From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Ryży to ma szczęście ...
Date: Tue, 12 Mar 2024 15:43:26 +0100
 by: Nostradamus - Tue, 12 Mar 2024 14:43 UTC

EDI
3 min. temu
ECOPATOLOGIA wkracza powoli do naszego życia. Dobrze , że mam jeszcze
stary ciepły kożuch po dziadku i 3 pary gumofilców. Ale pomimo to
zazdroszczę tym moim rówieśnikom , którzy mogą sobie wykorzystać deputat
PO dziadku z wermachtu i filcowe walonki spod Stalingradu. Ryży to ma
szczęście ...

Czym grzać?
2 min. temu
Dopiero wziąłem dotację na wymianę na gazowy ….

mieszczuch
2 min. temu
Wymienić to trzeba nie piece gazowe tylko tych ekoterrorystów W PE,
którzy wymyślają te absurdalne rozwiązania. Rozwalili przemysł
samochodowy i dalej brną w te swoje obsesje klimatyczne. Jeśli w czerwcu
Europejczycy nie zagłosują na normalnych europosłów to Europa przepadnie
a Chiny, USA, Indie czy Rosja będą się cieszyć.

loki
3 min. temu
hhehehehe jebłem

Magda
3 min. temu
A wystarczyłoby stworzyć godny filtr na komin. Osobiście uważam, że
błędem jest polegać tylko na prądzie. U mnie często go nie ma, sieci już
teraz są przeciążone, prąd strasznie drogi. Latem zabraniają nam użyć
klimatyzacji a co to będzie, gdy dodamy auta na prąd, piece na prąd,
urządzenia ładowane bateryjka na prąd. Plus wyłączenia prądu podczas
złej pogody, urządzenia przez to często się psują. Nie, dziękuję,
generator nie pociągnie. A jak masz małe dzieci to zamarzną.