Date: Tue, 27 Feb 2024 22:39:31 +0000
Subject: "Wilson Fittipaldi nie żyje. Tragiczne zdarzenie pod
czas obiadu
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Tue, 27 Feb 2024 22:39 UTC

"Wilson Fittipaldi nie żyje. Tragiczne zdarzenie podczas obiadu

Nie żyje Wilson Fittipaldi, były kierowca F1 i brat legendarnego mistrza świata Emersona Fittipaldiego. Tragiczne zdarzenie podczas świątecznego obiadu okazało się dla niego śmiertelne. Po zakrztuszeniu się kawałkiem mięsa i dłuższym czasie spędzonym w szpitalu lekarze nie zdołali go uratować.
dzisiaj, 09:27

https://przegladsportowy.onet.pl/formula-1/wilson-fittipaldi-nie-zyje-tragiczne-zdarzenie-podczas-obiadu/lmshbg7

To wielki błąd.
Bo geriatrycy powinni jeśc wyłącznie mięso mielone, a nie twarde w kawałkach,
bo żuchwa już nie domaga, zgryz nieprawidłowy i zdolność przełykania upośledzona.

Gdyby jadł potrawy miękkie, jarzynowe, mielone mięso, to by przeżył kolejne lata.

Re: "Wilson Fittipaldi nie żyje. Tragiczne zdarzenie podczas obiadu

<4d4014911eaec602e04e3355b3015a3c@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82554&group=soc.culture.polish#82554

Date: Wed, 28 Feb 2024 06:55:55 +0000
Subject: Re: "Wilson Fittipaldi nie żyje. Tragiczne zdarzenie
podczas obiadu
From: patrick....@gmail.com (lordwinterisle)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: lordwinterisle - Wed, 28 Feb 2024 06:55 UTC

darius wrote:

> [...]

> Gdyby jadł potrawy miękkie, jarzynowe, mielone mięso, to by przeżył kolejne lata.

Udławić się żarciem można w każdym wieku, tak jak pewien młody obiecujący poeta angielski, którego nazwiska tu nie wymienię, a który podczas przeżuwania jakiejś potrawy w dniu swoich 37 urodzin dostał nagłego i niespodziewanego ataku astmy. Nie pomogło mu w tym nawet, że był znanym cunning-folkiem specjalizującym się w tradycyjnym czarownictwie i medycynie ludowej. Medice cura te ipsum, a Pan z Kosą i tak przyszedł po swoje.

Re: "Wilson Fittipaldi nie żyje. Tragiczne zdarzenie podczas obiadu

<urnogn$3vpbs$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82569&group=soc.culture.polish#82569

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
podczas obiadu
Date: Wed, 28 Feb 2024 16:54:48 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 28 Feb 2024 16:54 UTC

On Wed, 28 Feb 2024 06:55:55 +0000, lordwinterisle wrote:

> [...]
> był znanym cunning-folkiem specjalizującym się w tradycyjnym
> czarownictwie i medycynie ludowej. Medice cura te ipsum, a Pan z Kosą i

a Ty Kuba bedziesz magie uprawial to sie zakrztusisz powietrzem,
Pani z Kosą juz za Toba biega :-)

Re: "Wilson Fittipaldi nie żyje. Tragiczne zdarzenie podczas obiadu

<67bfe69c44927e51ceab2ff48a893d13@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82596&group=soc.culture.polish#82596

Date: Thu, 29 Feb 2024 06:40:45 +0000
podczas obiadu
From: patrick....@gmail.com (lordwinterisle)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: lordwinterisle - Thu, 29 Feb 2024 06:40 UTC

andal wrote:

> a Ty Kuba bedziesz magie uprawial to sie zakrztusisz powietrzem,
> Pani z Kosą juz za Toba biega :-)

Ja z długowiecznej rodziny, jakby co... złego diabli nie biorą ( ͡º ͜ʖ͡º)
Poza tym interesuję się głównie pracą z prawilnymi aniołami i duchami planetarnymi. Trzymam się możliwie daleko od tych upadłych!