If a man has a strong faith he can indulge in the luxury of skepticism. -- Friedrich Nietzsche

interests / soc.culture.polish / Re: (Nie) Terror w Szczecinie

SubjectAuthor
* (Nie) Terror w SzczecinieA. Filip
+* Re: (Nie) Terror w SzczecinieBostel

1
(Nie) Terror w Szczecinie

<anfi+as0kjcae6f-o326@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82686&group=soc.culture.polish#82686

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: (Nie) Terror w Szczecinie
Date: Sat, 02 Mar 2024 08:38:47 +0100
sha1:ntwHt9OjHiTa9JxXH2ltNd8DpCA=
 by: A. Filip - Sat, 2 Mar 2024 07:38 UTC

https://www.rmf24.pl/regiony/szczecin/news-kierowca-wjechal-w-grupe-ludzi-i-uciekl-kilkanascie-osob-pos,nId,7364004
> Kierowca wjechał w grupę ludzi i uciekł. Kilkanaście osób
> poszkodowanych w Szczecinie
> ; Wczoraj, 1 marca (15:30) ; Aktualizacja: Wczoraj, 1 marca (19:05)
>
> Rozpędzony samochód osobowy wjechał w grupę ludzi na Placu Rodła w
> Szczecinie. […] Poszkodowanych zostało 19 osób - w tym sześcioro
> dzieci. Dwie osoby są w ciężkim stanie, ale niezagrażającym życiu.
> […] "Dramat, który się rozegrał, to z pewnością nie był zamach
> terrorystyczny" - zapewnił zastępca komendanta wojewódzkiego policji
> Marek Jasztal. […]

Kiedy wreszcie w Europie zakażą samochodów?!

--
A. Filip
| Nie rozdzielaj włosa (zapałki) na czworo. (Przysłowie polskie)

Re: (Nie) Terror w Szczecinie

<l4g3trF30aqU1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82689&group=soc.culture.polish#82689

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: (Nie) Terror w Szczecinie
Date: 2 Mar 2024 07:48:11 GMT
 by: Bostel - Sat, 2 Mar 2024 07:48 UTC

A. Filip <anfi@wp.eu> wrote:
> https://www.rmf24.pl/regiony/szczecin/news-kierowca-wjechal-w-grupe-ludzi-i-uciekl-kilkanascie-osob-pos,nId,7364004

> Kiedy wreszcie w Europie zakażą samochodów?!

Szczecin lub Polska to jeszcze nie cala Europa. Tylko gwoli informacji.
I dodatkowo nadmienię, ze samochody same z siebie nie rania lub zabijają
ludzi, tylko
Idioci którzy nimi kierują. W Polsce nierzadko pod wplywem.

Re: (Nie) Terror w Szczecinie

<anfi+mytj7be32f-o326@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82693&group=soc.culture.polish#82693

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 02 Mar 2024 09:04:12 +0100
sha1:ZetUBEuK2qKPYtXOkF1Tg3qZYfY=
 by: A. Filip - Sat, 2 Mar 2024 08:04 UTC

Bostel <kazimierz.podwawelski@gmail.com> pisze:

> [...]
> ludzi, tylko
> Idioci którzy nimi kierują. W Polsce nierzadko pod wplywem.

A ile z tego "pod wpływem" to wynik stosowania standardów trzeźwości nie
jak w większości Europy (0.05%) a jak w restrykcyjnej Skandynawii (0.02%)?

--
A. Filip
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

Re: (Nie) Terror w Szczecinie

<l4g5jmF37hkU1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82694&group=soc.culture.polish#82694

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: 2 Mar 2024 08:16:55 GMT
 by: Bostel - Sat, 2 Mar 2024 08:16 UTC

A. Filip <anfi@wp.eu> wrote:

> A ile z tego "pod wpływem" to wynik stosowania standardów trzeźwości nie
> jak w większości Europy (0.05%) a jak w restrykcyjnej Skandynawii (0.02%)?

Nie ważne ile, bo pijany Polak za kierownica to nie wykroczenie czy
przestepstwo, lecz polska mentalność. Tego nie da się wykorzenić poprzez
paragrafy czy kary.

Re: (Nie) Terror w Szczecinie

<uruqsh$ol43$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82696&group=soc.culture.polish#82696

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 2 Mar 2024 10:17:56 +0100
 by: Nostradamus - Sat, 2 Mar 2024 09:17 UTC

Już wkrótce

https://www.youtube.com/watch?v=1Eqs8RslV7A

Re: (Nie) Terror w Szczecinie

<urusvg$oof2$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82701&group=soc.culture.polish#82701

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 2 Mar 2024 10:53:38 +0100
 by: Nostradamus - Sat, 2 Mar 2024 09:53 UTC

W dniu 02.03.2024 o 09:04, A. Filip pisze:

> A ile z tego "pod wpływem" to wynik stosowania standardów trzeźwości nie
> jak w większości Europy (0.05%) a jak w restrykcyjnej Skandynawii (0.02%)?

Po zatrzymaniu, mężczyzna miał tłumaczyć śledczym, że "wydawało mu się,
że ktoś go goni" - podaje Radio ZET.

Zielony Ład siada na psychikę ludzi.