Rocksolid Light

You will win success in whatever calling you adopt.

interests / soc.culture.bulgaria / Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

SubjectAuthor
* Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in EuropeNick
+* Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacmax val
> [...]
    `* Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media LiteracIvaylo Ivanov
     `- Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in EuropeNick

Pages:123
Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<u58b9t$2gc3r$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8632&group=soc.culture.bulgaria#8632

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe

Date: Wed, 31 May 2023 20:39:25 -0000 (UTC)
 by: Nick - Wed, 31 May 2023 20:39 UTC

On Wed, 31 May 2023 12:24:38 -0700 (PDT), max val wrote:

> По принцип такова сравнение не е правилно. Животът в България е 10-20 %
> по-евтин отколкото в Унгария. И българските данъци са доста по-ниски
> отколкото в Унгария.

> Но даже и цифрите ти на са верни. В момента средната брутна заплата е
> около 530 хиляди форинта, горе-долу 1400 евро.

И ся кво? Ивайло лъже като дърт циганин?!

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<d0231caa-fbd7-4076-8def-fcf240b5b90en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8633&group=soc.culture.bulgaria#8633

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 31 May 2023 14:12:32 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Notice_of_Funding_Opportunity:_DRL_Media_Literac
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 31 May 2023 21:12 UTC

On Wednesday, May 31, 2023 at 3:19:51 PM UTC-4, max val wrote:

> Просто не е вярно. Има равновежие между про-правителствените и опозиционните медии. Сред интернетските медии даже опозиционните имат превес.

Съдейки по България, където ББ управява доста по-кратко от Орбан в Унгария, твърдението ти няма как да е вярно.
От България знаем и схемите по които се извършва това. Всъщност България и Унгария са на същото място в
класирането на Reporters Without Borders по свобода на медиите.

https://en.wikipedia.org/wiki/World_Press_Freedom_Index

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<81a6ce7d-0925-454b-88c8-74214fb8b20en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8634&group=soc.culture.bulgaria#8634

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 31 May 2023 14:20:19 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 31 May 2023 21:20 UTC

On Wednesday, May 31, 2023 at 3:24:39 PM UTC-4, max val wrote:

> [...]
> Но даже и цифрите ти на са верни. В момента средната брутна заплата е около 530 хиляди форинта, горе-долу 1400 евро.

Преписал съм неправилно. Цифрата е 580,000 форинта ($1670).
https://tradingeconomics.com/hungary/wages

Източника е обикновено надежден. Така или иначе за 13 години Орбан доближи Унгария до българското дережде.
А не е да кажеш, че за тези 13 години България беше управлявана от мъдри държавници.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<67fa2ff5-a7dc-4c3d-a9b8-1c9ed643ca48n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8635&group=soc.culture.bulgaria#8635

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 31 May 2023 14:25:06 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Wed, 31 May 2023 21:25 UTC

On Tuesday, May 30, 2023 at 5:29:00 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> Според мене не е от предпазливост, а заради авантата дето се надяват
> да получат оттам.

При последното ми посещение в БГ не забелязах никакви задръжки в изразяването
на анти-евроатлантически възгледи там, особено извън София.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<u58l81$2hft9$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8638&group=soc.culture.bulgaria#8638

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria

Date: Wed, 31 May 2023 23:29:05 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Wed, 31 May 2023 23:29 UTC

On Wed, 31 May 2023 10:39:01 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> вдигнали 1.9 пъти, а в другия, грешния, 2.9 пъти.

А цените?
Да не говорим че ако нямаше борд тези $1090 щяха да са сигурно $590..

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<u58lg6$2hft9$4@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8639&group=soc.culture.bulgaria#8639

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria

Date: Wed, 31 May 2023 23:33:26 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Wed, 31 May 2023 23:33 UTC

On Wed, 31 May 2023 14:12:32 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Всъщност България и
> Унгария са на същото място в класирането на Reporters Without Borders по
> свобода на медиите.
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/World_Press_Freedom_Index

Какви са тези измамници Reporters Without Borders ?

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<u58lk3$2hft9$5@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8640&group=soc.culture.bulgaria#8640

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria

Date: Wed, 31 May 2023 23:35:31 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Wed, 31 May 2023 23:35 UTC

On Wed, 31 May 2023 14:25:06 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> При последното ми посещение в БГ не забелязах никакви задръжки в изразяването
> на анти-евроатлантически възгледи там, особено извън София.

Демек в Бг има по-голяма свобода от Америка? Щото тука хората се страхуват
да изразяват открито подобни възгледи, ако изобшо си забелязал.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<35deede9-758a-44db-a5b1-6f20491fc8d8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8641&group=soc.culture.bulgaria#8641

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 31 May 2023 23:08:35 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: max...@abv.bg (max val)
 by: max val - Thu, 1 Jun 2023 06:08 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 12:12:34 AM UTC+3, Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> класирането на Reporters Without Borders по свобода на медиите.

Тези класации нямат връзка е реалността. Това са отчети на организации, финансирани от световната върхушка. Тоест отчетите им казват само едно: кого харесва и не харева върхушката.

За народа е най-добре страната да е с много лоша оцента в тези класации.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<5a9e5a94-78c4-4765-9c2a-2939eca193c5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8642&group=soc.culture.bulgaria#8642

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 31 May 2023 23:10:38 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: max...@abv.bg (max val)
 by: max val - Thu, 1 Jun 2023 06:10 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 2:33:28 AM UTC+3, chorbalan wrote:

> Какви са тези измамници Reporters Without Borders ?

Те са "независима" гражданска организация, тоест са служба към американското Външно министерстро, ЦРУ, Сорос, и подобни.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<f77097d9-bdff-4039-8a57-9e690dc96ea1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8643&group=soc.culture.bulgaria#8643

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Wed, 31 May 2023 23:14:53 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: max...@abv.bg (max val)
 by: max val - Thu, 1 Jun 2023 06:14 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 12:20:21 AM UTC+3, Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> А не е да кажеш, че за тези 13 години България беше управлявана от мъдри държавници.

Жизненото равнище зависи от световния ред.

И България и Унгария са богати страни, но сред богатите в дъното. Това винаги е било така, и преди комунизма, и по време на комунизма, и след комунизма. И няма никава възможност това да се промени в положителна посока.

Разбира се едно добро управление може леко да подобри нещата, а едно лошо пък леко да влоши, но значителни промени няма как да станат.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<499c4fd5-c005-4312-ba68-899e842e9a21n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8645&group=soc.culture.bulgaria#8645

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 1 Jun 2023 05:18:35 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Thu, 1 Jun 2023 12:18 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 2:10:39 AM UTC-4, max val wrote:

> Те са "независима" гражданска организация, тоест са служба към американското Външно министерстро, ЦРУ, Сорос, и подобни.

Aко са на служба към "американското Външно министерстро и ЦРУ" защо са поставили САЩ на талкова ниско място??

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<16f32163-36f8-465e-9132-882294e92c8en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8646&group=soc.culture.bulgaria#8646

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 1 Jun 2023 06:32:10 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: max...@abv.bg (max val)
 by: max val - Thu, 1 Jun 2023 13:32 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 3:18:36 PM UTC+3, Ivaylo Ivanov wrote:

> Aко са на служба към "американското Външно министерстро и ЦРУ" защо са поставили САЩ на талкова ниско място??

Защо не? Тези данни не са важни в САЩ. Така обаче си придават повече достоверност.

Има много подобни трикове.

В Унгария тези неща са познати отдавна. Свързани помежду си организации, всикчите разбира се форнално граждански и независими, си подават помежду си едни и същи данни. Всъщност всчики се ръководят, или поне се финансират от едно и сщо място, но така изглежда, че има много източници.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<8d0c7358-5e62-4385-9c20-3c591ec48e1en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8647&group=soc.culture.bulgaria#8647

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 1 Jun 2023 07:19:22 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Thu, 1 Jun 2023 14:19 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 9:32:11 AM UTC-4, max val wrote:

> Защо не? Тези данни не са важни в САЩ.

С какво тази класация е по-важна за Унгария (или България) от САЩ??

> [...]
> В Унгария тези неща са познати отдавна. Свързани помежду си организации, всикчите разбира се форнално граждански и независими, си подават помежду си едни и същи данни. Всъщност всчики се ръководят, или поне се финансират от едно и сщо място, но така изглежда, че има много източници.

Схемата за контрол на медиите от държавата също са добре познати в Източна Европа - държавните поръчи за реклама (често с пари от ЕС).
В сравнение с тези потоци потоците от "Сорос" са незначителни. В държавите където една партия се е срастнала с държавата, като Фидес в
Унгария, тези процеси са най-напреднали. Говорим за елементарни неща, не за висша математика.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<75ca9849-88b8-49b6-84f7-eccb2eba33d9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8648&group=soc.culture.bulgaria#8648

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 1 Jun 2023 10:03:11 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: max...@abv.bg (max val)
 by: max val - Thu, 1 Jun 2023 17:03 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 5:19:23 PM UTC+3, Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> Унгария, тези процеси са най-напреднали. Говорим за елементарни неща, не за висша математика.

За една велика сила няма това никакво значвение, защото няма как друга държава да се намеси в нейните работи.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<u5ajc6$2recv$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8649&group=soc.culture.bulgaria#8649

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria

Date: Thu, 1 Jun 2023 17:09:26 -0000 (UTC)
[...]
 by: Nick - Thu, 1 Jun 2023 17:09 UTC

On Thu, 1 Jun 2023 10:03:11 -0700 (PDT), max val wrote:

> За една велика сила няма това никакво значвение, защото няма как друга
> държава да се намеси в нейните работи.

Ти пък, не може. Според самите американци и Ивайло, Путин е виновен за
спечелването от Тръмп на изборите за президент. Това ако не е намеса, не
знам какво може да е.

Но пак според него, САЩ не се месят никъде, особено в България, което
означава, че те не са никаква велика сила ;)

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<1b31a04d-3cdc-4a96-9e09-c1fd4edfded7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8651&group=soc.culture.bulgaria#8651

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 1 Jun 2023 10:12:36 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: max...@abv.bg (max val)
 by: max val - Thu, 1 Jun 2023 17:12 UTC

> [...]
> Унгария, тези процеси са най-напреднали. Говорим за елементарни неща, не за висша математика.

Разликата е във видимостта на властта.

Примерно Турция е много по-демократична от Германия.

В Турция избраната власт наистина владее. В Германия избраната власт има страшно много ограничения: един германски кацлер е с вързани ръце спрямо икономическия и културния елит на страната. Тоест нищо че германските граждани мога да си изберат канцлер, това не променя много нещата, защото главното се решата от елита, който не подлежи да демократичен избор.

Както в България по време на комунизма: имаше избори за НС, но нищо не зависеше от НС, реалната власт беше в ръцете на отделите на ЦК и на Полибюророто на БКП.

Орбан разбира се не е Ердоган, има по-малка власт. Това е заради факта, че унгарската икономика се владее от западни компании, освен това НАТО и ЕС силно ограничвата официалната власт в страната.

Фидес не се сраснала с държатава, тя просто печели всички избори с абсолутно мнозинствот 2010 г. насам.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<69529bad-0442-4f54-b488-a7c0bed6bfedn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8653&group=soc.culture.bulgaria#8653

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 1 Jun 2023 10:23:41 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Thu, 1 Jun 2023 17:23 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 1:03:13 PM UTC-4, max val wrote:

> За една велика сила няма това никакво значвение, защото няма как друга държава да се намеси в нейните работи.

Ха-ха! Имаш странни разбирания за САЩ. И тук (в САЩ) са убедени, че други им се месели във вътрешните рботи. Прочие,
RWB не е американска или базирана в САЩ организация. По мои наблюдения, когато определени хора/политически сили
не постигнат желаните си цели първо гледат някой "чужд" да набедят. А това с Държавния департамент и ЦРУ си е класика.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<b7df01d8-1c34-40fd-8cd9-c11a13abba45n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8654&group=soc.culture.bulgaria#8654

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 1 Jun 2023 10:24:55 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Thu, 1 Jun 2023 17:24 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 1:09:28 PM UTC-4, Nick wrote:

> Ти пък, не може. Според самите американци и Ивайло, Путин е виновен за
> спечелването от Тръмп на изборите за президент.

Би ли уточнил кога _аз_ съм твърдял подобно нещо? Ще ми бъде интересно да науча.

<u5an1k$2rqc6$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8655&group=soc.culture.bulgaria#8655

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria

Date: Thu, 1 Jun 2023 18:12:04 -0000 (UTC)
[...]
 by: Nick - Thu, 1 Jun 2023 18:12 UTC

On Thu, 1 Jun 2023 10:24:55 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Би ли уточнил кога _аз_ съм твърдял подобно нещо? Ще ми бъде интересно
> да науча.

Когато ти започнеш да уточняваш кога съм казвал нещата, които приписваш на
мен. Сега сме на момента - с твоите камъни, по твоята глава.

Не случайно от няколко години си правя майтап с обсесията ти по всичко
руско.

Самочувствието ти, че си всезнайко, ти играе кофти номера.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<u5berb$2ubq4$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8658&group=soc.culture.bulgaria#8658

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria

Date: Fri, 2 Jun 2023 00:58:19 -0000 (UTC)
[...]
 by: chorbalan - Fri, 2 Jun 2023 00:58 UTC

On Thu, 1 Jun 2023 07:19:22 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> В сравнение с тези потоци потоците от "Сорос" са незначителни.

Глупости...

> В държавите където една партия се е срастнала с държавата, като Фидес в
> Унгария, тези процеси са най-напреднали.

Това от къде научи?

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<u5beuk$2ubq4$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8659&group=soc.culture.bulgaria#8659

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria

Date: Fri, 2 Jun 2023 01:00:04 -0000 (UTC)
[...]
 by: chorbalan - Fri, 2 Jun 2023 01:00 UTC

On Thu, 1 Jun 2023 10:23:41 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> По мои наблюдения,
> когато определени хора/политически сили не постигнат желаните си цели
> първо гледат някой "чужд" да набедят.

То и затова това лаене по Унгария, понякога и по Полша..

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<30283500-5dff-4aee-9fd2-308ee74ea624n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8660&group=soc.culture.bulgaria#8660

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 1 Jun 2023 23:10:34 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: max...@abv.bg (max val)
 by: max val - Fri, 2 Jun 2023 06:10 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 8:23:42 PM UTC+3, Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> не постигнат желаните си цели първо гледат някой "чужд" да набедят. А това с Държавния департамент и ЦРУ си е класика.

Това не е на ниво държави.

САЩ просто е империята за злото. Основана е на такива принципи.Тоест това е борба между нормалността и либерализма.

И понеже сега тази идеология залязва, губи сила, тъмните сили се опитват да печелят време.

Дори и цялата война в Украйна е заради това. Воюват 2 лагера: Знамето на дъгата и Свещеният кръст.

Ние в Източна Европа знаем добре коя е правилната страна, но сме протиснати от другата страна.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<399b6df5-b13e-4322-bda0-e716c76f3c94n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8661&group=soc.culture.bulgaria#8661

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Fri, 2 Jun 2023 20:33:12 -0700 (PDT)
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Sat, 3 Jun 2023 03:33 UTC

On Friday, June 2, 2023 at 2:10:35 AM UTC-4, max val wrote:

> Това не е на ниво държави.
> САЩ просто е империята за злото. Основана е на такива принципи.Тоест това е борба между нормалността и либерализма.

Ако приемем, че либерализма е злото (а антилиберализм доброто) то САЩ (заедно с голяма част от Европа) безспорно са империя
на злото, а Китай, КНДР, Русия, Иран, Куба, Саудитска Арабия и т.н. са конфедерация на доброто.

> И понеже сега тази идеология залязва, губи сила, тъмните сили се опитват да печелят време.

Някои хора са сигурни, че либерализма (запада) залязва от как се помня, а вече не съм млад човек.

> Дори и цялата война в Украйна е заради това. Воюват 2 лагера: Знамето на дъгата и Свещеният кръст.

Нямах представа, че китайските другари и иранските аятоласи са кръстоносци.

> Ние в Източна Европа знаем добре коя е правилната страна, но сме протиснати от другата страна.

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<u5edh7$3fb1f$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8662&group=soc.culture.bulgaria#8662

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria

Date: Sat, 3 Jun 2023 03:54:15 -0000 (UTC)
[...]
 by: chorbalan - Sat, 3 Jun 2023 03:54 UTC

On Fri, 2 Jun 2023 20:33:12 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Някои хора са сигурни, че либерализма (запада) залязва от как
> се помня, а вече не съм млад човек.

Така баха сигурни и за комунизма... Хората си повтарят грешките цял живот..

Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

<5f379538-b099-4bf0-8c0a-d69f47f61d49n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=8663&group=soc.culture.bulgaria#8663

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Fri, 2 Jun 2023 21:06:56 -0700 (PDT)
<868dc9e4-0681-4dcf-9de5-db9efb2bb582n@googlegroups.com> <afd598c7-b69d-4473-bf9e-957f5bd762ban@googlegroups.com>
<e25fdb08-eb1e-48b8-a3eb-843408f1a5f5n@googlegroups.com> <2941e601-bd2e-47be-9c23-b854cc0b4fb2n@googlegroups.com>
<8da23683-f7cc-40f1-aa53-14118e0ac732n@googlegroups.com> <b42f9978-da77-4e68-aa9e-8db2616684dcn@googlegroups.com>
<d0231caa-fbd7-4076-8def-fcf240b5b90en@googlegroups.com> <u58lg6$2hft9$4@dont-email.me>
<5a9e5a94-78c4-4765-9c2a-2939eca193c5n@googlegroups.com> <499c4fd5-c005-4312-ba68-899e842e9a21n@googlegroups.com>
<16f32163-36f8-465e-9132-882294e92c8en@googlegroups.com> <8d0c7358-5e62-4385-9c20-3c591ec48e1en@googlegroups.com>
<75ca9849-88b8-49b6-84f7-eccb2eba33d9n@googlegroups.com> <69529bad-0442-4f54-b488-a7c0bed6bfedn@googlegroups.com>
<30283500-5dff-4aee-9fd2-308ee74ea624n@googlegroups.com> <399b6df5-b13e-4322-bda0-e716c76f3c94n@googlegroups.com>
<u5edh7$3fb1f$1@dont-email.me>
y_in_Europe_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Sat, 3 Jun 2023 04:06 UTC

On Friday, June 2, 2023 at 11:54:17 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> Така баха сигурни и за комунизма... Хората си повтарят грешките цял живот..

Комунизма (не непременно марксизма) умря преди десетилетия. Това, което възкръстна е
национал-социализма и ислямизма. Междувременно се роди недоносчето което нарекох прогрерастия
(едно от по-уродливите отрочета на марксизма). Интересно актуално (неинтелектуално) менение по този въпрос:

https://youtu.be/FxB0LHvS4fg

interests / soc.culture.bulgaria / Re: Notice of Funding Opportunity: DRL Media Literacy in Europe …

Pages:123
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor