From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: Ein neuer Sputnik-Schock? …
Date: Mon, 10 May 2021 08:26:24 +0000 (UTC)
<s6aea1$q5d$1@gioia.aioe.org> <s6aqli$e97$2@gioia.aioe.org>
<s6ar4n$gp8$4@gioia.aioe.org> <s6bt7v$1k7n$2@gioia.aioe.org>
<s6bv5d$dmc$2@gioia.aioe.org>
<113fa41e-3541-494a-9513-65c978e66caan@googlegroups.com>
<s6hdfv$f7a$2@gioia.aioe.org> <s6hiem$tnc$1@gioia.aioe.org>
<s6kge9$jqb$1@gioia.aioe.org>
<16da25b7-2da8-4d6c-84a7-0e1e68ae3326n@googlegroups.com>
<s6ld3v$1h7a$2@gioia.aioe.org> <s6mesj$17is$1@gioia.aioe.org>
<0860a0f2-ffb0-4c45-960a-c431e23579fan@googlegroups.com>
<s709s1$n1d$1@gioia.aioe.org> <s72ju0$1r5o$1@gioia.aioe.org>
<s731ar$1gbp$1@gioia.aioe.org> <s73p24$d3r$1@gioia.aioe.org>
 by: Nick - Mon, 10 May 2021 08:26 UTC

On Fri, 07 May 2021 19:15:01 +0300, N Kostoff wrote:

> Пак лъжеш. Не интерпретирам, цитирах те. И цитатът беше друг, виж
> по-горе.

интерпретираш. сам го призна.

а цитатът трябва да е съвсем друг -- от момента, в който се намесваш.
другото вече е долнопробна манипулация, да не казвам и по-силна дума.

> Това пък е съвсем клюкарско-интригантска лъжа и няма нищо общо с
> истината. И да, поведението ти е (на моменти) доста просташко. Факт.

Не е лъжа, факт е, че те сърби от бърсане на гурели и търсиш начин да си
го върнеш. Друго обяснение за поведението ти в тази тема няма.

> А, сещам се. Сигурно имаш предвид нечистоплътните номера на брат си ?
> Недей. Отписал съм го отдавна.

Не си искрен в момента.

> Ами ти така или иначе правиш точно това. Ако ме заплашваш с тролене в
> твоя личен форум, би трябвало да си забелязал, че не ме трогва цялата
> тамошна плеяда червенотиквеничковчета.

Ами като си некадърен да направиш свой собствен личен форум, ще ти се
налага да пишеш в моя личен форум. Факт.

> Ти никога за нищо не си виновен, така че да броим темата за изчерпана ?
> Аз поне спирам до тук. Имаш право на последно 10

Като гледам, ти първи си се възползвал от това право. А иначе съм виновен
за много неща, но не и за тези, за които ме обвиняваш.

И все пак излязох прав, доказа се като хърбел, след като се присмиваш за
същото, което и ти правиш в момента.

Само не разбрах защо руча жабетата толкова коментара.

И пак ще ти го кажа -- не се занимавай с мен заради стореното от други
хора.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

SubjectRepliesAuthor
o Re: Ein neuer Sputnik-Schock? …

By: Ivaylo Ivanov on Wed, 28 Apr 2021

49Ivaylo Ivanov