From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Pieniądze mogą przepaść - przez was sp
rzedawczyki_z_totalnej
Date: Thu, 26 Oct 2023 14:06:26 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 26 Oct 2023 12:06 UTC

W czwartek Andrzej Duda zabrał głos po spotkaniu ze wszystkimi
przedstawicielami komitetów wyborczych, które znalazły się w Sejmie.
Prezydent ogłosił m.in. datę pierwszego posiedzenia nowego Sejmu.

Prezydent poinformował, że jest dwóch kandydatów na premiera - Mateusz
Morawiecki oraz Donald Tusk. Głowa państwa dodała, że Zjednoczona
Prawica poinformowała ją o tym, że będą posiadać większość na sali
sejmowej. Andrzej Duda zapowiedział, też że pierwsze posiedzenie nowej
kadencji Sejmu zaplanował na 13 listopada.

- Przede wszystkim jest jasne, kto ma większość w parlamencie -
skomentował oświadczenie prezydenta Donald Tusk. - Pan prezydent ma
swoje uprawienia. Moim zadaniem nie jest w żaden sposób wpływać na
decyzję prezydenta. Mogę powiedzieć - szczególnie po tym, co wczoraj i
dziś usłyszałem w Brukseli - że "czas jest bezcenny dla Polski" -
stwierdził Donald Tusk.

I dodał, że "od tempa zależy, ile i kiedy Polska dostanie pieniądze" z
KPO. - Pieniądze mogą przepaść. My musimy wydać te gigantyczne pieniądze
w ciągu dwóch lat. Każda zwłoka jest tutaj absolutnie nie do
zaakceptowania. Jeżeli pan prezydent uważa, że potrzebuje więcej czasu,
ja muszę tylko cierpliwie czekać. Tak mówi konstytucja - powiedział Tusk.

Re: Pieniądze mogą przepaść - przez was sprzedawczyki z totalnej

<uhdkvv$21b1m$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76098&group=soc.culture.polish#76098

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Pieniądze mogą przepaść - przez wa
s_sprzedawczyki_z_totalnej
Date: Thu, 26 Oct 2023 14:10:33 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 26 Oct 2023 12:10 UTC

W dniu 26.10.2023 o 14:06, Nostradamus pisze:
> [...]
> zaakceptowania. Jeżeli pan prezydent uważa, że potrzebuje więcej czasu,
> ja muszę tylko cierpliwie czekać. Tak mówi konstytucja - powiedział Tusk.

O ja pierdolę, obsadzą Gedrsdorf, Rzeplińskiego i będzie git?

Pytany o szczegóły przypomniał że "nadal jest liderem partii
opozycyjnej". - Tuż po zmianie rządu, rząd wykona niezbędne kroki, żeby
Europa zobaczyła, że praworządność wraca do Polski. Nie będzie potrzebne
zakończenie procesu legislacyjnego. Potrzebne będą wiarygodne kroki. Nie
pytajcie mnie o kuchnię, ale jeżeli to będzie mój rząd, wykonamy te
kroki, żeby w grudniu były możliwe wypłaty - zapowiedział.

Re: Pieniądze mogą przepaść - przez was sprzedawczyki z totalnej

<8e3bfcba-580e-4e9c-9993-ce930989c7fan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76101&group=soc.culture.polish#76101

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 26 Oct 2023 06:45:36 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Pieniądze_mogą_przepaść_-_przez_was_sprzedaw
czyki_z_totalnej
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 26 Oct 2023 13:45 UTC

On Thursday, October 26, 2023 at 9:36:37 AM UTC-2:30, Nostradamus wrote:

No, sprzedawczyki woleli zeby grube miliardy dla Polakow przepadly niz zeby ich podporzadkowanie Partii
sadow - mialo byc kwestionowane. Program Partii Programem Narodu.

> [...]
> Morawiecki oraz Donald Tusk. Głowa państwa dodała, że Zjednoczona
> Prawica poinformowała ją o tym, że będą posiadać większość na sali

Jesli to okaze sie klamstwem, jakie beda konsekwencje dla klamcy? No bo jesli okaza sie to klamstwem -
to klamca i jego kolesie robiacy kokosy w spolkach skarbu panstwa - skorzysta finansowo na klamstwie
(beda DLUZEJ pobierali hojne wynagrodzenia z kieszeni podatnika) - a wiec czy nie kwalifikuje sie to jako
defraudacja podatnika polskiego.