Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 28 Apr 2022 14:02:28 -0700 (PDT)
Subject: Re: Przejrzenie Wyborczej
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 28 Apr 2022 21:02 UTC

On Thursday, April 28, 2022 at 4:32:00 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
>
> Po ich "typowych metodach" poznacie ich. Andrew Strak - everybody.

Widze, iz rusza pana Piotra i zaczyna byc agresywnym wobec faktow mu prezentowanych. Jak sie nazywa ‘naukowca’, i jak sie traktuje, ktory prezentuje swoja prace naukowa jako samodzielna, kiedy nie przeprowadzal do niej badan wykonanych przez innych i nie byl w tym czasie nawet na miejscu tychze badan lecz wzial za to wszystkie kredyty w swojej publikacji? Nie widzi go pan codziennie o ile sie pan nie goli. Brodka zatem tez czemus sluzy :-)).

SubjectRepliesAuthor
o Przejrzenie Wyborczej

By: Russet Bulba on Mon, 25 Apr 2022

42Russet Bulba