The world needs more people like us and fewer like them.

interests / soc.culture.polish / Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę już jakiś czas temu, a wsparcie jedynie przyczynia się do śmierci biednych ludzi

SubjectAuthor
* Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę jsenna
`* Re: Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnNostradamus
 +* Re: Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę jużRusset Bulba
 |`- Re: Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę jużPiotr
 `- Re: Donald Trump Jr.: Ukrainaandal

1
Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę już jakiś czas temu, a wsparcie jedynie przyczynia się do śmierci biednych ludzi

<ul5j51$2ksrn$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=78794&group=soc.culture.polish#78794

From: use...@hotmail.com (senna)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Donald_Trump_Jr.:_Ukraina_przegrała_wojnę_j
Date: Mon, 11 Dec 2023 00:55:12 +0100
 by: senna - Sun, 10 Dec 2023 23:55 UTC

Donald Trump Jr. w ostrych słowach skrytykował politykę Stanów Zjednoczonych wobec Ukrainy. Jego
zdaniem Kijów "przegrał wojnę już jakiś czas temu", a wsparcie jedynie przyczynia się do śmierci
"biednych ludzi, wysyłanych na front jako mięso armatnie". Syna byłego prezydenta USA oburzyła
wypowiedź sekretarza obrony Lloyda Austina, który miał zagrozić wysyłaniem "wujków, kuzynów i
synów" do walki z Rosją.
https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-syn-donalda-trumpa-nie-przebieral-w-slowach-ukraina-juz-prze,nId,7200972

/

Re: Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę już jakiś czas temu, a wsparcie jedynie przyczynia się do śmierci biednych ludzi

<ul6hvj$2r1c5$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=78799&group=soc.culture.polish#78799

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Donald_Trump_Jr.:_Ukraina_przegrała_wojn
Date: Mon, 11 Dec 2023 09:41:13 +0100
 by: Nostradamus - Mon, 11 Dec 2023 08:41 UTC

W dniu 11.12.2023 o 00:55, senna pisze:
> [...]
> USA oburzyła wypowiedź sekretarza obrony Lloyda Austina, który  miał
> zagrozić wysyłaniem "wujków, kuzynów i synów" do walki z Rosją.

Całkiem możliwe, że Piotr Trela jest wujkiem jakiegoś Rezuna i trzeba by
go wysłać na front ukraiński.

Re: Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę już jakiś czas temu, a wsparcie jedynie przyczynia się do śmierci biednych ludzi

<bf21796b-fe73-4c18-8e0d-90733d32b587n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=78807&group=soc.culture.polish#78807

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 11 Dec 2023 08:44:28 -0800 (PST)
Subject: Re:_Donald_Trump_Jr.:_Ukraina_przegrała_wojnę_już
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 11 Dec 2023 16:44 UTC

On Monday, December 11, 2023 at 4:41:30 AM UTC-4, Nostradamus wrote:

> Całkiem możliwe, że Piotr Trela jest wujkiem jakiegoś Rezuna i trzeba by
> go wysłać na front ukraiński.

Pan Piotr chce tam wyslac Amerykanow. Nawet domaga sie tego :-))

Re: Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę już jakiś czas temu, a wsparcie jedynie przyczynia się do śmierci biednych ludzi

<98b3572d-aab4-4756-87ca-b454c94cd01cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=78816&group=soc.culture.polish#78816

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 11 Dec 2023 16:14:13 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 12 Dec 2023 00:14 UTC

On Monday, December 11, 2023 at 1:14:30 PM UTC-3:30, Russet Bulba wrote:

> Pan Piotr chce tam wyslac Amerykanow. Nawet domaga sie tego :-))

czyli w poscie do pierwszego rusofila scp ( "Naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie", "Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę" Jaroslaw Niedzwiecki)
nasz aktyw partyjny dostosowuje juz swoje poglady do obowiazujacej obecnie linii partyjnej
- od poczatkowego poparcia Ukrainy w interesie USA (lepiej zeby Ukraincy gineli walczac z Rosja, niz mieliby ginac amerykanscy zolnierze) - do obecnej linii partyjnej, ktora w obliczu Trumpa bedacego kandydatem
ich partii szybko "falls in line" z jego linia - sprzedania Ukrainy Rosji pod pozorem troski o ... Ukraincow
- ze sami nie wiedza co dla nich dobre - Donald Jr i troska o amerykasnkich zolnierzy (Donald Sr.).

Nic nowego Trump juz wczesniej zdradzal sojusznikow pod pozorem troski o amerykanskich zolnierzy
a amerykanscy Niedziwieccy, Zexony, Strakowie i Kleczkowscy - bili brawo:

Patrz Trump ktory wynegocjowal z Talibanem, poza plecami oficjalnie popieranego przez USA rzadu w Kabulu - bezwarunkowa kapitulacje USA w Afganistanie - date calkowitego i bezwarunkowego wycofania sie
USA z Afganistanu i pozostawienia bylych sojusznikow i kobiet Afganistanu na pastwe talibasnkich fundamentalistow.

I tak jak zrobil to w Syrii - gdy w rok po twierdzeniu
"They fought with us. They died with us. They died. We lost tens of thousands of Kurds, died fighting ISIS." "And we have not forgotten. We don’t forget.”
ten sam "President of the United States, Donald J. Trump" ... zdradzil tych samych Kurdow, wystawiajac ich
laske ich zacieklych wrogow z Turcji, np.:

===Khalaf, 35, a Syrian Kurd with long brown hair and a dimpled chin, believed a new kind of politics was needed. Kurds, Christians, Turkmens, and Arabs alike had suffered under the Syrian regime and ISIS’ reign of terror, and she wanted to unify historically fractious communities fed up with violence. Khalaf’s vehicle was ambushed by Ahrar al-Sharqiya, a Turkish-backed militia. A video posted online shows the Toyota askew off-road, riddled with bullets. “Another fleeing pig has been liquidated by the hands of the National Army,” one man gloats."-
==i wpedzajac niezamordowanych w ramiona Putina i Assada - ktorych po zdrzdzie przez USA, Kurdowie musiali prosic o ochrone przed Turcja.

I tak to Trump dajac calemu swiatu sygnal - patrzcie - tyle jest warta pamiec i wdziecznosc USA za dziesiatki tysiecy ludzi straconych w walce ze wspolnym wrogiem. Porownajcie to teraz ze wsparciem, ktore swoim sojusznikom daje Rosja i Iran... I pamietajcie o tym jesli przyjdzie do wojny z Chinami - ktore z mocarstw wykorzysta was i po tym zostawi na pastwe waszych wrogow.

Budapeszt nad Wisla na razie zawieszonyl ale Budapeszt nad Potomakiem juz moze za rok, courtesy of the Republican Party. and its Glorious Leader. I aktyw partyjny juz przygotowuje grunt.

==Piotr

Re: Donald Trump Jr.: Ukraina przegrała wojnę już jakiś czas temu, a wsparcie jedynie przyczynia się do śmierci biednych ludzi

<ul8h5d$2lji2$1@solani.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=78821&group=soc.culture.polish#78821

From: addr...@is.invalid (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Donald Trump Jr.: Ukraina
Date: Tue, 12 Dec 2023 02:39:42 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 12 Dec 2023 02:39 UTC

On Mon, 11 Dec 2023 6:14 PM Piotr wrote:

> ....czyli w poscie do pierwszego ........

ukrainiec! wypierdalaj!