From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Antypolska wsza-morderca
Date: Wed, 17 Jan 2024 22:37:36 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 17 Jan 2024 22:37 UTC

1. Piotr Trela od malego dziecka byl wychowankiem ideologicznych
komunistow
Jaskotow.

Piotr Trela:
“Pania Jaskot znalem jako 7-latek”

2. Kazimierz Jaskot, czlonek KC PZPR byl rektorem Czerwonego Uniwersytetu
kompletnie spenetrowanego przez SB'ecje gdzie donosicielstwo i szykany
oraz wyrzucanie ze studiow byly codziennoscia.

Koniec Szkoly Serwilizmu str.5
http://ksi.home.pl/archiwaprzelomu/obrazy/AP-24-1-3-1_46.pdf

Czasy Mocno Polityczne
https://historiaus.usz.edu.pl/wp-content/uploads/2016/09/
ks-28-30.01.2011-2.jpg

3. Piotr byl prosperujacym pracownikiem tego wlasnie SB'eckiego
Uniwersytetu i znajdowal zatrudnienie w Zakladzie Teledetekcji
specjalizujacym sie w przeroznych formach elektronicznego nasluchu.

Piotr Trela: Szczecin University, Zaklad Teledetekcji
http://www.ices.dk/sites/pub/Publication%20Reports/
Marine%20Science%20Symposia/Phase%202/Rapport%20et%20Proces-
Verbaux%20des%20Reunions%20-%20Volume%20188%20-%201989%20-
%20Partie%2040%20de%2071.pdf

4. Gdy Piotr byl jeszcze studentem w Gdansku jego wspol-lokatorzy w
akademickim pokoju wpadali w rece SB'ecji, pozniej skazywani byli na
wieloletnie wyroki wiezienia.

Piotr Trela:
“…mojego kolegi z ktorym mieszkalem w jednym pokoju w akademiku i ktory
dostal 3 lata za przewozenie paru ulotek (i odsiedzial z tego 2 lata).

5. Piotr bral udzial w licznych protestach i zadymach przeciwko komunie,
min. w Gdansku,
ale w obliczu milicyjnych lapanek nie uciekal.
Gdzie inni ryzykowali zdrowiem a nawet zyciem by nie zostac pojmanym przez
ZOMO, Piotr pozostawal w miejscu.

Piotr Trela:
“…mielismy nadzieje, ze ZOMO nie zatrzyma pociagu by nas wygarnac...pociag
zatrzymal sie po ujechaniu 50 metrow. ZOMO wbieglo na peron i czekalo.
Zrobilo sie nieprzyjemnie.
Niektorzy z nas zawierzyli swoim nogom - otwierali awaryjne drzwi z
drugiej strony i pryskali na tory …postanowilem zostac w pociagu,”

6. Piotr klamie twierdzac ze nie widzial na oczy Jaskota, Rektora
uniwersytetu na ktorym byl pracownikiem naukowym (Uniwersytet Szczecinski
liczyl wtedy niewiele ponad 50 osob lokalnego grona pedagogicznego,
wiekszosc wykladowcow byla wowczas wizytujaca).

https://historiaus.usz.edu.pl/wp-content/uploads/2015/07/PTDC0003.jpg

7. Piotr Trela nawet dzisiaj grozi swoim oponentom donosicielstwem (patrz
cytat grozba donosu oraz pobicia, "skucia mordy," w wypadku powrotu do
Polski!)

Piotr Trela:
“I jesli...przyjada kiedys do Polski to niech uwazaja - …ten ze
zdjecia…dowie sie co o nim wypisujecie, to wam morde skuje.”

8. Piotr nie chce udzielic odpowiedzi na proste pytania z ktorymi nikt na
emigranckiej grupie spolecznosciowej nie ma najmniejszego problemu,
np. kto w PRL rekomendowal na zagraniczne studia doktoranckie do Kanady
–Piotr przywoluje prawo przestepcow do nie-samo-inkryminacji.

9. Piotr w pierwszym swoim tekscie opublikowanym na Zachodzie zawarl
donos. Poinformowal kanadyjska publike ze Komunisci w Polsce nie sa
prawdziwymi Marksistami-Leninistami.

Piotr Trela:
"I wanted to see a believing Marxist-Lenninist with my own eyes. Spending
29 years in a Marxist Lenninist country I hadn't met any... . I was
anxious to see my first live Marxist-Leninist.

Strona nr. 7
http://dalspace.library.dal.ca/xmlui/bitstream/handle/10222/52077/
dalhousiegazette_volume122_issue4_september_28_1989.pdf?
sequence=1&isAllowed=y

10. Piotr w przeciagu 27 lat dzialalnosci na grupie dyskusyjnej
soc.culture.polish napisal tysiace reply'ow ale samemu nie otworzyl wiecej
nizeli kilkudziesieciu wlasnych watkow. Wiekszosc dopiero wtedy gdy
zostalo to zauwazone w 2016 roku, i zostala mu zwrocona uwaga.
Donosiciel, jego przelozeni, nie sa zainteresowani przekazywaniem wlasnych
opinii a gromadzeniem cudzych.

11. Piotr od lat ulatwia prace donosicielom ograniczajac swobode
wypowiedzi w internecie;
pietnujac anonimowosc oraz domagajac sie by wszyscy Internauci podpisywali
sie swoimi prawdziwymi imionami i nazwiskami.

12. Gdy Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł że Grzegorz Braun mial
prawo nazwac profesora Miodka SB'ekiem, Piotr Trela usilowal ograniczyc
swobode wypowiedzi Brauna Argumentujac ze uczciwy system to taki w ktorym
"lepiej by winny uszedl karze niz zeby niewinnego skrzywdzic."

Piotr zaczal bronic systemu prawnego ktory nie wymierzyl sprawiedliwosci
ani jednemu z SB’eckich oprawcow zapominajac ze Braun nie domagal sie kary
dla SB'eka tylko swobody wypowiedzi dla siebie.

13. Piotr w swoim nowym miejscu zamieszkania szybko dal sie poznac jako
proponent internetowej cenzury,
nazywajac idiotami Nowofundlandczykow uskarzajacych sie na cenzure w
netcie.

15. Totalitarna mentalnosc Piotra oraz 'totalniacka'
metodyka dyskusji ujawnila sie w 2022r gdy Putyn dokonal najazdu Ukrainy.
Piotr zaczal wowczas wszystkich bez wyjatku uczestnikow soc.culture.polish
nie powielajacych slowo-w-slowo medialnej propagandy okreslac mianem
"uzytecznych idiotow Moskwy" i "pro-Putyniowcow," nie szczedzac swoim
krytykom wulgaryzmow typu: "dziwki/dziwka Putynia."

14. Piotr zapytany na soc.culture.polish o dokladna date swojego wyjazdu z
PRL’u do Kanada- w okresie rzadow Rakowieckiego i Kiszczaka czy tez
pozniej, gdy uzyskanie paszportu nie bylo powiazane z probami werbunku do
wspolpracy ze Sluzba Bezpieczenstwa,
odpowiada milczeniem oraz natychmiastowym i bezpowrotnym zerwaniem
wieloletniego kolezenstwa z pytajacym go p. Andrzejem Strakiem.

16. Donosicielcza natura Piotra ujawnila sie gdy zaczal tlumaczyc na
j.angielski (bez zadnej lingwistycznej potrzeby) polskojezyczne dyskusje
oraz wypowiedzi czlonkow soc.culture.polish.
Potrzeba zlozenia donosu, chociazby tylko donosu “wszem i wobec” brala u
Piotra gore i wyprodukowal na soc.culture.polish setki jezeli nie tysiace
anglojezycznych tlumaczen/donosow.

17. Trela ma czerwone rece od krwii tych co namowil na szczepienia
kowidowe*

18. Trela jest wspolnikiem-mordercow dokonujacych aborcje*

19. Trela bardzo sie obraza gdy mowa o nim ale czesto opluwa wszystkich
uczestnikow dyskusji.*

20. Trela twierdzi ze ORMO w PRL-u bylo opozycja*

21. Trela uwielbia klamac oraz powtarzac klamstwa innych lewakow.*

22. Trela jest goracym zwolennikiem/pomocnikiem Trudeau w krzewieniu
komuny w Kanadzie.*

23. Trela to "ateista" walczacy z kazda religia za wyjatkiem holokaustu *

Z pewnoscia wladze Uniwerystetu Szczecinskiego (SB'ecja, kapitan Cholewa,
pro-rektor Homa,
Rektor Jaskot) czynili kroki by zapewnic donosicielom nalezyte
bezpieczenstwo, odwrot,
alibi, czy ewakuacje. Piotr wlasnie w tym okresie czasu i jako pracownik
uniwerstytetu (!) z wiza studencka w PRL'owskim paszporcie wyjezdza na
szkolenia doktoranckie do Kanada. Dzisiaj panikuje pytany o szczegoly
swojego wyjazdu.

Ubecka metodyka dyskusji Piotra do wgladu w archiwach Google'a. Kazdy moze
sobie wyrobic opinie z kim/czym ma do czynienia.

(C)Basia (Ona/Jej)
* uzupenienia przez andal

zdjecie zboczenca:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/dd9954850c608e9f

Re: Antypolska wsza-morderca

<uo9nb9$3ksur$1@i2pn2.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=80557&group=soc.culture.polish#80557

From: ali...@gmail.com (salceson)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Antypolska wsza-morderca
Date: Wed, 17 Jan 2024 16:20:09 -0700
 by: salceson - Wed, 17 Jan 2024 23:20 UTC

On 1/17/2024 15:37, andal wrote:

> 1. Piotr Trela od malego dziecka byl wychowankiem ideologicznych komunistow Jaskotow.
To straszne!

/

Re: Antypolska wsza-morderca

<87127ce5-8eef-481b-a5ea-f8da2aff6e8an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=80559&group=soc.culture.polish#80559

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 17 Jan 2024 15:50:27 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 17 Jan 2024 23:50 UTC

On Wednesday, January 17, 2024 at 7:50:13 PM UTC-3:30, salceson wrote:

> To straszne!

Rzeczywiscie: straszne - tak bezkrytycznie lykac zapewnienia obroncy molestowania dzieci (Edek "Basia" Zwolan
piszacy, ze niektore dzieci "lubia byc molestowane"), powielane przez jego "strange bedfellows":

- Andrew da Lancie, ktory dedykowal kilka stron "kawalow" o mordowaniu Zydow w Auschwitz ... polskiemu Zydowi,
ktory prawie na pewno stracil czlonkow rodziny w Holokauscie

- Jaroslawa Niedzieckeigo - w imieniu "nraodu polskiego", zapraszajacego Rosje do inwazji na Polske i plujacego
na ofiary Katynia

By the company they keep, you shall know them ... ;-)

P.S. Czy tow. salceson dotarl do mojego ulubionego dowodu - gdzie Edek Zwolan demaskuje moja maszyne czasu
- bo dzieki niej przetransportowalem w przeszlosc uruchomiona w latach 1990tych antene do odbioru danych o
temperature morza - aby przy jej pomocy ... podsluchiwac telefony stacjonarne "Solidarnosci".

Trzeba tegiej glowy aby to wymyslec. I rownie tegiej glowy aby w to uwierzyc ("To straszne!").

Re: Antypolska wsza-morderca

<uo9p6l$3ksur$2@i2pn2.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=80560&group=soc.culture.polish#80560

From: ali...@gmail.com (salceson)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 17 Jan 2024 16:51:49 -0700
 by: salceson - Wed, 17 Jan 2024 23:51 UTC

On 1/17/2024 15:37, andal wrote:

> zdjecie zboczenca: https://www.fotosik.pl/zdjecie/dd9954850c608e9f
To straszne
Czy on jest pedałem?

//

Re: Antypolska wsza-morderca

<uoaa09$2f4r8$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=80569&group=soc.culture.polish#80569

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 18 Jan 2024 04:38:33 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 18 Jan 2024 04:38 UTC

On Wed, 17 Jan 2024 16:51:49 -0700, salceson wrote:

> To straszne Czy on jest pedałem?
>
> //

genderowiec-wsza-morderca

wysyla na doswiadczalne szczepienia i popiera aborcje

Re: Antypolska wsza-morderca

<6e1203a3-7db1-4aef-a12e-229bd607d34bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=80581&group=soc.culture.polish#80581

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 18 Jan 2024 03:42:55 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 18 Jan 2024 11:42 UTC

On Wednesday, January 17, 2024 at 3:50:29 PM UTC-8, Piotr wrote:
> P.S. Czy tow. salceson dotarl do mojego ulubionego dowodu - gdzie Edek Zwolan demaskuje moja maszyne czasu

Odpowiedzialnosc za slowo nakazywala by Piotrowi
Treli przeprosiny Edwarda Zwolana ktory nie zamienil
z Trela ani jednego slowa, za prowadzenie latami
pod adresem Edwarda kampanii defamacji.

Niezlustrowany profesor Memorial University,
przedstawial sie soc.culture.polish
jako proponent odpowiedzialnosci za slowo.
Deklaracja byla klamstwem a oglaszajacy
Piotr Trela okazal sie byc zwyklym oszustem
i defamtorem.

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg?w=1536&quality=100&ssl=1

A tutaj rzad Polski przestrzegajacy przed niezlustrowana agentura:

Nowe przepisy o lustracji na uczelniach. „Mogą dotyczyć nawet kilku tysięcy osób”
https://www.wprost.pl/edukacja/10165250/nowe-przepisy-o-lustracji-na-uczelniach-moga-dotyczyc-nawet-kilku-tysiecy-osob.html

Nowe przepisy o lustracji na uczelniach odczuć może nawet kilka tysięcy osób, które w czasach PRL współpracowały ze służbami bezpieczeństwa – powiedział w rozmowie z PAP wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego Piotr Müller. Jego zdaniem na uczelniach potrzebna jest dekomunizacja.

Ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Konstytucja dla Nauki, Ustawa 2.0) obowiązująca od 1 października 2018 r. zakłada zmiany w przepisach dotyczących lustracji na uczelniach. Zgodnie z ustawą członkiem rady uczelni, członkiem senatu uczelni, członkiem Komisji Ewaluacji Nauki, Rady Doskonałości Naukowej, Polskiej Komisji Akredytacyjnej czy profesorem tytularnym może zostać osoba, która „w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowała i nie pełniła służby w organach bezpieczeństwa państwa (...) oraz nie współpracowała z tymi organami”.

„Dekomunizacja” na uczelniach

Wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego Piotr Müller w rozmowie z PAP nazwał te przepisy „dekomunizacyjnymi”. Pytany czy na uczelniach dekomunizacja jest jeszcze potrzebna, odpowiedział: „Bez wątpienia”. Ocenił, że wprowadzenie nowych przepisów „to etap może opóźnionego, ale jednak rozliczania kwestii związanych z funkcjonowaniem PRL”.

Pytany, jak dużej grupie osób nowe przepisy utrudnią karierę akademicką Piotr Müller skomentował: „Nie mamy takich danych, bo nie mamy jak ich zebrać. Ale myślę, że to może dotyczyć nawet kilku tysięcy osób w kraju”. – Najnowsze badania IPN pokazują, że środowiska w uczelniach były bardzo zinfiltrowane i było tam sporo osób, które były tajnymi współpracownikami – powiedział wiceminister.

Przepisy związane z lustracją uniemożliwić mają pełnienie ważnych funkcji w szkolnictwie wyższym nie tylko kłamcom lustracyjnym, ale w ogóle wszystkim osobom, które współpracowały z SB lub były funkcjonariuszami tych służb. Osoby zabiegające o stanowiska wymienione w ustawie będą musiały złożyć oświadczenie lustracyjne.. – Jeśli ktoś w takim oświadczeniu napisze, że był tajnym funkcjonariuszem SB, nie będzie mógł tych ważnych funkcji pełnić – powiedział wiceminister.. I dodał, że jeśli ktoś złoży fałszywe oświadczenie, złamie prawo.

Przypomniał, że dotąd do składania oświadczeń lustracyjnych zobowiązana była na uczelniach tylko wąska grupa osób, które zabiegały o stanowiska kierownicze. – Nie było nawet świadomości, jakiej treści było to oświadczenie lustracyjne – ocenił. Według niego nowe przepisy poskutkują tym, że osoby, które współpracowały z SB, nie będą teraz w ogóle chciały pełnić funkcji kierowniczych.

Nie za późno?

Pytany, czy ma sens wprowadzanie takich przepisów dopiero teraz, powiedział, że tak. Wyliczył: – Załóżmy, że w 1989 r. ktoś miał 30 lat, robił już karierę na uczelni i był donosicielem. Dziś taka osoba ma 59 lat. Ma przed sobą jeszcze wiele lat pracy na uczelni. A osoby w takim wieku często pełnią znaczącą rolę w szkolnictwie wyższym – powiedział.

Wiceminister zwrócił uwagę, że nowe przepisy lustracyjne nie dotyczą członków Polskiej Akademii Nauk ani stanowisk kierowniczych w akademii, bo ustawa nie obejmuje PAN swoim zakresem. – Tutaj niestety te nowe przepisy nie obowiązują. Stwierdzam to ze smutkiem – skomentował rozmówca PAP.

Przepisy dotyczące lustracji kandydatów na profesorów zaczną obowiązywać 30 kwietnia 2019 r. A przepisy dotyczące lustracji kandydatów na stanowiska kierownicze oraz nowo wybieranych członków organów uczelni obowiązują już od października br.

https://www.wprost.pl/edukacja/10165250/nowe-przepisy-o-lustracji-na-uczelniach-moga-dotyczyc-nawet-kilku-tysiecy-osob.html
-----------
Olga Trela musi byc dumna ze swojego Tatusia.
Jako unikajacy lustracji moralizuje i dodatkowo
trudni sie defamowaniem.

Basia (Ona/Jej)

Re: Antypolska wsza-morderca

<018da5be-f0f3-4a9b-a94b-426fc9d2c637n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=80773&group=soc.culture.polish#80773

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Jan 2024 18:08:15 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 21 Jan 2024 02:08 UTC

On Wednesday, January 17, 2024 at 8:21:53 PM UTC-3:30, salceson wrote:
>To straszne. Czy on jest pedałem?

Panski jezyk ("pedal") oraz Panskie przekonanie, ze nazwanie tak kogos automatycznie go skompromituje - troche ...
ironiczne w watku w ktorym to Pan bezkrytycznie lyka liste rzekomych informacji sporzadzona przez ... "Basie" Zwolana
a wiec ktoremu Panski kolega radzil:

"wypluj chuja z geby i zacznij myslec pedale"
Andrzej da Lancia do "Basia" Zwolana

"andal", "Basia", "salceson" - talk about strange bedfellows ...

==