Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 5 May 2022 06:20:29 -0700 (PDT)
Subject: Re: Aborcja na ??danie (w USA)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 5 May 2022 13:20 UTC

Nerka jest integralnym organem o takich samych genach jak i wladciciel. Bez nerek jest zyc bardzo trudno a nawet niemozliwe. Tzw plod cechuje sie odrebna genetyka od swojej matki i nie jest niezbedna czescia jej organizmu. Usuniecie tzw plodu z ciala matki nie ma negatywnego wplywu na dalsze funkcjonowanie organizmu matki. Hodowana poza organizmem nerka pozostanie dalej niczym innym lecz nerka. Utrzymany przy zyciu poza organizmem matki tzw plod samoistnie bedzie sie ksztaltowal tak jak i kazde inne dziecko w naturalnym cyklu rozwoju na doroslego czlowieka. A wiec nerka jest nerka a czlowiek jest czlowiekiem na roznych etapach rozwoju i niezaleznie od nich.

SubjectRepliesAuthor
o Aborcja na żądanie (w USA)

By: brat_olin on Tue, 3 May 2022

116brat_olin