For courage mounteth with occasion. -- William Shakespeare, "King John"

interests / soc.culture.polish / Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL

SubjectAuthor
* SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PLNostradamus
+* Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PLdarius
|`* Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PLNostradamus
| `* Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PLNostradamus
|  `- Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PLa a
`- Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PLandal

1
SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL

<uqfku7$3vulm$3@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81765&group=soc.culture.polish#81765

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: SMARTWATCH_ZEGAREK_CIŚNIENIOMIERZ_EKG_GLUKOZA_GLIKEM
IA_HRV_ROZMOWY_MENU_PL
Date: Tue, 13 Feb 2024 12:48:10 +0100
 by: Nostradamus - Tue, 13 Feb 2024 11:48 UTC

https://allegro.pl/oferta/smartwatch-zegarek-cisnieniomierz-ekg-glukoza-glikemia-hrv-rozmowy-menu-pl-14781137220

a a vel darius, sprawdzałeś tego smartwatcha na aliexpress?
Co o tym powiesz?

Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL

<7970244fe6e4f79e2dfb785d65bbb3d2@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81770&group=soc.culture.polish#81770

From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GL
IKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL
Date: Tue, 13 Feb 2024 13:25:31 +0000
 by: darius - Tue, 13 Feb 2024 13:25 UTC

Na alim nie da się niczego sprawdzić, poza przeczytaniem opisu.
Ali zlikwidował kontakt ze sklepem i zapewnia do rozmów robota,
albo panienkę z call center, jeżeli jesteś cierpliwy.

A już o znalezieniu producenta to zapomnij, bo w instrukcji, opakowaniu, go po prostu nie ma.

Mam podobny smartwatch i robi to wszystko i wykresy,
ale w opisie miał mieć dodatkowo lipidy i kwas moczowy i tego nie ma w menu.

Testuję teraz 10 paramedycznych smartwatchy z Aliego
i stosuję smartfonowy test do każdego.

Najpierw sprawdzam na ręce, wiele razy, kilka godzin
a potem odpinam, kładę na wyłączonym smartfonie i uruchamiam wszystkie testy.

I te moje niestety wykrywają w wyłączonym smartfonie cisnienie krwi, nasycenie krwi tlenem, stres, bicie serca
a nawet poziom glukozy we krwi smartfona.

Czyli te pomiary to może być animacja, jak w grach komputerowych ( ale nie musi być).

Niemniej jest to podstawowy test paramedycznych smartwatchy z Chin, stosowany na całym świecie.

Szukam takich paramedycznych smartwatchy, które będą wykonywały test glukozy we krwi automatycznie, co kilka minut i generowały wykres 24 godzinny, albo godzinowy na zegarku, abym badał wzrost poziomu glukozy po zjedzeniu posiłku, u zdrowych osób.

Wykres glukozy tego smartwatccha , z opisu, sklada się z około 30 pomiarów w ciągu dnia (łamana krzywa wykresu), a potrzebuję takie, które mierzą poziom glukozy automatycznie, bez klikania po ekranie.

Ale docelowym celem moim i naszego zespołu badawczego, jest zbudowanie paramedycznego smartwatcha, który zapewni vip-om i bogaczom długowieczność, czyli będzie analizował ogólny stan zdrowia i stan zdrowia wszystkich organów organizmu człowieka.

Rozmawiałem z jednym producentem tych smartwachy z Chin i sprzedali już 1.000.000 tych paramedycznych smartwatchy, a róznych modeli jest pewnie na rynku już 1000 i nie da się ich wszystkich przetestować, bo to czas i koszty.

Dlatego stosuję ten smartfonowy test paramedycznych smartwatchy z Chin
i który wykrywa krew w wyłączonym smartfonie, tego odrzucam.

Kupiłem też takie, gdzie na alim miały robić wszystkie testy, jak ten twój, a gdy przeczytałem instrukcję, to to był stary fitness watch, a funkje paramedyczne zostały dodane w menu.

Ale też wykrywaja krew i tętno, ciśnienie, glukozę w wyłączonym smartfonie (nie na ręce).

Zatem temat jest ciekawy bo to jest światowy hit

Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL

<uqfrf9$drf$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81772&group=soc.culture.polish#81772

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_SMARTWATCH_ZEGAREK_CIŚNIENIOMIERZ_EKG_GLUKOZA_
GLIKEMIA_HRV_ROZMOWY_MENU_PL
Date: Tue, 13 Feb 2024 14:39:40 +0100
 by: Nostradamus - Tue, 13 Feb 2024 13:39 UTC

W dniu 13.02.2024 o 14:25, darius pisze:
> [...]
>
> Mam podobny smartwatch i robi to wszystko i wykresy,
> ale w opisie miał mieć dodatkowo lipidy i kwas moczowy i tego nie ma w

Ten też to ma w opisie:

ANALIZA SKŁADU KRWI (TRÓJGLICERYDY, CHOLESTEROL, KWAS MOCZOWY)

Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL

<uqggar$27k02$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81797&group=soc.culture.polish#81797

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL
Date: Tue, 13 Feb 2024 19:35:55 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 13 Feb 2024 19:35 UTC

On Tue, 13 Feb 2024 12:48:10 +0100, Nostradamus wrote:

> https://allegro.pl/oferta/smartwatch-zegarek-cisnieniomierz-ekg-glukoza-
glikemia-hrv-rozmowy-menu-pl-14781137220

> a a vel darius, sprawdzałeś tego smartwatcha na aliexpress?
> Co o tym powiesz?

tobiee potrzebny taki co mieerzy debilzm

Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL

<uqil5t$98fm$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81810&group=soc.culture.polish#81810

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
GLIKEMIA_HRV_ROZMOWY_MENU_PL
Date: Wed, 14 Feb 2024 16:10:38 +0100
 by: Nostradamus - Wed, 14 Feb 2024 15:10 UTC

W dniu 13.02.2024 o 22:43, a a pisze:

https://allegro.pl/oferta/smartwatch-zegarek-cisnieniomierz-ekg-glukoza-

> Dlaczego ten bezmózgowy doopek cię obraża.
>
> Nie daj się zbukowi

To stare zgredy, śmiecie zza granicy, którzy działają na szkodę Polski.
Ale ich dni są już policzone.

Re: SMARTWATCH ZEGAREK CIŚNIENIOMIERZ EKG GLUKOZA GLIKEMIA HRV ROZMOWY MENU PL

<030844af-f886-44fa-a684-6b2a879e4349n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=81813&group=soc.culture.polish#81813

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 14 Feb 2024 07:29:07 -0800 (PST)
Subject: Re:_SMARTWATCH_ZEGAREK_CIŚNIENIOMIERZ_EKG_GLUKOZA_G
LIKEMIA_HRV_ROZMOWY_MENU_PL
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 14 Feb 2024 15:29 UTC

On Wednesday 14 February 2024 at 16:10:56 UTC+1, Nostradamus wrote:

> https://allegro.pl/oferta/smartwatch-zegarek-cisnieniomierz-ekg-glukoza-

> To stare zgredy, śmiecie zza granicy, którzy działają na szkodę Polski.
> Ale ich dni są już policzone.

Czyli nie mam im oferować diety #SlowFoodSmartDiet kontrolowanej paramedycznymi smartwatchami, monitorującymi poziom glukozy we krwi, zapewniającej długowieczność ?

Światowej klasy szachiści są zainteresowani, bo latami tylko siedzą przy szachownicy i jedzą, jedzą, jedzą

Czekam na odpowiedź z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej i NASA, bo
ci astronauci, astronautki żyją tam w kosmosie miesiącami i jedzą wszystko przetworzone w tubach.

No i najważniejsze będzie przetestowanie diety #SlowFoodSmartDiet w kosmosie, w warunkach nieważkości, bo przecież wtedy inaczej krąży krew, inaczej pracują organy, bo żołądek nie uciska jelit.

Znów mi Aliekspres przysłał nowe oferty tych paramedycznych smartwatchy i znów zegarek reklamowany jako Medical Grade, EKG, lipidy, kwas moczowy, a ja go kupiłem w ubiegłym miesiącu i on nie ma EKG, bo nie ma elektrody, nie ma w menu lipidów, ani kwasu moczowego, a dalej w opisie handlarz sam pisze, że on żaden medyczny zegarek.

Ale tak się kupuje od Chińczyka.

Może od tych przekrętów sam dostanie kwasu moczowego.

Raz mi przysłał ofertę elektrycznych wózków golfowych za 700$,
ale te 700$ to kosztowała sama felga z oponą do wózka golfowego

Brókselka nigdy nas nie chroniła przed chińskimi oszustami