede wszystkim
interesuje mnie sprawny rząd i realizacja programu - mówił lider PSL. -
Nie będzie jednego lidera - dodał.

https://wiadomosci.wp.pl/wladyslaw-kosiniak-kamysz-na-premiera-nie-bedzie-jednego-lidera-6953063376882624a

Odezwa do Kosiniaka-Kamysza. Zawiąż koalicję z PiSem, zostaniesz
premierem i będziesz mógł realizować swój program. PiS i PSL to
naturalna koalicja dla Polski.

Wejdziesz w układ z KO i Lewicą, będą nieskończone tarcia i wcześniej
czy później i tak się to rozpadnie.

Re: Władysław Kosiniak-Kamysz na premiera? . "Nie będzie jednego lidera"

<uglgm9$3gj8g$3@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=75336&group=soc.culture.polish#75336

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Władysław_Kosiniak-Kamysz_na_premiera?_
._"Nie_będzie_jednego_lidera"
Date: Tue, 17 Oct 2023 10:29:56 +0200
 by: Nostradamus - Tue, 17 Oct 2023 08:29 UTC

W dniu 17.10.2023 o 10:22, Nostradamus pisze:
> [...]
> naturalna koalicja dla Polski.
>
> Wejdziesz w układ z KO i Lewicą, będą nieskończone tarcia i wcześniej

Pablito
1 godzinę temu
KPO, 30% podwyżki w budżetówce,60tyś. kwota wolna, emerytury dwa razy w
roku rewaloryzowane,ZUS dobrowolny, wszystko w sto dni- rudy, tygrysek i
płaczek czekam

ddd
4 min. temu
Oni się tam pozabijają szybciej niż stworzą coś razem.

spółki
5 min. temu
Pamiętajcie o tym, że spółki skarbu są PO RÓWNO podzielone między pis i
psl - dlatego ci zdrajcy będą się ze sobą znów ustawiać
pozdrawia były pracownik

Polak
5 min. temu
Polska w stanie likwidacji

Nowy Q
6 min. temu
Koalicja od Annasza do Kajfasza, ciekawe tylko kogo ukrzyżują

korba
6 min. temu
tygrysek premierem .... komedia

Polak