From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: TVP_Info,_nie_damy_się_podzielić
Date: Sat, 11 Nov 2023 19:23:23 +0100
 by: Nostradamus - Sat, 11 Nov 2023 18:23 UTC

- Kolejny Marsz Niepodległości połączył pokolenia. Tutaj seniorzy,
dzieci, rodziny z dziećmi, dorośli... Żadnych tutaj nie było różnic,
które mogłyby podzielić... - mówił dziennikarz stojący w tłumie osób
spacerujących z biało-czerwonymi flagami.

Przerwał mu jeden z przechodniów, który nagle bez pytania wszedł w kadr
i zaczął mówić do mikrofonu: - Nigdy nie będzie. TVP Info, nie damy się
podzielić. To są wspaniali dziennikarze: Rachoń, Klarembach, Ogórek. To
są naprawdę wspaniali dziennikarze!

- I będziemy ich bronić - dodał fan TVP Info. - Ja osobiście spod
Koszalina jestem, ja przyjadę i będę ich bronić zawsze!

Dziennikarz pozwolił mężczyźnie mówić, a jego słowa podsumował
podziękowaniami za wyrazy poparcia.

Re: TVP Info, nie damy się podzielić

<cf86d624-5454-40f5-a48d-dac41d1693e9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=77045&group=soc.culture.polish#77045

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 11 Nov 2023 12:10:16 -0800 (PST)
Subject: Re:_TVP_Info,_nie_damy_się_podzielić
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 11 Nov 2023 20:10 UTC

On Saturday, November 11, 2023 at 2:53:34 PM UTC-3:30, Nostradamus wrote:
> [...]
> - I będziemy ich bronić - dodał fan TVP Info. - Ja osobiście spod
> Koszalina jestem, ja przyjadę i będę ich bronić zawsze!

"Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się przemęczaja dla naszej Polski, dziennikarze: Rachoń, Klarembach,
Ogórek. To są naprawdę wspaniali dziennikarze! Ciągle pracuja! Wszystkiego przypilnuja i jeszcze inni,
niektórzy, wtykają im szpilki. To nie ludzie – to wilki! Ja osobiście spod Koszalina jestem, ja przyjadę i będę
ich bronić zawsze! To mówiłem ja – Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam Prezes PiSu sto lat!

To jeszcze ja – Jarząbek Wacław, bo w zeszłym tygodniu nie mówiłem, bo byłem chory. Mam zwolnienie.
Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego poselskiego klubu. Niech żyje nam!
To śpiewałem ja – Jarząbek."

> Dziennikarz pozwolił mężczyźnie mówić, a jego słowa podsumował podziękowaniami za wyrazy poparcia.

:-)
Piotr

Re: TVP Info, nie damy się podzielić

<06942306-476d-484a-ab3d-ad273c910285n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=77086&group=soc.culture.polish#77086

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 11 Nov 2023 22:14:58 -0800 (PST)
From: gjc1g...@gmail.com (Grzgrz)
 by: Grzgrz - Sun, 12 Nov 2023 06:14 UTC

On Saturday, November 11, 2023 at 9:10:18 PM UTC+1, Piotr wrote:

> [...]
> Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego poselskiego klubu. Niech żyje nam!

:))