From the cradle to the coffin underwear comes first. -- Bertolt Brecht

interests / soc.culture.polish / No i co teraz?

SubjectAuthor
* No i co teraz?RussetBulba
`* Re: No i co teraz?ZalekBloom
 `* Re: No i co teraz?RussetBulba
  +* Re: No i co teraz?Bostel
  |`* Re: No i co teraz?RussetBulba
  | `- Re: No i co teraz?RussetBulba
  `* Re: No i co teraz?ZalekBloom
   `* Re: No i co teraz?RussetBulba
    `* Re: No i co teraz?ZalekBloom
     `- Re: No i co teraz?RussetBulba

1
No i co teraz?

<ae6e4395ad679c7a83266f3bf5493f50@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82670&group=soc.culture.polish#82670

Date: Fri, 1 Mar 2024 21:10:24 +0000
Subject: No i co teraz?
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Fri, 1 Mar 2024 21:10 UTC

Jak ponizej:

https://youtu.be/BMNV0Csj46Q?si=NREAUYuF3gbtnrKf

Re: No i co teraz?

<nng7ui5fiat2s6pscpmlm2m908ummevukb@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82719&group=soc.culture.polish#82719

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: No i co teraz?
Date: Sat, 02 Mar 2024 19:39:22 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sun, 3 Mar 2024 00:39 UTC

On Fri, 1 Mar 2024 21:10:24 +0000, cyrylmetody2014@gmail.com
(RussetBulba) wrote:

>Jak ponizej:
>
>https://youtu.be/BMNV0Csj46Q?si=NREAUYuF3gbtnrKf

Tak jak pisalem poprzednio - kto nie lubi Zydow bedzie twierdzil ze
Hamas nikogo nie gwalcil, nagie cialo zamordowanej izraelskiej
dziewczyny pokazywano w Gazie jako przyklad jak Izraelczycy morduja
swoje kobiety, inny fimik z Izraelka z zakrwawionymi spodniami tez nie
swiadczy o zadnym gwalcie, po prostu miala okres, etc.
W tym wideo jest mowa o izraelskim podkascie w ktorym izraelska
dziennikarka nie mogla znalezc potwierdzenia w szpitalach o gwalcie -
sluchalem tego podkastu, to co ten facet nie powiedzial, ze lekarze
powiedzieli jej ze czesto zgwalcone kobiety ze wstydu ukrywaja ten
fakt. O tej zgwalconej kobiecie w czarnej sukni ktorej matka
twierdzila ze nie bylo gwaltu, podalem link w ktorym ta matka twierdzi
ze bylo na odwrot.
Jesli zas chodzi o Democracy Now, lubilem ja sluchac az do chwili gdy
byla jakas dyskusja o udziale Izraela w przemycie uranu - ktos
stwierdzil ze nie ma zadnych dowodow ze Mossad bral w tym udzial, na
co ona odpowiedziala ze to jest niezbity dowod ze Izrael bral udzial,
bo Mossad zadnych sladow nie zostawia.

Nie pomyle sie chyba jesli stwierdze ze wiekszosc dzisiejszej sciepy
nie wierzy w gwalty Hamasu, zas polowa wierzy ze byly gwalty, ale nie
Hamasu tylko Rosjan i nie w Gazie ale na Ukrainie.

zalek

Re: No i co teraz?

<e9c161eb38c5f1dba6158034228d0610@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82720&group=soc.culture.polish#82720

Date: Sun, 3 Mar 2024 02:48:49 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Sun, 3 Mar 2024 02:48 UTC

Pojedyncze przypadki lecz nie masowe zjawisko, co nie swiadczy, iz systematyczny gwalt byl strategia Hamasu. Jak i te nieszczesne poobcinane dzieciece glowy. Mialo ich byc 40, gdy cala liczba dzieci ofiar tego dnia byla 36, w tym znikoma liczba niemowlat. A wiec o czym to swiadczy?

Re: No i co teraz?

<l4ihsqFecsmU1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82721&group=soc.culture.polish#82721

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: 3 Mar 2024 05:58:50 GMT
 by: Bostel - Sun, 3 Mar 2024 05:58 UTC

RussetBulba <cyrylmetody2014@gmail.com> wrote:
> [...]
> ofiar tego dnia byla 36, w tym znikoma liczba niemowlat. A wiec o czym to swiadczy?

Bardzo słuszna argumentacja, p. Bulba. Czy w roku 2015 i później również
ukazywał Pan tyle zdrowego rozsądku i po kolońskim sylwestrze pisał, iż
gwałty i ataki nożem to nie jest charakterystyczna cecha narodowa
Erytrejczyków? (A co do izraelskich dzieci, zna Pan ich liczbę z jakiś
wiarygodnych źródeł, czy podal ją Panu via Twitter brat olin?

Re: No i co teraz?

<e419ui1ttig6go2v08tfnnu5762ulfrn8k@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82734&group=soc.culture.polish#82734

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 03 Mar 2024 09:17:12 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sun, 3 Mar 2024 14:17 UTC

On Sun, 3 Mar 2024 02:48:49 +0000, cyrylmetody2014@gmail.com
(RussetBulba) wrote:

>Pojedyncze przypadki lecz nie masowe zjawisko, co nie swiadczy, iz systematyczny gwalt byl strategia Hamasu. Jak i te nieszczesne poobcinane dzieciece glowy. Mialo ich byc 40, gdy cala liczba dzieci ofiar tego dnia byla 36, w tym znikoma liczba niemowlat. A wiec o czym to swiadczy?

Z zeznan Hamasowcow ktorych zlapano a ktore podawano w izraelskiej TV
wynika ze byl to rozkaz, a poniewaz Hamas jest organizacja religijna,
sprowadzono nawet jakiegos immama ktory zaswiadczyl ze tak wlasnie
Allah chce i bez zadnej spowiedzi grzech gwaltu zostanie im wybaczony.
Czy rzeczywiscie tak bylo? Czy byc moze Hamasowcy tak powiedzieli bo
im za mocno sciskano jadra? Nie wiem, ale wiem kto na sciepie a cala
pewnosci wie ze to nie bylo masowe zjawisko.
Nawiasem mowiac - ile kobiet nalezaloby zgwalcic aby uznano gwalt za
masowe zjawisko? Ile kobiet nalezy zgwalcic aby zostac uznanym za
'gwalcicielem seryjnym'?

zalek

Re: No i co teraz?

<624bcf264c021711cc4664d3cf22fe1a@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82735&group=soc.culture.polish#82735

Date: Sun, 3 Mar 2024 14:31:45 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Sun, 3 Mar 2024 14:31 UTC

Dziwne pretensje wobec faktow. Jakis powazny dyzonans poznawczy widze u szanownego dyskutanta na co stan emocjonalny wskazuje. Skad ci Erytrejczycy?

https://www.france24.com/en/live-news/20231215-israel-social-security-data-reveals-true-picture-of-oct-7-deaths

Re: No i co teraz?

<9fe1171b4583fd1d8f7d039ab3f46205@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82736&group=soc.culture.polish#82736

Date: Sun, 3 Mar 2024 14:42:14 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Sun, 3 Mar 2024 14:42 UTC

I wiecej:

https://aoav.org.uk/2023/an-analysis-of-the-7th-of-october-2023-casualties-in-israel-as-a-result-of-the-hamas-attack/#:~:text=As%20illustrated%20in%20Figure%201,the%20victims%20still%20remain%20unidentified.

Re: No i co teraz?

<f889068a6281acbdc3c25947847bc71c@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82737&group=soc.culture.polish#82737

Date: Sun, 3 Mar 2024 15:07:14 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Sun, 3 Mar 2024 15:07 UTC

Sadze, panie Zalku, iz gdyby to byl rozkaz organizacyjny polaczony z nakazem moralnym, to skala zjawiska winna byc dominujaca oraz odzwierciedlona w statystykach ofiar, zarowno proporcji kobiet jak i dzieci. A mimo udzialu wszystkich kategorii wsrod ofiar dominuja mlodsi wiekiem mezczyzni w tym duzy udzial mundurowych. A wiec ataki byly w znacznym stopniu selektywne, poniewaz trudno to wytlumaczyc inaczej. Czy to nie odpowiada przwdzie?

Re: No i co teraz?

<sq5auip88llvo9rvt47k96ncejdrlju0t3@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82759&group=soc.culture.polish#82759

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 03 Mar 2024 19:57:36 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 4 Mar 2024 00:57 UTC

On Sun, 3 Mar 2024 15:07:14 +0000, cyrylmetody2014@gmail.com
(RussetBulba) wrote:

>Sadze, panie Zalku, iz gdyby to byl rozkaz organizacyjny polaczony z nakazem moralnym, to skala zjawiska winna byc dominujaca oraz odzwierciedlona w statystykach ofiar, zarowno proporcji kobiet jak i dzieci. A mimo udzialu wszystkich kategorii wsrod ofiar dominuja mlodsi wiekiem mezczyzni w tym duzy udzial mundurowych. A wiec ataki byly w znacznym stopniu selektywne, poniewaz trudno to wytlumaczyc inaczej. Czy to nie odpowiada przwdzie?

Panie Bulba,
Wszystko zalezy od tego co chcemy udowodnic. Mozna twierdzic ze
Hamasowcy ktorych atakowali izraelscy cywile byli bardziej
zainteresowani obrona niz gwaltami. Dosc duzo Izraelczykow ma
pistolety i w izraelskiej TV slyszalem ich opowiadania. To nie bylo
tak ze zaden Izraelczyk sie nie bronil, czesc zginela walczac, duzo
mlodych Izraelczykow slyszac w radiu o ataku wsiadlo do samochodu i
jechalo pomoc, i duzo z nich zginelo. Problem byl w tym ze na Izrael
napadlo 1000-3000 Hamasowcow, wiec mniejsze jednostki wojskowe w
liczbie 10-20 osob nie mialo szans. Atak Hamasu byl dobrze
skoordynowany, mieli nie tylko karabiny ale rowniez RPG - zajeli drogi
i strzelali w kazdy zblizajacy sie samochod z odsiecza. Rowniez
zainteresowani byli w porwaniach, nie tylko ludzi zywych, ale i zwlok,
bo Hamas obiecal wysokie nagrody za porwanych Izraelczykow, zywych i
martwych.
Oczywiscie mozna rowniez twierdzic ze Hamas nikogo nie gwalcil, nikogo
nie mordowal, bo najlepszym dowodem sa proporcje zamordowanych kobiet
i mezczyzn.
Jedno jest pewne - gdyby podobny napad zrobili Niemcy na Polske, ci
sami ludzie ktorzy teraz bronia Hamasu, na podstawie takich samych
dowodow atakowali by Niemcy.
A jak bylo naprawde? Wedlug mnie najlepiej o tym swiadczy ze Hamas nie
mial zadnych moralnych problemow porwac kilkuletnie dzieci (w tym
jedna matke z niemowleciem) i kobiet i mezczyzn ktorzy przekroczyli 70
lat. Te porwanie na pewno wynikaly z rozkazu, inaczej Hamas by zwrocil
tych ludzi. A wiec jak wygladalo naprawde? Tylko ludzie ktorzy to
widzieli wiedza.

zalek

Re: No i co teraz?

<b7e3e745809f19889136819e08fbc68f@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82761&group=soc.culture.polish#82761

Date: Mon, 4 Mar 2024 02:29:05 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Mon, 4 Mar 2024 02:29 UTC

Nie jest to obrona Hamasu, lecz proba lepszego zrozumienia wydarzen tamtego dnia, ktore jakoby wg zalozen Izraela nie mialo fizycznie miec szans na zaistnienie. Tym chyba nalezy tlumaczyc zrelaksowana oslone granicy jak i zorganizowanie w jej poblizu duzej socjalnej imprezy bez nalezytej oslony a wszystko w sytuacji wielokrotnych ostrzezen o przygotowaniach Hamasu do akcji, ktore mialy trwac latami. A wiec jest sytuacja dziwnego i karygodnego zaniechania mimo doswiadczen historycznych w tym wzgledzie. Ten atak Hamasu sluzy jako uzasadnienia do obecnego ataku izraelskiego na Gaze a jego metoda, zakres i intensywnosc jest uzasadniana i legitymizowana skala i okruciestwem Hamasu z 7 pazdziernika ubieglego roku. A wiec to, czy zgwalcono kilka, czy tez kilkaset izraelskich kobiet ma istotne miejsce w tym uzasadnieniu jako iz jest jednym z koronnych w nich argumentow.