Rocksolid Light

To be wise, the only thing you really need to know is when to say "I don't know."

interests / soc.culture.bulgaria / Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

SubjectAuthor
* Готви се пролетенNick
`* Re: Готви се пролетен украинсIvaylo Ivanov
 `* Re: Готви се пролетенNick
  `* Re: Готви се пролетен украинсIvaylo Ivanov
   +- Re: Готви се пролетенNick
   `* Re: Готви се пролетен украинсИлиевBG
    +* Re: Готви се пролетенchorbalan
> [...]
     |     `- Re: Готви се пролетенNick
     `* Re: Готви се пролетенchorbalan
      `- Re: Готви се пролетен украинсIvaylo Ivanov

1
Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<tuai71$114eo$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7722&group=soc.culture.bulgaria#7722

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Готви се пролетен
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Wed, 8 Mar 2023 17:55:45 -0000 (UTC)
 by: Nick - Wed, 8 Mar 2023 17:55 UTC

я да видим как ще се обърне лопатата този път 8-)

Проф. Витанов: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната
кампания в Щатите

Западняците са практични – като видят, че няма вече пушечно месо, ще си
стиснат ръцете с Русия и ще разделят Украйна, посочва той

Това, което се готви е пролетен украински юруш в чест на началото на
предизборната кампания в Щатите. 100 000 човека пушечно месо, това са 30
бригади или 90 батальонно тактически групи. Иде голямото сражение. Този
път обаче руснаците една ли ще отстъпват територии, за да си пазят живата
сила. И двете страни са наясно – заминат ли тези 100 000 войната свършва,
пушечно месо от местни източници няма повече откъде да дойде. И тъй –
чакаме и гледаме. Боят на наличните украински войници за юруш намалява
поради месомелачките в Бахмут и на други места.

Проблемите са при украинците. Почваме да подготвяме почвата за падането на
Бахмут. Американците отдавна казаха – абе украйнци, не ручайте жабетата
при Бахмут, оттеглете се. Не, та не. Очертана се обкръжаване на малко
повече от една украинска дивизия при Бахмут. Кланицата ще е страшна. Не
знам как си го мислят украинските генерали, но от идеологическа и
пропагандна гледна точка погромът ще е грамаден. Това вече е ясно, затова
в Бахмут се хвърлят нови и нови украински бригади. Нали помните, какво съм
ви писал стотина пъти

Закон на Витанов: На един генерал му идва акъла, когато му свършат
резервите.

Пропагандата у нас. Пълната скръб продължава. Че и траур. Няма фина
национална пропаганда. Оставена е да е лее украинската такава. А тя е
пълна аматьорщина. Оставена е да се лее американската такава. Но тя е за
хора, които дори не знаят къде е Украйна. Българинът е много по –
осведомен, защото Украйна е под носа му.

И казва Витанов – оправете си пропагандата, гледайте реално на нещата.
Няма – по телевизиите ни заливат с юнаци с блеснали очи, пророкуващи
скорошна украинска победа. Иде кърваво лято с големи сражения и чудовищни
загуби и от двата страни. Загубите на украинците ще са много по-големи,
защото пак ще има юруш с политически цели срещу артилерийско превъзходство
на противника. Но вие не ме слушайте. Слушайте какво ви говорят ония с
блесналите очи. Нали четете каквото ви пиша: вие ги слушайте тези с
блесналите очи, но никога не забравяйте къде е червената линия на Витанов.
А тя е – изпращане на български войничета на фронта. И тая линия е същата,
каквато е била линията на цар Борис III.

останалото -> https://epicenter.bg/article/Prof--Vitanov--Gotvi-se-proleten-ukrainski-yurush-v-chest-na-predizbornata-kampaniya-v-Shtatite/310408/11/0

съжалявам за източника, не е от тези, които следя, но явно на професора не
му пука за неговия h-индекс и затова е избрал сайт без импакт фактор.

но дописката е феерична 8-)

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<796df938-1747-4fba-a2f6-887edd8e5654n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7724&group=soc.culture.bulgaria#7724

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 8 Mar 2023 10:24:39 -0800 (PST)
Subject: Re: Готви се пролетен украинс
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 8 Mar 2023 18:24 UTC

On Wednesday, March 8, 2023 at 12:55:47 PM UTC-5, Nick wrote:
> [...]
>
> но дописката е феерична 8-)
>
> --
> «地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Професора е с жълта книжка по прицип Писанията му обаче имат определена развлекателна стойност.
Ако не беше заклет "ковидист" можеше да го съешим с Нерадост.

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<tuak82$11hkn$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7725&group=soc.culture.bulgaria#7725

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: Готви се пролетен
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Wed, 8 Mar 2023 18:30:26 -0000 (UTC)
 by: Nick - Wed, 8 Mar 2023 18:30 UTC

On Wed, 8 Mar 2023 10:24:39 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]

> развлекателна стойност.

> Ако не беше заклет "ковидист" можеше да го съешим с Нерадост.

интересно, дали ще поискаш да обясниш парадокса при него - ковидист и
едновременно с това убеден путинист?

или по-добре да не питам?

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<d5e37d3f-3588-449f-9aee-57508d65f4c3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7726&group=soc.culture.bulgaria#7726

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 8 Mar 2023 11:02:34 -0800 (PST)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 8 Mar 2023 19:02 UTC

On Wednesday, March 8, 2023 at 1:30:28 PM UTC-5, Nick wrote:

> ukrainski-yurush-v-chest-na-predizbornata-kampaniya-v-Shtatite/310408/11/0

> интересно, дали ще поискаш да обясниш парадокса при него - ковидист и
> едновременно с това убеден путинист?

Обяснение нямам. Имам предположение: Или майка му е рускиня или е следвал навремето в Москва.
Без да зная нещо за биографията му не мога да бъда сигурен за тези предположения.

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<tuao39$120jt$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7729&group=soc.culture.bulgaria#7729

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Wed, 8 Mar 2023 19:36:09 -0000 (UTC)
 by: Nick - Wed, 8 Mar 2023 19:36 UTC

On Wed, 8 Mar 2023 11:02:34 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]

> следвал навремето в Москва.

> Без да зная нещо за биографията му не мога да бъда сигурен за тези

ами нали тачиш wikipedia - погледни страницата за него там. не е учил в
москва, но за майка му нищо не казват гадовете.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<14ae180c-b434-42d6-846e-7d64ccfb012bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7730&group=soc.culture.bulgaria#7730

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 8 Mar 2023 11:40:05 -0800 (PST)
From: iliev3...@gmail.com (ИлиевBG)
 by: ИлиевBG - Wed, 8 Mar 2023 19:40 UTC

On Wednesday, March 8, 2023 at 9:02:36 PM UTC+2, Ivaylo Ivanov wrote:

> Обяснение нямам. Имам предположение: Или майка му е рускиня или е следвал навремето в Москва.
> Без да зная нещо за биографията му не мога да бъда сигурен за тези предположения., а след това

Не е рускиня майка му, не е следвал в Москва. Беше наш студент, а след това развитието му може да се види тук:
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9_%D0%9A._%D0%92%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2
Да не се бърка с друг наш студент, вече академик, Николай В Витанов.
Не съм сигурен, че Николай К. Витанов е путинист. По-скоро преценява, че загубите на Украйна оттук нататък могат да са много големи и да не се оправдаят очакванията за поражение на Русия.

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<tuaqjg$12idt$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7731&group=soc.culture.bulgaria#7731

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Wed, 8 Mar 2023 20:18:57 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Wed, 8 Mar 2023 20:18 UTC

On Wed, 8 Mar 2023 11:40:05 -0800 (PST), ИлиевBG wrote:

> По-скоро преценява, че загубите на Украйна оттук нататък могат да са
> много големи и да не се оправдаят очакванията за поражение на Русия.

Както вече отбелязах, когато на Ивайло не му хареса нечие мнение той
винаги отива на очерняне на автора.

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<7b8b012d-1919-44b5-a8f6-1a288e7110e5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7732&group=soc.culture.bulgaria#7732

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 8 Mar 2023 13:17:51 -0800 (PST)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 8 Mar 2023 21:17 UTC

On Wednesday, March 8, 2023 at 2:40:06 PM UTC-5, ИлиевBG wrote:

> [...]
> Не съм сигурен, че Николай К. Витанов е путинист. По-скоро преценява, че загубите на Украйна оттук нататък могат да са много големи и да не се оправдаят очакванията за поражение на Русия.

Чета какво пише за войната в Украйна от няколко месеца, най-малко от септември насам (интересно ми да съм в течение
със заблудите на про-руски настроените българи). Не мисля, че твоето предположение е вярно. Неговите хипотези за
развитието на военните действия са абсурдно невярни и много близки (явно) до разбиранията на Н.А. (за които мога да
съдя само косвено). Два особено фрапиращи примера: Седмица преди руснаците да се изтеглят от Херсон (което беше
много разумно решение между другото) той се дуеше как Русия ще разбие на пух и прах напредващите украински войски.
Ако помниш аз още през септември написах, че съдбата на руската армия на западния бряг на Днепър е предрешена.
В края на януари пък се дуеше как руснаците вече са разбили на пух прах защитниците на Вухледар. Няколко дни по-късно
започнаха да излизат видеата (2-3 от които пуснах тук) с катастрофалните загуби на Русия около Вухледар при същото
настъпление. Предполагам, че той обобщава руската пропаганда за войната. Затова и го чета. Дали е путинист или не не
мога да коментирам. Със сигурност е силно пристрасен към Русия и против Украйна.

Click here to read the complete article
Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<dc6d19b1-9f40-47de-b0f1-24863a9fb886n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7733&group=soc.culture.bulgaria#7733

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 8 Mar 2023 13:18:53 -0800 (PST)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 8 Mar 2023 21:18 UTC

On Wednesday, March 8, 2023 at 3:18:58 PM UTC-5, chorbalan wrote:

> Както вече отбелязах, когато на Ивайло не му хареса нечие мнение той
> винаги отива на очерняне на автора.

Глупости. Кога съм те очернял? :-D

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<tub15c$13luh$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7735&group=soc.culture.bulgaria#7735

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Wed, 8 Mar 2023 22:10:52 -0000 (UTC)
 by: Nick - Wed, 8 Mar 2023 22:10 UTC

On Wed, 8 Mar 2023 13:17:51 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]

> напредващите украински войски. Ако помниш аз още през септември написах,
> че съдбата на руската армия на западния бряг на Днепър е предрешена.

да вземеш да ни припомниш какви ги пишеше след оттеглянето на руснаците от
херсон? май нямаше много общо с това, което твърдиш сега?

<65a122f3-75a9-41f0-b8c5-fc5351c9175en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7736&group=soc.culture.bulgaria#7736

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 8 Mar 2023 14:29:10 -0800 (PST)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 8 Mar 2023 22:29 UTC

<tub428$148hn$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7737&group=soc.culture.bulgaria#7737

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Wed, 8 Mar 2023 23:00:24 -0000 (UTC)
 by: Nick - Wed, 8 Mar 2023 23:00 UTC

On Wed, 8 Mar 2023 14:29:10 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]

Click here to read the complete article
Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<tub6es$14oo3$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7739&group=soc.culture.bulgaria#7739

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Wed, 8 Mar 2023 23:41:16 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Wed, 8 Mar 2023 23:41 UTC

On Wed, 8 Mar 2023 13:18:53 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> Глупости. Кога съм те очернял? :-D

Аз не съм автор, та затова не си ;-P

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<tub6ta$14oo3$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7740&group=soc.culture.bulgaria#7740

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Wed, 8 Mar 2023 23:48:58 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Wed, 8 Mar 2023 23:48 UTC

On Wed, 8 Mar 2023 13:17:51 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> Няколко дни по-късно започнаха да излизат видеата (2-3 от които пуснах тук)
> с катастрофалните загуби на Русия около Вухледар при същото настъпление

Много си доверчив като стане дума за пристрястията ти. Щото е много
вероятно да би пробутват стари кадри и такива снимани от различни страни
и представяни като отделни случай.

> (след като вече са унищожили 250% от дарените на Украйна HIMARS).

Toва къде прочете, в кой руски източник?

Прочее подобни спорове не почиват на никакво сигурни факти и са за чесане
на език само, ще видим какво ще стане вбъдеще. Аз лично предпочитам да
свърши бързо независимо с чия загуба.

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<a538d835-712c-46e5-9e65-fcc015c5c2f8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7746&group=soc.culture.bulgaria#7746

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 8 Mar 2023 19:52:39 -0800 (PST)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Thu, 9 Mar 2023 03:52 UTC

On Wednesday, March 8, 2023 at 6:48:59 PM UTC-5, chorbalan wrote:

> Аз лично предпочитам да свърши бързо независимо с чия загуба.

Tочно това е най-малко вероятно да се случи.

Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<fccfea11-1bf8-4913-b055-b4723c6089d3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7752&group=soc.culture.bulgaria#7752

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 9 Mar 2023 13:17:02 -0800 (PST)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Thu, 9 Mar 2023 21:17 UTC

<tudj9f$1k48f$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7753&group=soc.culture.bulgaria#7753

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Thu, 9 Mar 2023 21:32:31 -0000 (UTC)
 by: Nick - Thu, 9 Mar 2023 21:32 UTC

On Thu, 9 Mar 2023 13:17:02 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

Shtatite/310408/11/0

Click here to read the complete article
Re: Готви се пролетен украински юруш в чест на предизборната кампания в Щатите …

<c862cac6-6f10-4a86-bc43-45d9490addb8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7761&group=soc.culture.bulgaria#7761

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 9 Mar 2023 17:59:31 -0800 (PST)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Fri, 10 Mar 2023 01:59 UTC

<tuegtf$1rgjc$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=7764&group=soc.culture.bulgaria#7764

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
украински юруш в
чест на
предизборната
кампания в Щатите …
Date: Fri, 10 Mar 2023 05:58:08 -0000 (UTC)
<tudj9f$1k48f$1@dont-email.me>
<c862cac6-6f10-4a86-bc43-45d9490addb8n@googlegroups.com>
 by: Nick - Fri, 10 Mar 2023 05:58 UTC

On Thu, 9 Mar 2023 17:59:31 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

Click here to read the complete article
1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81