From: choch...@taniec.org (Obciach)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Trybun ludowy
Date: Mon, 11 Mar 2024 08:13:55 +0100
 by: Obciach - Mon, 11 Mar 2024 07:13 UTC

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,30774194,przeciwnicy-unii-rozwazaja-wspolny-start-w-wyborach-zoltek.html#s=BoxOpImg5

> [...]
czerwcowymi wyborami. Rozmowy w sprawie utworzenia wsp贸lnego frontu
prowadz膮 m.in. prezes Kongresu Nowej Prawicy Stanis艂aw 呕贸艂tek i Janusz
Korwin-Mikke. 呕贸艂tek stawia warunek co do nazwy wsp贸lnego komitetu."

Kongresu Nowej Prawicy Stanis艂aw 呕贸艂tek, by艂y europose艂 i by艂y kandydat
na prezydenta."

"politycy" PiS kt贸rzy 艂okciami rozpychaj膮 si臋 by za艂apa膰 si臋 na list臋
kandydat贸w do UE. Pewnie przy艂膮cz膮 si臋 do oszo艂om贸w! ;-)))

Polakom co艣 konkretnego do zaoferowania.

> A cho膰by koniec z sytuacj膮 gdy to p艂acimy normalne sk艂adki a z
urz臋du, z rozdzielnika dostajemy mniej. Tylko wr贸g Polski i Polak贸w mo偶e
godzi膰 si臋 na co艣 takiego.
Kto jest tym wrogiem?

klubu r贸wnych szans".. q*rwa ma膰.

pod batem Rosji, nieprawda偶?

> Podziwia艂em Senn臋,
To sobie podziwiaj tych kremlowskich ko艂cho藕nik贸w.
Tacy jak ty pluj膮 r贸wnie偶 na s.c. polish.

> ale wola艂em Prosta czy Laude.
To tw贸j problem kremlowski ko艂cho藕niku! Wracaj za Ural.

Ty ca艂e 偶ycie jeste艣 pod batem wi臋c dla ciebie to ca艂a przyjemno艣膰.

http://www.ur5ffr.com/viewtopic.php?t=364&start=10

Jeste艣 dumny ze swoich kumpli?

> Ja w odr贸偶nieniu takich jak ty

Niby jakich prze偶uwaczu szmat? 呕resz polski chleb!

> i twoi mentorzy o mentalno艣ci urodzonych niewolnik贸w
A tak konkretnie to kto sukinsynu? No 艣mia艂o!

> 藕le si臋 czuj臋 pod jakimkolwiek batem.
Jasne. Wy tylko potraficie ok艂ada膰 batem innych. G艂贸wnie tych, kt贸rzy
chc膮 偶y膰 w艂asnym 偶yciem, a nie wg Kremla.