Standing on head makes smile of frown, but rest of face also upside down.

interests / soc.culture.polish / Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwałcili a później będą granice zamykać

SubjectAuthor
* Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żebyNostradamus
+* Re: Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwaHreczecha
|`- Re: Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwaPiotr
`- Re: Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwaPiotr

1
Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwałcili a później będą granice zamykać

<uibps0$14saq$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76815&group=soc.culture.polish#76815

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Jednym_słowem_raz_wpuszczą_ciapatych_żeby_
gwałcili a później będą granice zamykać
Date: Mon, 6 Nov 2023 23:37:46 +0100
 by: Nostradamus - Mon, 6 Nov 2023 22:37 UTC

Szymon Hołownia niedawno był pytany, czy jego zdaniem rotacja na
stanowiskach powinna dotyczyć także rządu. - Tak powinno być, ale nikt
nie powinien takich horyzontów wyznaczać premierowi. Nie można mu za
plecami postawić kogoś, kto go będzie recenzował - stwierdził Szymon
Hołownia w TVN24.

Stanowisko Hołowni nie spodobało się wszystkim członkom Trzeciej Drogi.
Pomysł lidera Polski 2050 skrytykował choćby polityk PSL Marek Sawicki.

Mamy do czynienia za bardzo z indywidualizacją oczekiwań. Powiem
szczerze, że zaczynam patrzeć na to wszystko z niepokojem. Negocjującym
brakuje trochę doświadczenia. I nie wiem, czy Tusk się zgodzi na te
wszystkie rotacje. Bo nie mogą być rotacyjni ministrowie! Przecież
minister nim zdąży się rozkręcić, to już będzie musiał odchodzić! -
podkreślił w rozmowie z dziennikiem "Super Express".

Następnie ocenił, że Hołownia za sprawą takich słów zdaje się być
ugodowy wobec Włodzimierza Czarzastego. Chodzi oczywiście o kwestię
sprawowania funkcji marszałka Sejmu.

Hołownia próbuje wytłumaczyć tę rotacyjność stanowisk i jest tu
ugodowość wobec Czarzastego. Mówię to m.in. w kontekście stanowiska
marszałka Sejmu i tego, że byłaby ta rotacyjność z udziałem Hołowni i
Czarzastego - podsumował Marek Sawicki.

https://www.o2.pl/informacje/holownia-ugodowy-odslonil-kulisy-negocjacji-koalicyjnych-6960137067543040a

Jan
20 min. temu
Wymoczek nic wiecej

zyga
16 min. temu
niezły cyrk się nam szykuje,jak by trochę Żeromskim,"rozdziobią nas
kruki i wrony"

Ida
1 godz. temu
Boże, ratuj Polskę! Spraw, aby doszła do skutku koalicja PiS - PSL.
Ratujmy Polskę, bo sytuacja przypomina tę z okresu przed I
rozbiorem....Skłóceni przez obcych, skaczemy sobie do gardeł. A obóz
zdrajców ma się dobrze.

Re: Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwałcili a później będą granice zamykać

<40734bee-687e-4dc3-8f07-8b014b688da8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76829&group=soc.culture.polish#76829

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 6 Nov 2023 18:11:29 -0800 (PST)
Subject: Re: Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwa
łcili a później będą granice zamykać
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Tue, 7 Nov 2023 02:11 UTC

On Monday, November 6, 2023 at 4:37:56 PM UTC-6, Nostradamus wrote:
> [...]
> Ratujmy Polskę, bo sytuacja przypomina tę z okresu przed I
> rozbiorem....Skłóceni przez obcych, skaczemy sobie do gardeł. A obóz
Nie wiem, oo o chodzi z tymi "ciapatymi." Ale w Cedar Rapids jest sporo muzulmanow i, co najwaznejsze, muzulmanek. Nietkore z tych ostatnich sa bardzo ladne i sympatyczne. I nawet ucieszylbym sie, gdyby mnie zgwalcily. Ale jakos nie maja ochoty.

Re: Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwałcili a później będą granice zamykać

<3b4d596d-9ce1-4aa6-b5e9-1cf84117acc3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76830&group=soc.culture.polish#76830

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 6 Nov 2023 19:13:42 -0800 (PST)
łcili a później będą granice zamykać
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 7 Nov 2023 03:13 UTC

Twardy elektorat PiS - jak na dloni:
"ciapaci" , "zeby gwalcili". Zabraklo tylko "rapefugees" i porowniania uchodzcow do kalu klasyka tego gatunku:

"rapefugees"; "Dzungla w kalé. Czy juz posprzatali?"
(c) Leszek Andrzej Kleczkowski,

Twardy elektorat,,, twardy jest!

=Piotr Trela*
* na wypadek gdyby Twardy E. porownywal sie do ofiar stalinowskich anonimow

Re: Jednym słowem raz wpuszczą ciapatych żeby gwałcili a później będą granice zamykać

<79b4592b-81f8-45f0-b20f-a3ab74556103n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=76831&group=soc.culture.polish#76831

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 6 Nov 2023 19:16:05 -0800 (PST)
łcili a później będą granice zamykać
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 7 Nov 2023 03:16 UTC

On Monday, November 6, 2023 at 10:41:31 PM UTC-3:30, Hreczecha wrote:

> Nie wiem, oo o chodzi z tymi "ciapatymi."

terminologia twardego elektoratu PiS wobec Arabow/muzulman. To tak jak "czarnuchy" wobec Czarnych.