There was a phone call for you.

interests / soc.culture.polish / Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

SubjectAuthor
* Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 latdarius
+* Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 latandal
|`* Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 latdarius
| `- Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 latandal
`* Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 latEnd Of Line
 +* Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 latLipkowski
> [...]
 | `- Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 latandal
 `- Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 latBostel

1
Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<7e47789951204b75c45c2b2f1681f14e@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82621&group=soc.culture.polish#82621

Date: Thu, 29 Feb 2024 23:09:16 +0000
Subject: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10
lat
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Thu, 29 Feb 2024 23:09 UTC

Rewelacja z Chin leczy akupunkturą laserową wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

https://video.aliexpress-media.com/play/u/ae_sg_item/2213201626589/p/1/e/6/t/10301/350584299013.mp4

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<urr6qh$scf3$4@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82629&group=soc.culture.polish#82629

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby,
odmładza o 10 lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 00:17:21 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 1 Mar 2024 00:17 UTC

On Thu, 29 Feb 2024 23:09:16 +0000, darius wrote:

> Rewelacja z Chin leczy akupunkturą laserową wszystkie choroby, odmładza
> o 10 lat
>
> https://video.aliexpress-media.com/play/u/ae_sg_item/2213201626589/p/1/
e/6/t/10301/350584299013.mp4

tobie kitajcu juz nic nie pomoze, zdechniesz od chinskiego syfa

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<d099af696c4360fa92f4758ecb8ba7cc@www.novabbs.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82631&group=soc.culture.polish#82631

Date: Fri, 1 Mar 2024 01:23:02 +0000
Subject: Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o
10 lat
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Fri, 1 Mar 2024 01:23 UTC

You look like a million dollars. All green and wrinkled.

hahaha hahaha

<urrfa0$tptt$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82632&group=soc.culture.polish#82632

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
odmładza o 10 lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 02:42:08 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 1 Mar 2024 02:42 UTC

On Fri, 1 Mar 2024 01:23:02 +0000, darius wrote:

> You look like a million dollars. All green and wrinkled.
> hahaha hahaha

syphilis & neisseria gonorrhoeae

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<urs582$15ahe$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82636&group=soc.culture.polish#82636

From: endoflin...@gmail.com (End Of Line)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Rewelacja_z_Chin_leczy_wszystkie_choroby,_odm
ładza_o_10_lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 09:56:25 +0100
 by: End Of Line - Fri, 1 Mar 2024 08:56 UTC

On 3/1/2024 12:09 AM, darius wrote:
> Rewelacja z Chin leczy akupunkturą laserową wszystkie choroby, odmładza
> o 10 lat
>
> https://video.aliexpress-media.com/play/u/ae_sg_item/2213201626589/p/1/e/6/t/10301/350584299013.mp4

Jakieś dowody że "akupunktura" nawet laserowa działa w ogóle? Z tego co
wiem, nie ma to większej udowodnionej działalności niż placebo :-)

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<l4dkemFlqt4U1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82639&group=soc.culture.polish#82639

From: kazimier...@gmail.com (Lipkowski)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie
choroby, odmładza o 10 lat
Date: 1 Mar 2024 09:11:50 GMT
 by: Lipkowski - Fri, 1 Mar 2024 09:11 UTC

End Of Line <endofline90@gmail.com> wrote:

> Jakieś dowody że "akupunktura" nawet laserowa działa w ogóle? Z tego co
> wiem, nie ma to większej udowodnionej działalności niż placebo :-)

To idź i sam sie przekonaj. Bo i cóż znaczy „z tego co wiem”? W warzywniaku
gadali?

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<l4dkopFlsc5U1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82640&group=soc.culture.polish#82640

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
choroby, odmładza o 10 lat
Date: 1 Mar 2024 09:17:13 GMT
 by: Bostel - Fri, 1 Mar 2024 09:17 UTC

> Jakieś dowody że "akupunktura" nawet laserowa działa w ogóle? Z tego co
> wiem, nie ma to większej udowodnionej działalności niż placebo :-)

Co to znaczy „z tego co wiem”? Czyli z czego? Z magla?
Pytam, gdyż to ciekawe …

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<urs6is$15ahe$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82641&group=soc.culture.polish#82641

From: endoflin...@gmail.com (End Of Line)
Newsgroups: soc.culture.polish
ładza_o_10_lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 10:19:15 +0100
 by: End Of Line - Fri, 1 Mar 2024 09:19 UTC

On 3/1/2024 10:11 AM, Lipkowski wrote:

> To idź i sam sie przekonaj. Bo i cóż znaczy „z tego co wiem”? W warzywniaku
> gadali?

To nie tak gamoniu. Żeby stosować jakieś "akupunktury" to trzeba mieć
prace naukowe potwierdzajace 1) skutecznosc i 2) bezpieczeństwo tego środku.

Akupunktura jako "medycyna alternatywna" nie ma... Więc traktowana jest
jako pseudo-nauka. Tyle...

Chciałem grzecznie, ale widzę mam tu buca...

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<l4dlo5Fm1j0U1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82642&group=soc.culture.polish#82642

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
choroby, odmładza o 10 lat
Date: 1 Mar 2024 09:33:57 GMT
 by: Bostel - Fri, 1 Mar 2024 09:33 UTC

> [...]
> jako pseudo-nauka. Tyle...
>
> Chciałem grzecznie, ale widzę mam tu buca...

Nie wiem co prawda co to takiego buc, ale nie ważne.

Skuteczność akupunktury przy uśmierzeniu bólu badali i potwierdzili badacze
bólu Friedrich-Schiller-Universität oraz Harvard Medical School Boston.
Wystarczy umieć czytac, a nie tylko słuchać co w kolejce do warzywniaka
mówią …

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<ursbj0$15ahe$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82643&group=soc.culture.polish#82643

From: endoflin...@gmail.com (End Of Line)
Newsgroups: soc.culture.polish
ładza_o_10_lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 11:44:39 +0100
 by: End Of Line - Fri, 1 Mar 2024 10:44 UTC

On 3/1/2024 10:33 AM, Bostel wrote:

> [...]
> bólu Friedrich-Schiller-Universität oraz Harvard Medical School Boston.
> Wystarczy umieć czytac, a nie tylko słuchać co w kolejce do warzywniaka

Linki do scholar.google.com tak to sobie mozesz w warzywniaku gadać.

Po drugie nawet jeśli uśmierza tymczasowo, to nie likwiduje źródła bólu...

A gamoń napisał, że leczy wszystko :-) Się uczepili "z tego co wiem".

Powiem prosto, akupunktura ma status "medycyny alternatynej" bliskiej
paranauki...

https://en.wikipedia.org/wiki/Acupuncture

Acupuncture[b] is a form of alternative medicine[2] and a component of
traditional Chinese medicine (TCM) in which thin needles are inserted
into the body.[3] Acupuncture is a pseudoscience;[4][5] the theories and
practices of TCM are not based on scientific knowledge,[6] and it has
been characterized as quackery.[7][8][9][10][11]

https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-4614-8541-4_2

https://sci-hub.3800808.com/10.1007/978-1-4614-8541-4_2

Let’s consider acupuncture (Fig. 2.9 ). A frequent comment made about
this practice is “we know it works from thousands of years of
experience.” The “acupoints” that are described as areas with
concentrations of nerve endings and blood vessels have never been found
by any microscopic or biochemical techniques. A study reported that
during acupuncture, certain brain activity was reduced, which
corresponded to lower pain perception in the volunteers taking part in
the study. What does that mean, exactly? Was the effect causal or
coincidental or was it due to the placebo effect? Many reviewers of
homeopathic practice believe that the placebo

Fig. 2.9 The process of acupuncture. Scientific studies have shown that
acupuncture does not work

Bullshit as f..k

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<l4dr5uFmqobU1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82644&group=soc.culture.polish#82644

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
choroby, odmładza o 10 lat
Date: 1 Mar 2024 11:06:38 GMT
 by: Bostel - Fri, 1 Mar 2024 11:06 UTC

> [...]
>
> A gamoń napisał, że leczy wszystko :-) Się uczepili "z tego co wiem".
>
> Powiem prosto, akupunktura ma status "medycyny alternatynej" bliskiej

Mój post dotyczył dwóch rzeczy: Twojego źródła zwanego „z tego co wiem”
oraz pytania „czy działa w ogóle”. O leczeniu nie pisałem. Napisałem wiec,
że działa i zostało udowodnione. I moje informacje nie opierają sie jak
Twoje na Wikipedii pisanej przez zwykłych internautow. Poza tym sam
działania doświadczyłem, wiec nie muszę szukać dowodów w czasopismach
medycznych a Ciebie nie chce do niczego przekonywać.

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<ursllb$18lp7$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82646&group=soc.culture.polish#82646

From: endoflin...@gmail.com (End Of Line)
Newsgroups: soc.culture.polish
ładza_o_10_lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 14:36:33 +0100
 by: End Of Line - Fri, 1 Mar 2024 13:36 UTC

On 3/1/2024 12:06 PM, Bostel wrote:

> [...]
> działania doświadczyłem, wiec nie muszę szukać dowodów w czasopismach
> medycznych a Ciebie nie chce do niczego przekonywać.

To jeszcze debilu doczytaj źródła z prasy naukowej. To jest czasoposimo
medyczne.

Teraz się wykręcasz bo napisałeś wyraźnie

"Rewelacja z Chin leczy akupunkturą laserową wszystkie choroby, odmładza
o 10 lat"

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<ursnsp$191vb$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82650&group=soc.culture.polish#82650

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
odmładza o 10 lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 14:14:49 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 1 Mar 2024 14:14 UTC

On Fri, 1 Mar 2024 10:19:15 +0100, End Of Line wrote:

> [...]
> jako pseudo-nauka. Tyle...
>
> Chciałem grzecznie, ale widzę mam tu buca...

to je buc szwabskiego nasienia

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<urso1u$191vb$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82651&group=soc.culture.polish#82651

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
odmładza o 10 lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 14:17:35 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 1 Mar 2024 14:17 UTC

On 1 Mar 2024 09:33:57 GMT, Bostel wrote:

> [...]
> badacze bólu Friedrich-Schiller-Universität oraz Harvard Medical School
> Boston. Wystarczy umieć czytac, a nie tylko słuchać co w kolejce do

zebys folksdojczu sobie przypomnial:

buc = cham, prostak, burak - może służyć też jako zamiennik dla slow:
wafel, popapraniec, palant, chuj.

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<ursoa2$191vb$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82652&group=soc.culture.polish#82652

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
odmładza o 10 lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 14:21:54 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 1 Mar 2024 14:21 UTC

On Fri, 1 Mar 2024 14:36:33 +0100, End Of Line wrote:

> [...]
>
> Teraz się wykręcasz bo napisałeś wyraźnie
>
> "Rewelacja z Chin leczy akupunkturą laserową wszystkie choroby, odmładza

odebrałeś mu nadzieję, buc zapłacił a nie działa

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<l4e7ipFonovU1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82655&group=soc.culture.polish#82655

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
choroby, odmładza o 10 lat
Date: 1 Mar 2024 14:38:17 GMT
 by: Bostel - Fri, 1 Mar 2024 14:38 UTC

> Teraz się wykręcasz bo napisałeś wyraźnie
>
> "Rewelacja z Chin leczy akupunkturą laserową wszystkie choroby, odmładza
> o 10 lat"

Kiedy i gdzie to napisałem?

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<urspb5$19e84$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82656&group=soc.culture.polish#82656

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
odmładza o 10 lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 14:39:33 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 1 Mar 2024 14:39 UTC

On 1 Mar 2024 14:38:17 GMT, Bostel wrote:

> Kiedy i gdzie to napisałem?

z pamiecia kiepsko u buca

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<l4elqeFqte9U1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82668&group=soc.culture.polish#82668

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
choroby, odmładza o 10 lat
Date: 1 Mar 2024 18:41:18 GMT
 by: Bostel - Fri, 1 Mar 2024 18:41 UTC

andal <andal@andal.org> wrote:

> z pamiecia kiepsko u buca

To było rzeczywiście nie moje, ale nie gniewam sie na Ciebie. Nie jesteś
najjaśniejszą świecą na tym ściepowym świeczniku.

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<urt9cr$1d28g$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82669&group=soc.culture.polish#82669

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
odmładza o 10 lat
Date: Fri, 1 Mar 2024 19:13:31 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 1 Mar 2024 19:13 UTC

On 1 Mar 2024 18:41:18 GMT, Bostel wrote:

> To było rzeczywiście nie moje, ale nie gniewam sie na Ciebie. Nie jesteś
> najjaśniejszą świecą na tym ściepowym świeczniku.

a kto sie liczy z opinia buca

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<l4ftpiF249eU1@mid.individual.net>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82685&group=soc.culture.polish#82685

From: kazimier...@gmail.com (Bostel)
Newsgroups: soc.culture.polish
choroby, odmładza o 10 lat
Date: 2 Mar 2024 06:03:30 GMT
<l4elqeFqte9U1@mid.individual.net>
<urt9cr$1d28g$1@dont-email.me>
 by: Bostel - Sat, 2 Mar 2024 06:03 UTC

andal <andal@andal.org> wrote:

> a kto sie liczy z opinia buca

Na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć. To ty po raz kolejny wylewasz
żółć w postach do mnie w swoim polskawym języku. Gdybyś nie liczył sie z
moją opinią, nie odpisywałbyś. Apropos, kto ciebie uczy pisać, dzieci czy
wnuki?

Re: Rewelacja z Chin leczy wszystkie choroby, odmładza o 10 lat

<us27ni$2ih60$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=82738&group=soc.culture.polish#82738

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
odmładza o 10 lat
Date: Sun, 3 Mar 2024 16:15:47 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 3 Mar 2024 16:15 UTC

On 2 Mar 2024 06:03:30 GMT, Bostel wrote:

> [...]
> wylewasz żółć w postach do mnie w swoim polskawym języku. Gdybyś nie
> liczył sie z moją opinią, nie odpisywałbyś. Apropos, kto ciebie uczy

wlasnie po raz lolejny udowadniasz zes buc i debil