I used to be disgusted, now I find I'm just amused. -- Elvis Costello

interests / soc.culture.polish / Byczy byczek

SubjectAuthor
* Za 10 lat Polska będzie kolonią diaspory żZexon🇵🇱
+* Re: Za 10 lat Polska b?dzie koloni? diaspory ?ydowskiej, a Ze?enski k?amieZalekBloom
|`- Re: Za 10 lat Polska b?dzie koloni? diaspory ?ydowskiej, a Ze?enskiandal
`* Re: Za 10 lat Polska będzie kolonią diaspory żydoBasia
 +* Re: Za 10 lat Polska będzie kolonią diaspory żydoRusset Bulba
 |`* Re: Za 10 lat Polska będzie kolonią diaspory żydoBasia
 | +* Re: Za 10 lat Polska będzie kolonią diaspory żydoRusset Bulba
 | `- Re: Za 10 lat Polska będzie kolonią diaspory żydoBasia
 `* Biblia i ludobojstwoRusset Bulba
  +* Re: Biblia i ludobojstwobrat_olin
> [...]
   | +* Re: Biblia i ludobojstwoRusset Bulba
   | `- Adobe Caught Selling AI-Generated Images of Israel-PalestineEnd Of Line
   `- Re: Biblia i ludobojstwoAlojzy Gąska

Pages:123
Re: Biblia i ludobojstwo

<ui0lpe$29ffj$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76527&group=soc.culture.polish#76527

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Biblia i ludobojstwo
Date: Thu, 2 Nov 2023 17:20:47 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 2 Nov 2023 17:20 UTC

On Thu, 02 Nov 2023 12:11:43 -0400, ZalekBloom wrote:

> Alez skad! Bogami Katolikow jest Swieta Trojca gdzie Najswietsza
> Panienka (Zawsze Dziewica) nie ma prawa wstepu.
> Aby sie upewnic zrobilem 'search' Nowego Testamentu w wersji angielskiej
> i slowo ;God; wystepuje 2020 razy:
> chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://
www.churchofjesuschrist.org/bc/content/shared/content/english/pdf/
language-materials/83291_eng.pdf

> Mysle Panie Leszku ze teraz to najlepszy czas aby wziasc ze za
> naprawianie Katolicyzmu!
>
> zalek

najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami,..........

Re: Biblia i ludobojstwo

<ui0m0a$29ffj$4@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76528&group=soc.culture.polish#76528

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 17:24:26 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 2 Nov 2023 17:24 UTC

On Thu, 02 Nov 2023 12:54:28 -0400, ZalekBloom wrote:

> Nie bardzo zrozumialem o co Panu chodzi. Netaniahu nie jest religinym
> czlowiekiem, ale jak kazdy polityk, gdy mu jest wygodnie podpiera sie
> Biblia, a gdy nie to milczy.
> Chce Pan powiedziec ze Izrael powstal, bo taki jest nakaz biblijny?
> Przeciez partie religijne w Izraelu nie uznaja Izraela i uczniowie
> yeshivot nawet nie sluza w wojsku. Izrael zostal zbudowany przez
> nierelijnych Zydow, glownie socjalistow.
> A moze chce Pan powiedziec ze Izrael zaatakowl Gaze bo tak nakazuje
> Biblia?
>
> zalek

tak nakazuje Talmud

oko za oko, zab za zab.....

arabowi czapka za kapelusz

Re: Biblia i ludobojstwo

<ttn7ki9si328pg29i8bt00rpf5mmuukcdv@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76530&group=soc.culture.polish#76530

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 02 Nov 2023 13:52:16 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Thu, 2 Nov 2023 17:52 UTC

On Thu, 2 Nov 2023 17:24:26 -0000 (UTC), andal <andal@andal.org>
wrote:

>tak nakazuje Talmud
>
>oko za oko, zab za zab.....
>
>arabowi czapka za kapelusz

Wiem, wiem, ORMO czuwa, nawet w Kanadzie!

zalek

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/a5Ws0bxN7d4/m/fQk884jrAgAJ
On Thursday, 26 January 2023 at 23:36:37 UTC+1, Andrzej daLancia
wrote:
-------

"Andrzej da Lancia - w 1971 roku pracowal jako pracownik techniczny
Teatru Wielkiego w Warszawie, innymi slowy
ustawial na scenie dekoracje. (gdzie tez mialem przyjemnosc poznac
tego z lekka nerwowego mlodzenca)
Wzrost 1m 45cm, znaki szczegolne maly wasik. W chwilach wolny zapija
sie w pestke na melinach Ochoty.
Wziety za d*** przez milicje za tuzinkowe wykroczenie, majac na sobie
grozbe wyroku, zgodzil sie i zaczal pracowac pogodzinach jako
ORMO'wiec."
Wieslaw

AnDahl pracowal razem ze mna w 1970 roku w Teatrze Wielkim.
Skad myslisz wiem ze to byly ORMO'wiec.. znam go osobiscie.

----
> Jakie jest wiec jego prawdziwe nazwisko?

Takie jakie podawal Andrzej Da Lancia.
Nazywalismy fo dlatego Ferrari

Zreszta jak zobaczysz na samym poczatku kiedy sie
pokazal na sciepie - nie byl pewny czy ja to ja
i robil lekkie aluzje do Teatru W. Ja udawalem
idiote ze nie wiem o co chodzi - tez nie bylem
pewien czy on to on.

W.

Są mapy na których (nazwy) Izraela już nie ma [ChRL: Baidu, Alibaba]

<anfi+rqtx3vhi3f-nb24@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76531&group=soc.culture.polish#76531

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Są mapy na których (nazwy)
Izraela już nie ma [ChRL: Baidu, Alibaba]
Date: Thu, 02 Nov 2023 18:54:35 +0100
sha1:DXLdoXM5FtEwFKZz1jF3/DEVtAw=
 by: A. Filip - Thu, 2 Nov 2023 17:54 UTC

https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-wsj-izrael-zostal-usuniety-z-chinskich-map,nId,7124686

--
A. Filip
| Lis nie powinien być sędzią na procesie gęsi.
| (Przysłowie angielskie)

Re: Biblia i ludobojstwo

<ui0p8o$2b236$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76537&group=soc.culture.polish#76537

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 18:20:08 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 2 Nov 2023 18:20 UTC

On Thu, 02 Nov 2023 13:52:16 -0400, ZalekBloom wrote:

> [...]
> nie byl pewny czy ja to ja i robil lekkie aluzje do Teatru W. Ja
> udawalem idiote ze nie wiem o co chodzi - tez nie bylem pewien czy on to

Wasner, udajesz idiote jak Kochanski-kapral ZOMO ?

Re: Biblia i ludobojstwo

<4642e048-74fe-46ef-9879-063cf28ec0c6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76543&group=soc.culture.polish#76543

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 11:46:50 -0700 (PDT)
From: edlew...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Thu, 2 Nov 2023 18:46 UTC

czwartek, 2 listopada 2023 o 13:20:49 UTC-4 andal napisał(a):

> www.churchofjesuschrist.org/bc/content/shared/content/english/pdf/
> language-materials/83291_eng.pdf

> "Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
> wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
> takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
> poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
> najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami,..........

yhy, jebnij ich bąbką jak na żydojoba przystało:
https://pbs.twimg.com/media/F94xYdvWsAADu6P?format=jpg

Re: Biblia i ludobojstwo

<ui0qs3$2ashk$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76544&group=soc.culture.polish#76544

From: endoflin...@gmail.com (End Of Line)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 18:47:31 -0000 (UTC)
 by: End Of Line - Thu, 2 Nov 2023 18:47 UTC

On Thu, 02 Nov 2023 05:07:27 -0700, Russet Bulba wrote:

> Jest w tym czesciowa prawda lecz nie do konca. Stary Testament jest
> czescia katolicyzmu chociaz ciazy jak kamien u szyi. Swego czasu
> chrzescijanie winni wziac rozbrat ze Starym Trstamentem, jak postulowal
> Marcion lecz tego nie uczynili.

Nie ciąży jak kamień u szyi. Bez starego testamentu, nowy testament nie
istnieje. Sam Jezus mówił, że ani jedna jota nie zostanie zmieniona z
prawa ST.

Stary testament jest po prostu produktem ery w której powstawał. Stary
testament jest oparty na prawie talionu, prawie Hammurabiego. Prawo to
było bardzo nowoczesne jak na swoje czasy, gdzie niewolnictwo istniało
prawnie i nie było niczym nienormalnym. W jakże "progresywnym" USA ostatni
właściciele niewolników żyli do jakiegoś 1930 roku. Czyli co? Prawo
świeckie jak niemoralne?

https://www.youtube.com/watch?v=6xDOlSbOIjg

Zakaz homoseksualizmu w religiach abrahamowych (słynne prawo https://
biblia.com/bible/esv/leviticus/18/22 ) wynika z prostej linii zakazu seksu
pozamałżeńskiego w czasach gdy małżeństwo w oczywisty sposób był związkiem
mężczyzny i kobiety.

Nawet z tego prawa o "homeseksualizmie" Leviticus 18:22

W praktyce jedyne co groziło to banicja z wspólnoty (tzn najczęściej
miasta w czasach państw-miast). Kara śmierci w praktyce nie istniała ani
nie ma potwierdzenia w źródłach nawet wśród izraelitów).

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Leviticus%2018&version=NIV

Lista zakazów - zakaz podbierania komuś żony, kazirodztwa itd. To chyba
dość normalne, co nie?

Dla przykładu z cywilizowanego "prawa świeckiego"

W takiej Szwajcarii, wyzysk (zasadniczo niewolnictwo /
ubezwłasnowolnienie) dzieci z ubogich rodzin i osób upośledzonych w
rozwoju trwał do lat 1970

[DE] https://www.youtube.com/watch?v=GKoo0a9zGZk

W Kanadzie, krajach germańskich i skandynawskich przemusowa sterylizacja
kobiet "bezużytecznych społecznie" trwała do lat 70 - 90tych. Ofiarami
tego procederu byli w tym Grenlandzkie kobiety i a także te, które "nie
prowadziły się odpowiednio".

Prawa świeckie zasadniczo wywodzą się z prawa religijnego - jest to
zazwyczaj wersja "rozwodniona" prawa na które wszystkie religie w danym
państwie się zgadzaj np.

Prawo Hammurabiego - oparte na https://en.wikipedia.org/wiki/Code_of_Ur-
Nammu które powołuje się na bogów Ur-Nammu's władców, bogów Nanna i Utu

https://en.wikipedia.org/wiki/Code_of_Hammurabi#Underlying_principles

1. Założenie domniemania niewinności
2. Prawo talionu (równorzędna kara za przewinienie w czasach gdy często
obowiązywało prawo Kaina czy Lameka )

https://biblehub.com/parallel/genesis/4-24.htm

3. Prawo równości w obrębie klasy społecznej (w czasach gdy istnieli
niewolnicy)

Wszystkie religie "Abrahamowe" zgadzają się na 7 przykazań
https://en.wikipedia.org/wiki/Seven_Laws_of_Noah#The_Seven_Laws

1. Not to worship idols.[23]
2. Not to curse God.
3. Not to commit murder.[24]
4. Not to commit adultery or sexual immorality.[25]
5. Not to steal.[26]
6. Not to eat flesh torn from a living animal.[27]
7. To establish courts of justice.[28]

Oczywiście wszystko to w czasach gdy ateizm praktycznie nie istniał.
Wierzący byli nawet Grecy czy Rzymianie, tak że zakaz przeklinania Boga
nikogo nie dziwił.

Prawa Rzymskie zasadniczo było prawem świeckim zważywszy że musiało być
zaakceptowane przez wszystkie religie w państwie (ateizm praktycznie nie
istniał nawet wśród greckich i rzymskich filozofów).

https://en.wikipedia.org/wiki/Moral_universalism#History

https://en.wikipedia.org/wiki/
Moral_universalism#Attempts_to_define_a_universal_morality 1785 Immanuel
Kant

https://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Declaration_of_Human_Rights

Prawo które weszło dopiero w 1948 :-)

Także to takie postępowe prawo świeckie wyewoluowało z praw religijnych
(najczęściej abrahamowych - prawa ludów bliskiego wschodu), prawa
greckiego i rzymskiego.

I nawet w czasach prawach świeckich, dużo gorsze rzeczy, nieakceptowalne
nawet w prawie rzymskim (gdzie nikt nie mógł zrobić niewolnika z obywatela
rzymskiego z wyłączeniem przypadku długów gdzie też było sporo ograniczeń).

Także problemem nie jest religia.

Bóg - melodia ulotna

<3e5da66a-ad8d-46f4-8769-de2f2ef6f3cfn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76545&group=soc.culture.polish#76545

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 11:54:13 -0700 (PDT)
Subject: Bóg_-_melodia_ulotna
From: u_2...@o2.pl (u2)
 by: u2 - Thu, 2 Nov 2023 18:54 UTC

tylko nieliczni ją odnajdują

https://www.youtube.com/watch?v=wO_lA6hV1Ag

Kolejny piątek wieczorem
Ponownie w pobliżu soboty
Próbuję stanąć na nogi
Prywatna grawitacja
Jak sznurkiem przywiązana
Przyciąga i oddala mnie
Wyciągam do niej ręce
Chcę bliżej i więcej
Wciąż za daleko by mieć

On na pewno gdzieś jest
On już moim śladem idzie
Kocham go już dziś

Ulatuje myśl melodia
Liście z drzew na ziemi śpią

Uratuję dziś melodię
Wezmę jedną z nich ze sobą spać

Przyglądam sama sobie
Smaruję usta miodem
Włosy upinam w kok
Mówili w domu
On nie wiatr na pogodę
Dziś spokój dogania mnie

[...]

Uratuje mnie

[...]

Re: Bóg - melodia ulotna

<cbedd028-254f-4141-9dfe-d2c861ba5c6cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76549&group=soc.culture.polish#76549

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 12:06:54 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Bóg_-_melodia_ulotna
From: gaska.al...@gmail.com (Alojzy Gąska)
 by: Alojzy Gąska - Thu, 2 Nov 2023 19:06 UTC

Hungarian Dance No.5
https://www.youtube.com/watch?v=HCDygl0pttM

Byczy byczek

<91796c71-9b2f-4e9d-85f1-7b5dddbaa9c2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76550&group=soc.culture.polish#76550

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 12:08:04 -0700 (PDT)
Subject: Byczy byczek
From: u_2...@o2.pl (u2)
 by: u2 - Thu, 2 Nov 2023 19:08 UTC

https://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE

ale zajebisty byniol:)

Zbyszek Paklęza, zajebisty populatyzator królewskiej gry :-)

Re: Są mapy na których (nazwy) Izraela już nie ma [ChRL: Baidu, Alibaba]

<1ee5fbb4-0266-4a3e-8846-a5f8bd92cd48n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76551&group=soc.culture.polish#76551

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 12:08:23 -0700 (PDT)
Subject: Re: Są mapy na których (nazwy) Izraela już nie ma
[ChRL: Baidu, Alibaba]
From: edlew...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Thu, 2 Nov 2023 19:08 UTC

czwartek, 2 listopada 2023 o 13:54:46 UTC-4 A. Filip napisał(a):
> https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-wsj-izrael-zostal-usuniety-z-chinskich-map,nId,7124686

te, głupi chuju trójjajeczny! Chiniec, może sobie konfabulować co zechce, pies go zajebał.
Izrael istnieje od 1948. i będzie istniał idioto. Zaś twoja ojczyzna, rządzona przez debili podobnych pisdowatym, poszła w niewolnictwo na 123 lata.
Ogarnij się tępy chuju!

https://pbs.twimg.com/media/F982oHDWkAAGjUQ?format=jpg

Re: Bóg - melodia ulotna

<1e9ddbd0-9f2d-4ad3-9c72-a4d95ad3450cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76552&group=soc.culture.polish#76552

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 12:08:59 -0700 (PDT)
From: u_2...@o2.pl (u2)
 by: u2 - Thu, 2 Nov 2023 19:08 UTC

czwartek, 2 listopada 2023 o 20:06:56 UTC+1 Alojzy Gąska napisał(a):
> Hungarian Dance No.5
> https://www.youtube.com/watch?v=HCDygl0pttM

byczy byk

https://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE

smaruję usta miodem

Re: Byczy byczek

<8cabf5de-2b98-47f2-9062-868465289edfn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76553&group=soc.culture.polish#76553

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 12:13:56 -0700 (PDT)
Subject: Re: Byczy byczek
From: gaska.al...@gmail.com (Alojzy Gąska)
 by: Alojzy Gąska - Thu, 2 Nov 2023 19:13 UTC

u2 napisał(a):

> ale zajebisty byniol:)

https://www.youtube.com/watch?v=amR9HzqLKZA&t=183s

Re: Byczy byczek

<f09e9ca9-e67b-40e4-90af-2b6ae576a45bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76554&group=soc.culture.polish#76554

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 12:17:33 -0700 (PDT)
From: u_2...@o2.pl (u2)
 by: u2 - Thu, 2 Nov 2023 19:17 UTC

czwartek, 2 listopada 2023 o 20:13:57 UTC+1 Alojzy Gąska napisał(a):

> https://www.youtube.com/watch?v=amR9HzqLKZA&t=183s

https://www.youtube.com/watch?v=wO_lA6hV1Ag

Re: Byczy byczek

<8701912b-81b9-4942-ab3f-e0870da808b1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76558&group=soc.culture.polish#76558

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 12:52:10 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Thu, 2 Nov 2023 19:52 UTC

u2 wrote:

> https://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE
> ale zajebisty byniol:)

Romek Bull Whisperer. Fajny gosciu! :)
Gdzie jest to jego gospodarstwo?

--
Smart questions to stupid answers

Re: Byczy byczek

<4d659e6b-17ef-4a98-ad7c-38ee610d9f9fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76560&group=soc.culture.polish#76560

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 13:04:22 -0700 (PDT)
From: gaska.al...@gmail.com (Alojzy Gąska)
 by: Alojzy Gąska - Thu, 2 Nov 2023 20:04 UTC

brat_olin napisał(a):

> Romek Bull Whisperer. Fajny gosciu! :)
> Gdzie jest to jego gospodarstwo?

Jutowe okolice.

cyt.
Pan Romuald mieszka nieopodal wsi Rogóż w woj. warmińsko-mazurskim.

Re: Biblia i ludobojstwo

<c33fff81-362f-4907-a57f-5661a67fec42n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76564&group=soc.culture.polish#76564

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 13:44:19 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 2 Nov 2023 20:44 UTC

On Thursday, November 2, 2023 at 1:54:36 PM UTC-3, Zalek...@hotmail..com wrote:

> [...]
> nierelijnych Zydow, glownie socjalistow.
> A moze chce Pan powiedziec ze Izrael zaatakowl Gaze bo tak nakazuje

Nie jest lecz ciagnie za religijne sznurki. Jast i kij, jest i pies i sa historyczno- religijne racje oraz medrcy od rozwiewania watpliwosci moralnych.. Jest i okazja zwana najczesciej koniecznoscia. A wiec wszystko w zgodzie ze swietymi ksiegami. I kazdy ze swoja.

Adobe Caught Selling AI-Generated Images of Israel-Palestine Violence

<ui11ob$2coj0$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76565&group=soc.culture.polish#76565

From: endoflin...@gmail.com (End Of Line)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Adobe Caught Selling AI-Generated Images of Israel-Palestine
Violence
Date: Thu, 2 Nov 2023 20:44:59 -0000 (UTC)
 by: End Of Line - Thu, 2 Nov 2023 20:44 UTC

https://futurism.com/adobe-caught-selling-ai-generated-images-israel-
palestine-violence

Re: Biblia i ludobojstwo

<ui13k1$2co2f$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76567&group=soc.culture.polish#76567

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 21:16:50 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 2 Nov 2023 21:16 UTC

On Thu, 2 Nov 2023 11:46:50 -0700 (PDT), narciasz wrote:

> yhy, jebnij ich bąbką jak na żydojoba przystało:
> https://pbs.twimg.com/media/F94xYdvWsAADu6P?format=jpg

popraw tekst, nie mysli jak tylko doradza aby jak najpredzej

i popraw obrazek, nie nosze okularow i garbie sie jak ty z powodu bolow

Re: Biblia i ludobojstwo

<53d7d782-82d8-4725-8ecb-129404ea907fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76568&group=soc.culture.polish#76568

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 14:18:46 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 2 Nov 2023 21:18 UTC

On Thursday, November 2, 2023 at 3:47:34 PM UTC-3, End Of Line wrote:

> [...]
> rzymskiego z wyłączeniem przypadku długów gdzie też było sporo ograniczeń).

Jezus wypelnil Prawo zmieniajac je gruntownie poprzez swoje nauczanie oraz dzialalnosc. To co pozostalo, bylo juz na tyle odmienne iz oznaczalo nowa droge w przyszlosc wg odrebnego w duzym stopniu systemu wartosci, co wkrotce stalo sie faktem. Praktycznie nastapila zasadnicza transformacja poprzedniego wizerunku Boga w odrebna postac.

Re: Za 10 lat Polska będzie kolonią diaspory żydowskiej, a Zełenski kłamie

<08bae41a-ed86-459e-ae80-a2f6f6114049n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76571&group=soc.culture.polish#76571

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 14:46:46 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Za_10_lat_Polska_będzie_kolonią_diaspory_żydo
wskiej,_a_Zełenski_kłamie
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 2 Nov 2023 21:46 UTC

On Thursday, November 2, 2023 at 4:37:57 AM UTC-7, Basia wrote:

> Blinkeny jeszcze miesiac temu chcialy dlugiej
> wojny gdy letnia ofensywa Ukrainy okazala sie
> bezsilna i nie udalo sie doprowadzic do negocjacji
> Ukraincow z Putyniem z pozycji sily,
>
> ...teraz zamiast jednej wojny maja dwie!
>
> Co bedzie sie dzialo w USA oraz w Reno jak i
> w calym Zachodnim swiecie uzaleznionym od
> amerykanskich rynkow zbytu, bedzie zalezne
> od sukcesow amerykanskich wojen.

Po za tym, wydaje sie ze publika w USA
juz sie Zelenskim znuzyla... a wielu Konresmanow
i Senatorowie widzi ucieczke w walna pomoc
Izraelowi jako sposob na wydostanie sie z
ukrainskiej slepej i coraz kosztowniejszej
uliczki.

Basia (Ona/Jej)

Re: Biblia i ludobojstwo

<4rb8kip4d22mdriarugamtf3k93lf9iqf3@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76573&group=soc.culture.polish#76573

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 02 Nov 2023 19:31:33 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Thu, 2 Nov 2023 23:31 UTC

On Thu, 2 Nov 2023 13:44:19 -0700 (PDT), Russet Bulba
> [...]

>Jest i okazja zwana najczesciej koniecznoscia. A wiec wszystko w zgodzie ze swietymi ksiegami. I kazdy ze swoja.

Tak jak pisalem - Netaniahu nie jest religinym czlowiekiem, ale jak
kazdy polityk, gdy mu jest wygodnie podpiera sie Biblia, a gdy nie to
milczy.
Troche mnie dziwi ze nie znalazlem orginalnego klipu przemowienia
Netaniahu bez tlumaczenia. Pisze tam: "Netanyahu faces backlash for
evoking biblical Amalek amid heavy civilian casualties in Gaza", ale
nic takiego nie znalazlem w izraelskiej prasie.

zalek

Re: Biblia i ludobojstwo

<083934f9-6cb6-4c10-9406-02afda14c89fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76574&group=soc.culture.polish#76574

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 16:58:22 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 2 Nov 2023 23:58 UTC

On Thursday, November 2, 2023 at 11:47:34 AM UTC-7, End Of Line wrote:
> [...]

U funkcjonalnych purytan, Zydow, Muzulmanow
i Protestantow-Purytan Gej nie moze zostac kaplanem.
W Prawoslawiu i Katolicyzmie moze, polecany
jest aby na podobienstwo Jezusa celibat.

Basia (Ona/Jej)

Re: Biblia i ludobojstwo

<84be372b-3d5b-4f1a-93ea-cc0648776cbbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76579&group=soc.culture.polish#76579

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 2 Nov 2023 18:28:21 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 3 Nov 2023 01:28 UTC

Jest wiecej w zydowskiej prasie w USA:

https://jweekly.com/2023/11/02/comparing-hamas-to-amalek-our-biblical-nemesis-will-ultimately-hurt-israel/#:~:text=On%20the%20evening%20of%20Oct,what%20Amalek%20did%20to%20you.

Re: Biblia i ludobojstwo

<tugaki5fu4652789ufd4klvs8gla8pbala@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76608&group=soc.culture.polish#76608

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 03 Nov 2023 15:07:42 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Fri, 3 Nov 2023 19:07 UTC

On Thu, 2 Nov 2023 18:28:21 -0700 (PDT), Russet Bulba
<cyrylmetody2014@gmail.com> wrote:

> [...]
Jak pisalem - nie znalazlem tego przemowienia po hebrajsku podanego
przez izraelska prase. Szukalem przemowien Netaniahu w czarnej
koszuli. Jedyne co znalazlem w czarnej koszuli to to:
https://youtu.be/2qpLbYzlvSo

ale tam nie ma nic o Amaleku.

Czy video ktore Pan podal jest fejk? Nie wiem, gdybym byl politykiem
zaleznym od partji religijnych to na pewno bym wymachiwal Biblia, ale
dziwne ze zadna izraelska prasa tego przemowienia nie komentuje ani
tez ze nie moge go znalezc.

zalek