From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Mamy rok 2024
Date: Mon, 26 Feb 2024 15:56:57 +0100
 by: Nostradamus - Mon, 26 Feb 2024 14:56 UTC

Żyjemy w XXI wieku, jak miałem 15 lat w 1976 roku, w życiu bym nie
pomyślał, że za 50 lat, w XXI wieku będzie gorszy system wyzyskiwania
człowieka, jaki był w PRLu, gdy żyliśmy w Układzie Warszawskim. W PRLu
nie do pomyślenia było, żeby władze wymyślały coraz to nowe podatki,
jakieś limity zużycia prądu, narzucały droższe ceny zużycia powyżej
tychże limitów, jakieś rejestrowanie gospodarstw domowych i określanie w
Centrum Emisji Budynków, czym jest gospodarstwo ogrzewane, żeby za
chwilę podnosić ceny gazu, jak się chce opalać dom gazem.
Bydło sprzedajne zarówno te pisiory, jak i peowiaki wchodzą w te gówno
unijne i zniewalają totalnie naród Polski. Na chuj nam ta Unia, ta
dodatkowa administracja do utrzymania, ten pierdolony, wymyślony przez
korporacje i oligarchów unijnych zielony ład.
Trzeba jak najszybciej wyjść z tego gówna, zwanego Unią Europejską.
Polacy już dziś muszą się zastanawiać i oswajać z myślą, że te kurewstwo
zwane Unią trzeba opuścić.

Za PRLu jak nie było mocy, to ogłaszano w radio drugi, trzeci stan
zasilania i wyłączali na krótki moment prąd, to było przynajmniej
pożyteczne i z myślą o oszczędzaniu dla przeciętnego Kowalskiego,
gospodarstwom domowym taka oszczędność wychodziła na dobre. Ale nie było
wyzysku i podstępów, żeby doić otępiały naród. A Polacy jak te błędne
owieczki, potulnie przystają na ten skurwysyński i nieludzki wyzysk w
XXI wieku. Dokąd Polsko zmierzasz z tymi bandziorami u władzy?

Re: Mamy rok 2024

<urihrq$2ksqi$8@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82440&group=soc.culture.polish#82440

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Mamy rok 2024
Date: Mon, 26 Feb 2024 17:30:34 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 26 Feb 2024 17:30 UTC

On Mon, 26 Feb 2024 15:56:57 +0100, Nostradamus wrote:

> [...]
> owieczki, potulnie przystają na ten skurwysyński i nieludzki wyzysk w
> XXI wieku. Dokąd Polsko zmierzasz z tymi bandziorami u władzy?

boukun! masz racje, wyzysku niee bylo bo place wystarczaly tylko na cebule
i dzem

popieram wyjscie z zydowskiej jewropy !