Date: Tue, 27 Feb 2024 22:08:52 +0000
Subject: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Tue, 27 Feb 2024 22:08 UTC

Pan dalej w te ‘zrodla’ wierzacy?

https://youtu.be/3WMgoEwTbjY?si=qZUaWxuYpVb8oVeb

Re: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia

<urlvf9$3g387$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82551&group=soc.culture.polish#82551

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia
Date: Wed, 28 Feb 2024 00:41:13 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 28 Feb 2024 00:41 UTC

On Tue, 27 Feb 2024 22:08:52 +0000, RussetBulba wrote:

> Pan dalej w te ‘zrodla’ wierzacy?
>
> https://youtu.be/3WMgoEwTbjY?si=qZUaWxuYpVb8oVeb

pan Zalek chyba ksywke zmienil albo wynajal sie dla Treli
albo jedno i drugie, ma leb do biznesu jak niejaki Wasner

Re: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia

<urlvr4$v8i$1@nnrp.usenet.blueworldhosting.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82552&group=soc.culture.polish#82552

From: use...@gmail.com (krogulec)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 27 Feb 2024 17:47:32 -0700
 by: krogulec - Wed, 28 Feb 2024 00:47 UTC

RussetBulba wrote:
> Pan dalej w te ‘zrodla’ wierzacy?
>
> https://youtu.be/3WMgoEwTbjY?si=qZUaWxuYpVb8oVeb
Żydzi są genetycznie zaprogramowani do kłamsta, korupcji, złodziejstwa i
lichwy

Re: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia

<u9gvti9ik9o48lslrs65363v5vqjpltg1m@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82590&group=soc.culture.polish#82590

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 28 Feb 2024 18:41:19 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Wed, 28 Feb 2024 23:41 UTC

On Tue, 27 Feb 2024 22:08:52 +0000, cyrylmetody2014@gmail.com
(RussetBulba) wrote:

>Pan dalej w te ‘zrodla’ wierzacy?
>
>https://youtu.be/3WMgoEwTbjY?si=qZUaWxuYpVb8oVeb

Panie Bulba,
Przeciez to nie jest az tak skomplikowane - nie widzielismy co tam
naprawde sie dzialo, wiec jesli nie lubimy Zydow to wierzymy we
wszystkie raporty ktore Zydow obwiniaja, jesli lubimy Zydow to
wierzymy w kazda informacje ktora Izrael publikuje, a jesli pozostaly
nam jakies szare komorki to sprawdzamy.
Izrael jest demokratycznym krajem, i juz widzialem program w
izraelskiej TV w ktorym izraelski dziennikarz zaprzeczal jakoby Hamas
obcinal glowy dzieciom, ale jak na razie nie znaleziono dowodow ze
Hamas nie gwalcil kobiet - sa zas zdjecia zabitych kobiet w koszulach
ale bez majtek, oraz zdjecia pocietych nagich kobiet.
Albo np te wideo ktory Pan wskazal - wedlug tego wideo matka
zamordowanej Izraelki podobno twierdzila ze jej corka nie zostala
zgwalcona, ale ten artykul twierdzi ze to nieprawda, wiec komu
wierzyc?
https://www.ynetnews.com/magazine/article/sywr0ylot

A tutaj inne artykuly:
https://www.thejc.com/news/israel/womens-genitalia-stabbed-and-shot-after-terrorists-raped-them-says-horrific-new-report-d1am4olv

https://checkyourfact.com/2024/01/05/fact-check-new-york-times-story-hamas/

Nie musze chyba przekonywac Pana ze ten wideo klip nie jest przychylny
ani NYT ani Izraelowi.
Komu wiec wierzyc? Tak jak napisalem:
jesli nie lubimy Zydow to wierzymy we wszystkie raporty ktore Zydow
obwiniaja, jesli lubimy Zydow to wierzymy w kazda informacje ktora
Izrael publikuje, a jesli pozostaly nam jakies szare komorki to sami
sprawdzamy.

zalek

Re: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia

<a0398643028f1b01842a872456d959f3@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82597&group=soc.culture.polish#82597

Date: Thu, 29 Feb 2024 13:25:54 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 29 Feb 2024 13:25 UTC

No i odnalazl sie pan, panie Zalku. I o to glownie chodzilo.

A komu wierzyc i nie wierzyc oraz w jakiej kwestii, to wazna sprawa. Ja wole nie wierzyc lecz opierac opinie o faktach. Jezeli widze kobiety w opisanym przez pana stanie, to uznaje to za fakty, a wiec gwalcili. Gdy widze mloda dziewczyne z pieskiem, ktora przetrwala bez szwanku i nie boi sie Hamasowcow, to odnosze przekonanie, iz nie gwalcili. Tak wiec zapewne wszyscy byli z Hamas lecz jedni gwalcili a inni nie gwalcili. Lecz nasze mozgi domagaja sie jednoznacznej konkluzji wiec obie prawdy nie moga wspolistniec, zwlaszcza jak ktos sie zabiera za fizyczna eksterminacje kilkudziesieciu tysiecy ludzi, w tym wiekszosci dzieci i nie zamierza w tym wzgledzie cierpiec zbiorowego poczucia winy. Tak wiec bezwzglednie gwalcili.

Re: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia

<urq5s4$limj$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82598&group=soc.culture.polish#82598

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 29 Feb 2024 14:55:00 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 29 Feb 2024 14:55 UTC

On Thu, 29 Feb 2024 13:25:54 +0000, RussetBulba wrote:

> No i odnalazl sie pan, panie Zalku. I o to glownie chodzilo.

teraz wywolaj nasza katoliczke inaczej

Re: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia

<1rc3uilqnfr87ombijib05pp198tuipg65@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82645&group=soc.culture.polish#82645

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 01 Mar 2024 06:10:33 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Fri, 1 Mar 2024 11:10 UTC

On Thu, 29 Feb 2024 13:25:54 +0000, cyrylmetody2014@gmail.com
(RussetBulba) wrote:

> [...]
>
>A komu wierzyc i nie wierzyc oraz w jakiej kwestii, to wazna sprawa. Ja wole nie wierzyc lecz opierac opinie o faktach. Jezeli widze kobiety w opisanym przez pana stanie, to uznaje to za fakty, a wiec gwalcili. Gdy widze mloda dziewczyne z pieskiem, ktora przetrwala bez szwanku i nie boi sie Hamasowcow, to odnosze przekonanie, iz nie gwalcili. Tak wiec zapewne wszyscy byli z Hamas lecz jedni gwalcili a inni nie gwalcili. Lecz nasze mozgi domagaja sie jednoznacznej konkluzji wiec obie prawdy nie moga wspolistniec, zwlaszcza jak ktos sie zabiera za fizyczna eksterminacje kilkudziesieciu tysiecy ludzi, w tym wiekszosci dzieci i nie zamierza w tym wzgledzie cierpiec zbiorowego poczucia winy. Tak wiec bezwzglednie gwalcili.

To chyba oczywiste, ale wiekszosc ludzi ma problem ze zrozumianiem ze
'ludzie rozni som". Byli Polacy ktorzy ryzykowali zyciem ratowac Zydow
i byli Polacy co mordowali Zydow. Byli Niemcy co pomagali Zydom i byli
Niemcy ktorzy Zydow mordowali. Byli ORMOwcy ktorzy bili studentow i
byli tacy co nie. I podobnie jest z kazdym narodem / grupa etniczna /
organizacja.

A to ze odnalazlem sie to cud. Moj czytnik Agent nagle zaczal lepiej
dzialac niz za czasow Googla/

zalek

Re: Panie zzalku, o NYT tutaj bardzo zle mowia

<d3c814182fa3a0875a72e33f986e4ef6@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82648&group=soc.culture.polish#82648

Date: Fri, 1 Mar 2024 13:54:41 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Fri, 1 Mar 2024 13:54 UTC

No to chyba jakos ten czytnik selektywnie ustawiony. Tak wiec pana mamy i to dobrze. Ale brakuje jeszcze Basi, Piotra od bab ze szlangiem czy tez tego starego pornografisty Edwarda.