Date: Fri, 26 Jan 2024 21:19:20 +0000
Subject: Resort sprawiedliwości poinformował, że na moc
y decyzji premiera Donalda Tuska p
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Fri, 26 Jan 2024 21:19 UTC

Resort sprawiedliwości poinformował, że na mocy decyzji premiera Donalda Tuska pełniącym obowiązki prokuratorem krajowym został Jacek Bilewicz.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/dariusz-barski-podwaza-nominacje-adama-bodnara-w-prokuraturze-krajowej/7eyvc1x

You'll be called to a post requiring ability in handling groups of people.

Re: Resort sprawiedliwości poinformował, że na mocy decyzji premiera Donalda Tuska p

<4d5e2ebc-d384-4cbf-8004-7474e013fcf3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81027&group=soc.culture.polish#81027

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 26 Jan 2024 15:03:10 -0800 (PST)
Subject: Re:_Resort_sprawiedliwości_poinformował,_że_na_mo
cy_decyzji_premiera_Donalda_Tuska_p
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 26 Jan 2024 23:03 UTC

On Friday, January 26, 2024 at 6:56:59 PM UTC-4, brat_olin wrote:

> Slodkie. Ja tez dzisiaj powoluje naszego p. Piotra nowofunlandzkiego
> na prokuratora krajowego. A jak!
>
> --
> Smart questions to stupid answers

Prosze decyzje wydac w jezyku angielskim, tj jezyku w krorym pan Piotr komunikuje sie z Centrala.

Re: Resort sprawiedliwości poinformował, że na mo cy decyzji premiera Donalda Tuska p

<l1jhieFrqfdU1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81035&group=soc.culture.polish#81035

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Resort sprawiedliwości poinformował,
Date: 27 Jan 2024 05:10:38 GMT
 by: Bostel - Sat, 27 Jan 2024 05:10 UTC

brat_olin <bratolin9@gmail.com> wrote:

> Slodkie. Ja tez dzisiaj powoluje naszego p. Piotra nowofunlandzkiego
> na prokuratora krajowego. A jak!
>
> --
> Smart questions to stupid answers

Ach, zasmucił mnie Pan, prosorze! Kiedy poniższy tekst ukazał sie w
internecie, nie tryskał Pan humorem i nie powoływał np. mnie na szefa
Orlenu …

========

„Violetta Lilianna Mackiewicz-Sasiak została członkiem rady nadzorczej
spółki Energa-Operator. Znana jest jako jedna z najbardziej lubianych
pielęgniarek Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie.
"58 lat, wykształcenie średnie, szczęśliwa rodzina: mąż marynarz, troje
dzieci dobrze wykształconych, dwoje wnucząt. Kieruje klubem Gazety Polskiej
w Wejherowie, kilkukrotnie kandydowała z list PiS do rady powiatu i Sejmu.

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/516033,pielegniarka-rada-nadzorcza-mackiewicz-sasiak-energa-energa-operator-pis-prawo-i-sprawiedliwosc.html

=========

Re: Resort sprawiedliwości poinformował, że na mo cy decyzji premiera Donalda Tuska p

<l1jsobFtle2U1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81037&group=soc.culture.polish#81037

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: 27 Jan 2024 08:21:31 GMT
 by: Bostel - Sat, 27 Jan 2024 08:21 UTC

brat_olin <bratolin9@gmail.com> wrote:

> Slodkie. Ja tez dzisiaj powoluje naszego p. Piotra nowofunlandzkiego
> na prokuratora krajowego. A jak!
>
> --
> Smart questions to stupid answers

Ach, jaka szkoda, psorze, kiedy poniższy tekst ukazał sie w internecie,
nie tryskał Pan w ten sposób humorem …

========

<bca4df30-df8b-4439-b441-904f1f55b281n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81042&group=soc.culture.polish#81042

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 27 Jan 2024 04:56:06 -0800 (PST)
_cy_decyzji_premiera_Donalda_Tuska_p
From: alojzy.n...@gmail.com (Agnotolog metodyczny)
 by: Agnotolog metodyczny - Sat, 27 Jan 2024 12:56 UTC

Bostel napisał(a):

> [...]
> wykształconych, dwoje wnucząt. Kieruje klubem Gazety Polskiej w Wejherowie,
> kilkukrotnie kandydowała z list PiS do rady powiatu i Sejmu.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ewa_Kopacz
Ze średnim do rady nazdorczej, a z wyższym na urząd premiera..
Po dwóch kadencjach już zmęczeni i na koncówce tzw. kariery wysyłani albo
do UE albo do senatu.

Re: Resort sprawiedliwości poinformował, że na mo cy decyzji premiera Donalda Tuska p

<ea3fe486b99f51827e60f8e5a0ce4b2f@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81043&group=soc.culture.polish#81043

Date: Sat, 27 Jan 2024 13:59:46 +0000
Subject: Re: Resort sprawiedliwości poinformował, że na
mo cy decyzji premiera Donalda Tuska p
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Sat, 27 Jan 2024 13:59 UTC

Liczy się tylko praca, produkcja i sprzedaż na eksport.

Chiny sprzedają na Aliexpresie 111.000.000 produktów i wszystko trafia n a eksport i za to jest wielka kasa.

Polityki się jeszcze nikt nie najadł, ani sprzedać na eksport się nie da.

W Chinach 1% polityki 99% produkcji i srednie zarobki to juz 10.000 $ miesięcznie w miastach

W Polsce 99% polityki 1% produkcji

I od razu wiadomo, skąd tutaj taka wielka bida.

Takie Karitasy zbierają czystą, w dobrym stanie odzież do kontenerów, jak smieci
i przerabiaja miliony ton dobrej odzieży na szmaty,
a miliony chodzą w podartych ubraniach, bo ich nie stac na nowe
a w szmateksie nie wolno nic kupic, bo wszystko jest polane toksyczną, rakotwórczą chemią i smród nie znika nawet po 10. praniu
\

Taka patologia tylko w Polsce
a w Mimcach 1000 punktów sklepowych i mozna oddać odzież, sprzęty i to od razu jest wystawiane i biedni, emigranci odbierają za frico.

Ale Polska utylizuje miliony ton odzieży, aby odzież była droga marketach.

\Bo Polska dba o monopole