Rocksolid Light

When the wind is great, bow before it; when the wind is heavy, yield to it.

interests / soc.culture.bulgaria / Re: кралското семейство

SubjectAuthor
* кралското семействоRadostina
`* Re: кралското семействоNick
 +* Re: кралското семействоChorbalan Chorbalanov Chorbalanski

1
кралското семейство

<utgio9$1kdin$1@solani.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9643&group=soc.culture.bulgaria#9643

From: joy_rad...@yahoo.com (Radostina)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: кралското семейство
Date: Wed, 20 Mar 2024 23:06:02 -0700
 by: Radostina - Thu, 21 Mar 2024 06:06 UTC

По принцип не се интересувам, но напоследък толкова много неща се
случиха, че почнах да чета клюките, от любопитство.
Някои хора имат богато въобржение, но пък... кой знае, някои неща може и
да са истина.

Една от теориите, които четох е, че Принц Уилям е имал любовница, Роуз
Хенбъри и е имало големи скандали между него и Кейт, докато и тя си е
намерила любовник, Томас Кингстън, който наскоро беше намерен
(само)убит. Кейт е била бременна и са я принудили да извърши аборт и са
я изолирали.

Друга теория е, че Камила манипулира цялата ситуация, иска да стане
еднолична кралица и се опитва да компроментира Кейт и Уилям. Всичко
заприлича на сапунена опера.

Интриги, интриги, но каквото и да се случва, след толкова много гафове,
и със снимки, и с излизане на кирливи ризи, британското кралско
семейство трудно ще излезе от тази криза.

Re: кралското семейство

<uthuks$2c722$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9645&group=soc.culture.bulgaria#9645

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: кралското семейство
Date: Thu, 21 Mar 2024 18:35:08 -0000 (UTC)
 by: Nick - Thu, 21 Mar 2024 18:35 UTC

On Wed, 20 Mar 2024 23:06:02 -0700, Radostina wrote:

> [...]

> намерила любовник, Томас Кингстън, който наскоро беше намерен
> (само)убит. Кейт е била бременна и са я принудили да извърши аборт и са

И други питат къде изчезна младото семейство. Да не са ги евкуирали в Нова
Зеландия? Нали се очаква слънчево изригване и край на електрониката 8-)

> Друга теория е, че Камила манипулира цялата ситуация, иска да стане
> еднолична кралица и се опитва да компроментира Кейт и Уилям. Всичко
> заприлича на сапунена опера.

А Камила може ли да стане еднолична кралица? Доколкото си спомням, мъжът
на Елизабет II беше само принц-консорт и толкова.

> Интриги, интриги, но каквото и да се случва, след толкова много гафове,
> и със снимки, и с излизане на кирливи ризи, британското кралско
> семейство трудно ще излезе от тази криза.

Споко, ще приемат исляма и Чарлз ще стане падишах 8-)

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: кралското семейство

<uti0nv$2co5a$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9646&group=soc.culture.bulgaria#9646

From: chorba...@smap.no (Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 21 Mar 2024 19:10:56 -0000 (UTC)
 by: Chorbalan Chorbalano - Thu, 21 Mar 2024 19:10 UTC

On Thu, 21 Mar 2024 18:35:08 -0000 (UTC), Nick wrote:

> А Камила може ли да стане еднолична кралица? Доколкото си спомням, мъжът
> на Елизабет II беше само принц-консорт и толкова.

Не може понеже не е в линията на наследници на трона.

> Споко, ще приемат исляма и Чарлз ще стане падишах 8-)

Това е много вероятно, педалите-англичани са издигнали исляма на всичко останало, много са зле, по-зле и от Германия.

Re: кралското семейство

<uti103$2cr91$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9647&group=soc.culture.bulgaria#9647

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 21 Mar 2024 19:15:15 -0000 (UTC)
 by: Nick - Thu, 21 Mar 2024 19:15 UTC

On Thu, 21 Mar 2024 19:10:56 -0000 (UTC), Chorbalan Chorbalanov
Chorbalanski wrote:

> Не може понеже не е в линията на наследници на трона.

Така де, май и затова Филип беше само принц-консорт.

> Това е много вероятно, педалите-англичани са издигнали исляма на всичко
> останало, много са зле, по-зле и от Германия.

Е, аз се шегувах, ама ти разби всичко детско в мен :)

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: кралското семейство

<uti1jo$1lc8m$1@solani.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9649&group=soc.culture.bulgaria#9649

From: joy_rad...@yahoo.com (Radostina)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 21 Mar 2024 12:25:45 -0700
 by: Radostina - Thu, 21 Mar 2024 19:25 UTC

On 3/21/2024 11:35 AM, Nick wrote:

> [...]
>
> А Камила може ли да стане еднолична кралица? Доколкото си спомням, мъжът
> на Елизабет II беше само принц-консорт и толкова.

Абе доколкото разбирам, не. Трябва да си с кралска кръв :-)
но злите езици говорят, че имало начин -)

> Споко, ще приемат исляма и Чарлз ще стане падишах 8-)

Re: кралското семейство

<uti1us$1lc8m$2@solani.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9650&group=soc.culture.bulgaria#9650

From: joy_rad...@yahoo.com (Radostina)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 21 Mar 2024 12:31:41 -0700
 by: Radostina - Thu, 21 Mar 2024 19:31 UTC

On 3/21/2024 12:15 PM, Nick wrote:

> Така де, май и затова Филип беше само принц-консорт.

След смъртта на Чарлз тя дори ще загуби и тази титла.
Щяла да стане Queen Dowager каквото и да значи това,
но всичко ще зависи от Уилям, може да я лиши изобщо от титли.
Нали казвам сапунена опера и реалити шоу.
Диана заби кол в колелата на кралската таратайка, после Хари и Мейгън,
сега скандалите....

> Е, аз се шегувах, ама ти разби всичко детско в мен :)

;-))))

Re: кралското семейство

<utj1a4$1lqlu$1@solani.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9652&group=soc.culture.bulgaria#9652

From: joy_rad...@yahoo.com (Radostina)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 21 Mar 2024 21:26:45 -0700
 by: Radostina - Fri, 22 Mar 2024 04:26 UTC

още една версия сега прочетох, че са й дали нещо, умишлено или по
погрешка след което се е наложила спешно операцията, но е станало нещо
и е трябвало да я затворят в психиатрична болница.

Разсъждавайки логично, наистина има три варианта, или не е между живите
и се опитват да ни залъгват с doubles докато решат какво да правят
или е в кома, или е затворена някъде в психатрична болница и е
неадекватна. Но вече ни за момент не вярвам, че е добре и се
възстановява. Два месеца след операция... стискам палци да е жива и
здрава, но колкото повече време минава, толкова повече губя надежда.

Re: кралското семейство

<utj5hq$2od5u$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9653&group=soc.culture.bulgaria#9653

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Fri, 22 Mar 2024 05:39:06 -0000 (UTC)
 by: Nick - Fri, 22 Mar 2024 05:39 UTC

On Thu, 21 Mar 2024 21:26:45 -0700, Radostina wrote:

> [...]

> след операция... стискам палци да е жива и здрава, но колкото повече
> време минава, толкова повече губя надежда.

Точно за тях нямам никакви надежди, да се оправят, както могат, не е да са
без възможности.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: кралското семейство

<utm1ql$3h2o5$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9654&group=soc.culture.bulgaria#9654

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sat, 23 Mar 2024 07:53:57 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sat, 23 Mar 2024 07:53 UTC

> [...]

> след операция... стискам палци да е жива и здрава, но колкото повече
> време минава, толкова повече губя надежда.

Кейт Мидълтън или някой от нейно име е направил обяснение за дългото и
отсъствие.

Само не ми е ясно нормално ли е да се прави профилактична химиотерапия?
Според мен не, но ще трябва да попитам някой с диплома.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: кралското семейство

<utn1vg$3oj2t$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9655&group=soc.culture.bulgaria#9655

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sat, 23 Mar 2024 17:02:41 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sat, 23 Mar 2024 17:02 UTC

On Sat, 23 Mar 2024 07:53:57 -0000 (UTC), Nick wrote:

> [...]

> Само не ми е ясно нормално ли е да се прави профилактична химиотерапия?
> Според мен не, но ще трябва да попитам някой с диплома.

Значи хората с дипломата казаха, че профилактична химиотерапия не знаят да
се прави при рак. Имат подозрение, че тя се е разболяла от crohn, но дали
това е вярно, могат да кажат само от двореца.

И тъй като болестта е много коварна и гадна, аз не смятам да коментирам
повече. Дано да има повече късмет от принцеса Даяна.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: кралското семейство

<utps0q$1p491$1@solani.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9656&group=soc.culture.bulgaria#9656

From: joy_rad...@yahoo.com (Radostina)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sun, 24 Mar 2024 11:39:22 -0700
 by: Radostina - Sun, 24 Mar 2024 18:39 UTC

On 3/23/2024 12:53 AM, Nick wrote:

> [...]
>
> Само не ми е ясно нормално ли е да се прави профилактична химиотерапия?
> Според мен не, но ще трябва да попитам някой с диплома.

Някои лекари тук казват, че проверките за рак се правят преди или в
краен случай по време на операция, не след нея.
Не бих го превела точно профилактична, preventive, по-скоро предпазваща,
има такава...

Re: кралското семейство

<utpsml$1p491$2@solani.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9657&group=soc.culture.bulgaria#9657

From: joy_rad...@yahoo.com (Radostina)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sun, 24 Mar 2024 11:51:00 -0700
 by: Radostina - Sun, 24 Mar 2024 18:51 UTC

On 3/23/2024 10:02 AM, Nick wrote:

> Значи хората с дипломата казаха, че профилактична химиотерапия не знаят да
> се прави при рак. Имат подозрение, че тя се е разболяла от crohn, но дали
> това е вярно, могат да кажат само от двореца.

Тук има термин preventive chemotherapy
https://www.who.int/teams/control-of-neglected-tropical-diseases/interventions/strategies/preventive-chemotherapy

> И тъй като болестта е много коварна и гадна, аз не смятам да коментирам
> повече. Дано да има повече късмет от принцеса Даяна.

Проблемът е друг.
Те вече направиха нчколко гафа, със снимки, с видео.
Специалисти казват и че това последното също е фалшиво.
Минали са го през някакви филтри и с повече от 90% сигурност е ИИ.
Отделно проблеми с фона, най-вероятно зелен екран, отражения, и
пуловерът е отпреди 7 години. А казват, че никога не повтарят дрехите си.
https://www.youtube.com/watch?v=7z0-3I9w0zo

Както казваш ти, да стискаме палци, но имам лошо предчувствие.

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.8
clearnet tor